دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عروس یقه بسته با پوشش و حجاب ایده آل

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل لباس عروس یقه بسته با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ های مد سال را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

پیراهن عروس یقه بسته از انواع طرح هایی است که چند سالی روی بورس می باشد و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است این طرح پیراهن را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل لباس عروس یقه بسته شیک و زیبا

برای دوخت پیراهن عروس از یقه های مختلف نظیر یقه هفت و یقه دلبری و یقه ایستاده و … استفاده می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و بهتر است شما طرح یقه پیراهن عروس خود را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید. در مطالب قبلی تصاویری از انواع طرح های پیراهن عروس یقه ایستاده و پیراهن عروس یقه قایقی را مشاهده کردید در ادامه با تصاویری از انواع طرح های پیراهن عروس یقه بسته در خدمت شما خواهیم بود.

مدل لباس عروس شیک

طرح های پیراهن عروس یقه بسته

امروزه اغلب عروس ها تمایل دارند برای حضور در جشن عروسی شان و احساس راحتی بیشتر از پیراهن عروس پوشیده و آستین دار استفاده نمایند همچنین این طرح پیراهن عروس ها برای فصول سرد سال انتخابی مناسب می باشند و اگر جشن عروسی شما در روزهای سرد پاییز و زمستان برگزار می شود می توانید این مدل پیراهن ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

اغلب خانم ها تصور می کنند که پوشیده پیراهن عروس یقه بسته و پوشیده کسل کننده و ساده است و این طرح پیراهن عروس دارای جذابیت خاصی نمی باشد در صورتی که اگر این پیراهن عروس از بین طرح های تزیین شده و خاص انتخاب شود شما در جشن عروسی تان مانند یک پرنسس به نظر خواهید رسید.

لباس عروس یقه بسته لباس عروس زیبا پیراهن عروس خاص پیراهن عروس یقه بسته لباس عروس زیبا و یقه بسته پیراهن عروس شیک لباس عروس گیپور یقه بسته لباس عروس زیبا و پوشیده لباس عروس زیبا پیراهن عروس جدید

توجه داشته باشید که در هنگام پوشیدن پیراهن عروس یقه بسته بهتر است موهای خود را به صورت بسته و به سمت بالا فرم دهید تا زیبایی یقه و مدل آن قابل مشاهده باشد همچنین مدل موی نیمه باز نیز باعث می شود که این طرح پیراهن زیبایی و جذابیت خاصی پیدا می کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

پیراهن عروس های یقه بسته در انواع طرح های کار شده و ساده موجود می باشند و برای تزیین این پیراهن عروس اغلب از سنگ ها و نگین های تزیینی و پارچه های گیپور و دانتل استفاده می شود.

مدل لباس عروس پوشیده لباس عروس آستین دار لباس عروس پوشیده و یقه بسته مدل لباس عروس زیبا و یقه بسته پیراهن عروس پوشیده لباس عروس شیک و خاص لباس عروس یقه بسته و جذاب لباس عروس جدید مدل لباس عروس یقه بسته و جدید پیراهن عروس شیک

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس عروس یقه بسته جدید و خاص را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *