دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جذاب ترین مدل مانتوهای رویا نونهالی که تاکنون پوشیده است

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مدل مانتوهای رویا نونهالی با جدیدترین طرح و رنگ ها را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

رویا نونهالی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون ایران است. وی اصالتا مازندرانی می باشد و در ۲۴ بهمن سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شده است. رویا نونهالی دارای سبک پوشش خاص و متفاوتی می باشد و از مانتوهایی جذاب در پوشش خود استفاده می کند.

مدل مانتوهای رویا نونهالی با طرح و رنگ های متنوع

اغلب خانم ها تمایل دارند برای داشتن پوششی متفاوت از مدل مانتوی بازیگران ایرانی نظیر مدل مانتوی کتایون ریاحی و مدل مانتوی الناز شاکردوست و مدل مانتوی ترانه علیدوستی و مدل مانتوی رویا نونهالی و … الگوبرداری نمایند که هر یک از این بازیگران دارای تیپ و استایلی متفاوت می باشند.

مدل مانتوی رویا نونهالی

طرح های مانتوی رویا نونهالی

مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی به شمار می رود از این رو بهتر است خانم ها در انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهند.

رویا نونهالی از بازیگران شیک پوش ایرانی است که برای داشتن استایلی متفاوت از مانتوهای خاص استفاده می کند همچنین این بازیگر برای حضور در مهمانی ها و جشن های مختلف از مانتوها با تن پوشی جذاب استفاده می کند.

مانتوهای جلوباز و جلو بسته از انواع طرح های محبوب این بازیگر ایرانی به شمار می روند همچنین استایل رویا نونهالی دارای ظرافت خاصی می باشد و در انتخاب اکسسوری ها و سایر لباس هایش دقت زیادی را به خرج می دهد.

اغلب مانتوهایی که این بازیگر برای پوشیدن استفاده می کند دارای رنگی تیره هستند همچنین وی از مانتوهای بلند نیز برای حضور در مجالس رسمی استفاده می کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مانتوهای رویا نونهالی مانتوی شیک رویا نونهالی مدل مانتوهای رویا نونهالی مانتوی مشکی رویا نونهالی مانتوی سفید رویا نونهالی

رویا نونهالی اغلب از مدل مانتو دامن برای حضور در مکان های مختلف استفاده می کند که این سبک لباس پوشیدن باعث می شود تا وی جذاب و خوش تیپ تر به نظر برسد همچنین اغلب رنگ لباس هایش را به صورت ست انتخاب می نماید که توجه به جزئیات باعث شده است تا وی همیشه آراسته به نظر برسد.

این بازیگر ایرانی همچنین در برخی از مکان ها به جای شال از توربان استفاده می کند به همین دلیل تیپ وی اغلب کلاسیک و منحصر به فرد به نظر می رسد.

مانتوی مشکی رویا نونهالی مانتو جلوباز رویا نونهالی مانتوی مشکی رویا نونهالی مانتوی زیبا رویا نونهالی مدل مانتوهای رویا نونهالی مانتوی رویا نونهالی

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتوهای رویا نونهالی با تن پوشی متفاوت و جذاب جلب کردیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشند و با ایده گرفتن از آن ها توانسته باشید مانتویی با تن پوش متفاوت را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *