دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش شات کردن در اینستاگرام و آشنایی بیشتر با مفهوم آن

  • حکیمه فهیمی
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از قابلیتهای برنامه محبوب اینستاگرام امکان شات کردن می باشد. با این کار می توانید خود را به یک برند تبدیل و کسب درآمد کنید. برای آشنایی با نحوه شات کردن در اینستاگرام همراه این مطلب از آرگا باشد.

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب می باشد که قابلیت های متعددش آن را کاربرپسندتر ساخته است. یکی از این قابلیتها امکان شات کردن می باشد که موجب بهتر دیده شدن و حتی رونق کسب و کار هم می شود.

نحوه شات کردن در اینستاگرام

برنامه اینستاگرام در سراسز دنیا محبوب بوده و هر آن چه را که به دنبالش هستید در آن قابل دسترس خواهد بود. افراد با نگرش ها و گروه های سنی متفاوت روزانه از این برنامه بهره می گیرند در این میان ممکن است کاربران تازه کار با نکته ها و اصطلاحاتی از برنامه اینستاگرام آشنایی نداشته باشند. یکی از این اصطلاحات شات کردن (shout-out ) می باشد اگر مایلید تا مفهوم این واژه و نحوه انجام آن را بدانید با ادامه مطلب همراه ما باشید.

مفهوم شات کردن ( shout-out)

احتمالا در برنامه اینستاگرام بارها با نمونه های شات اوت برخورد داشته اید این واژه در انگلیسی به معنای تشکر و قدردانی می باشد که در رسانه ها بیشتر استفاده می شود. چنانچه در اینستاگرام از صفحه کاربری شخص دیگری عکس گرفته و آن را همراه با آیدی آن فرد در صفحه اینستاگرام خود قرار بدهید تا فالوورهایتان با شخص مورد نظر آشنا شوند در واقع عمل شات را انجام داده اید.

فردی را که شات کرده اید می تواند دوست شما باشد یا در ازای دریافت هزینه ای وی را شات نموده و اقدامتان جنبه تجاری و کسب و کار پیدا کند. در یک بیان ساده تر باید گفت هرگاه از صفحه اینستاگرام کاربری دیگر اسکرین شات(عکس )بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود آن را منتشر کنید یعنی شات کردن، صورت گرفته است.

چند وقتی است که عمل شات اوت در اینستاگرام رواج یافته و اشخاصی که دنبال کننده(فالوور)های زیادی دارند از این قابلیت برای تبلیغ و کسب درآمد بهره می گیرند. می توان گفت شات کردن روشی مدرن برای رسیدن به درآمد بالاست. چنانچه فالوورهای زیادی در صفحه اینستاگرامتان دارید می توانید از این راه تبلیغ  و درآمدزایی نمایید. اگر دنبال کننده های شما واقعی بوده و به پیشنهاد یا صحبتهای شما اهمیت می دهند و از شات شدن پیجی حمایت می کنند می توانید با شات کردن به درآمد های بالایی دست بیابید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

به طور کلی افرادی که دارای کسب و کار هستند و دوست دارند کارشان بیشتر دیده شود پیشنهاد می شود شات اوت را در نظر داشته باشند. با پرداخت هزینه ای کمتر به بلاگرهای تاثیرگذار یا افرادی که فالوور زیاد دارند می توانید بهتر دیده شوید و در کسب و کارخود موفق شوید. اکنون اینستاگرام یک فروشگاه آنلاین جهانی بوده و پرداخت هزینه شات اوت به سود شما خواهد بود.

مراحل شات کردن در اینستاگرام:

۱. ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کرده و به صفحه فردی که قصد دارید شات اوت وی را منتشر کنید بروید.

۲. بعد از صفحه فرد مدنظر اسکرین شات بگیرید. برای این کار دکمه Home و Power را (در اندروید و آیفون) همزمان فشار دهید. چنانچه گلکسی اس ۵ و ۶ دارید برای انجام این کار از روش palm motion یا palm swipe استفاده نمایید.

۳. حالا تصویری که از پیچ شخص مدنظر گرفته اید را در صفحه کاربریتان آپلود (پست) کنید تا دنیال کننده های شما آن را مشاهده کنند.

۴. شما توانستید خیلی ساده پیجی را شات نمایید. تصویر زیر یک نمونه از شات اوت از اینستاگرام شرکت گوگل می باشد.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *