دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

چه کارهایی باعث بالا رفتن هیجان رابطه می شود؟

  • ساناز براتی
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

برای از بین بردن یکنواختی در رابطه و دادن هیجان به رابطه جنسی روش های ساده ای وجود دارد. بالا بردن هیجان در رابطه باعث استحکام زندگی مشترک شده و علاقه بین زوجین را بیشتر می کند.

به منظور تقویت رابطه با همسر و به وجود آوردن هیجان در رابطه زناشویی می توانید از هر راهی استفاده کنید، راه و روش هایی که زوجین برای بهتر شدن رابطه با همسر خود انجام می دهند قدمی مهم برای استحکام زندگی مشترک می باشد.

روش های بالا بردن هیجان رابطه

زوجین بسیاری وجود دارن که در رابطه زناشویی به حالت یکنواختی رسیده اند و آنچنان از آن لذت نمی برند. گاهی ممکن است که یک نفر به خاطر اختلالات جنسی فقط به یک روش خاص ارضاء شود و به همین دلیل همسر خود را وادار می کند که فقط از همان روش با هم رابطه داشته باشند. در بیشتر موارد تکراری شدن رابطه به خاطر بودن حرکات تکراری و قابل حدس در رابطه بین زوجین می باشد. نبود تنوع در رابطه باعث می شود تا بعد از مدتی رابطه تکراری و کوتاه شود و از جذابیت و کیفیت آن کم شود، جالب است که بدانید بیشتر اختلافات زناشویی ریشه در نداشتن احساس خوشایند در رابطه جنسی می باشد. برای بالا بردن هیجان در رابطه جنسی روش های مختلف و کاربردی وجود دارد که به زوجین کمک می کند تا احساس بهتری در رابطه زناشویی خود داشته باشند.

روش های افزایش هیجان رابطه

حاشیه ها و بازی های جنسی

شاید مردان به دنبال حاشیه نباشند و ترجیح بدهند که سریع به اصل مطلب بپردازند اما در رابطه با مسائل جنسی پرداختن به حاشیه و بازی های جنسی باعث می شود تا هیجان بیشتری در آن ایجاد شود، بعلاوه خانم ها نیز نسبت به آن نظر موافقی دارند. بعلاوه در روایات مختلفی در این باره وجود دارند که در آنها گفته شده که شایسته نیست که زن و مرد یکباره با هم نزدیکی کنند، یعنی قبل از نزدیکی بهتر است کمی با هم بازی های جنسی انجام دهند.

افزایش هیجان در رابطه

ایجاد تنوع در حالات جنسی

ایجاد تنوع در حالات جنسی یکی دیگر از روش های بالا بردن هیجان در در رابطه می باشد. در حال حاضر اغلب زوجین در نهایت از ۳ الی ۴ حالت جنسی استفاده می کنند و به همین میزان بسنده می نمایند، روالی که دائم تکرار می شود با شروع و پایانی تکراری که در آن تمامی حرکات قابل حدس شده و هیچ غافلگیری در آن وجود ندارد. رابطه در این مکان تکراری و زمان های تکراری باعث خسته شدن طرفین شده و از کیفیت رابطه می کاهد و باعث می شود که رابطه به خوبی قبل نباشد. برای حل این مشکل باید از حالات جنسی جدید استفاده کنید، البته برای اینکار نیاز به دیدن فیلم یا جستجو در اینترنت نیست بلکه می توانید ذهن خود را به کار برده و روشهای جدیدی را پیدا کنید. به منظور انجام رابطه جنسی باید برنامه ریزی داشته باشید و ایده های جدیدی را یاد بگیرید تا باعث بالا بدن هیجان در رابطه خود شوید. قبل از انجام رابطه حتما به اینکه چه حرکت جدیدی را انجام دهید فکر کنید.

رابطه جنسی صرفا در یک مکان مشخص نباید انجام شود، در عوض اینکه همیشه در یک مکان رابطه جنسی داشته باشید بهتر است از مکان های مختلف در منزل خود استفاده کنید و این کار را در مکان های مختلفی تجربه نمایید. تغییر در محل بوسه، دخول، معاشقه، رابطه ی جنسی دهانی و دیگر رفتارهای جنسی و همچنین انجام آنها در حالات مختلف باعث می شود تا هیجان رابطه بیشتر شود و رابطه از یکنواختی خارج شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زیاد کردن هیجان رابطه

غافلگیری با چشمان بسته

اگر به دنبال بالا بردن هیجان در رابطه خود هستید، می توانید از روش بستن چشم استفاده کنید. چشمان همسر خود را ببندید تا قادر به دیدن حرمات شما نباشد و در نتیجه از انجام حرکت شما غافلگیر می شود. زمانیکه چشم ها بسته باشند مغز به شکل غیر ارادی شروع به پردازش شرایط می کند و باعث ایجاد افکاری در ذهن می شود که باعث می شوند تا تحریکات بیشتری را تجربه کنید.

بازی کردن با بدن همسر

در زمان معاشقه اگر یک نقطه را برای بوسیدن یا هر عملی در نظر می گیرید، بهتر است بین اینکار وقفه ایجاد کنید و برا شروع دوباره در عوض اینکه از ادامه کار را دنبال کنید،  بوسیدن را از نقطه ای دیگر شروع کنید، طوری که ادامه کار برای همسرتان قابل حدث نباشد، به اینکار حرکت چرخشی می گویند. آغاز های بدون پایان، وقفه و غافلگیری باعث می شوند تا عطش هر زن یا مردی شعله ور شود و هیجان رابطه بالا رود. در انجام رابطه تمامی به نقاط بدن توجه داشته باشید و بهتر است از بوسیدن ناحیه گردن قافل نشوید این نقطه باعث تحریک هر دو جنس می شود. همچنین می توانید در زمان انجام رابطه صحبت کنید ولی توجه داشته باشید که از صحبت های کوتاه استفاده کنید نه طولانی و بلند زیرا باعث بر هم خوردن تمرکز می شوند. البته صحبت شما در باید در مورد مسائل لذت بخش در رابطه باشد تا مسئله های حاشیه ای مثل قبض برق!

بالا بردن هیجان در رابطه

لباس و آرایش جدید

مسلما برای رفتن به یک میهمانی یا عروسی از چندین روز قبل به دنبال تهیه یک لباس جدید و داشتن ظاهری زیبا هستید و می خواهید لباسی داشته باشید که قبلا نپوشیده اید و تکراری نباشد. در مورد رابطه جنسی هم باید اینگونه باشید، توان توان خود را به کار گیرید که ظاهری جذابتر داشته باشید و برای اینکار هر بار آرایش و لباس خود را تا حدودی تغییر دهید تا رابطه جذابتر شود. استفاده از عطر و معطر کردن بدن، اصلاح صورت می تواند باعث تحریک بیشتر همسرتان شود، بوشیدن لباس های محرک جنسی که به سلیقه همسرتان باشد نیز باعث بالا بردن هیجان در رابطه می شود. بدن نیمه برهنه زن برای مرد جذابیت بیشتری دارد تا بدن کاملا برهنهبه همین دلیل در هنگام رابطه بلافاصله تمام لباس های خود را در نیاورید و بگذارید تا اندام های محرک بدنتان با لباس های محرک برای همسرتان بیشتر جلب توجه کند.

روش های بالا بردن هیجان رابطه

انجام ناز و عشوه برای شوهر

به منظور بالا بردن هیجان در رابطه سعی کنید که به راحتی قابل دست یافتن نباشید، برای همسرتان ناز کنید، عشوه گری نمایید و برقصید. اینکار باعث می شود تا عطش مرد برای رابطه بیشتر شود. در صورتی که بلافاصله تسلیم همسرتان شوید عطش جنسی همسرتان را خیلی زود فروکش می کنید.

راههای افزایش هیجان رابطه

خانم ها خجالت را کنار بگذارید

خانم ها توجه کنید که باید در زمان رابطه جنسی با همسرتان بی حیا باشید و خجالت را کنار بگذارید، تصور نکنید که همسرتان فکر بدی درباره شما می کند، در واقع بی حیا بودن زن در رابطه جنسی یکی از توصیه های دینی در این مورد است که در روایات مختلفی به آن پرداخته شده است و توصیه شده تا بعد ار رابطه لباس حیا بر تن کنید نه قبل از آن. در زمان رابطه خود را رها کنید اگر نیاز است فریاد بکشید و لذت را به همسر خود بدهید و از او لذت ببرید.

هیجان رابطه و افزایش آن

عجله نداشته باشید

برای بالا بردن هیجان رابطه باید عجله را کنار بگذارید. اگر قرار است یک رابطه کوتاه ۱۰ دقیقه ای داشته باشید، بهتر است تا زمانی که بتوانید یک رابطه طولانی داشته باشید منتظر بمانید، این موضوع شایسته تر است. هر چقد زمان بیشتری را برای یک رابطه جنسی صرف کنید و زمان بیشتری به حاشیه و بازی های جنسی بدهید، عطش شما و همسرتان هم بیشتر می شود. نداشتن عجله در رابطه هم یکی از توصیه های مهم در روایات اسلامی است.

راه های بالا بردن هیجان رابطه

در رابطه از همسر خود سوال نکنید که ارضاء شدی یا نه

نباید در زمان انجام رابطه و طی آن از همسرتان سوال بپرسید که ارضاء شده یا نه! این موضوع و پرسیدن این سوال امکان دارد در همسرتان این ذهنیت را به وجود آورد که شما خسته شده اید و دیگر نمی خواهید رابطه را ادامه بدهید و فقط در حال تلاش برای ارضای خود هستید، همچنین این موضوع ممکن است باعث شود تا همسرتان به دروغ جواب مثبت به شما بدهد و یا اینکه بگوید دیگر ادامه نده. شما باید از روی حالات و حرکات همسرتان متوجه شوید که به ارگاسم رسیده است یا خیر.

چند روش برای افزایش هیجان رابطه

بعد از اتمام رابطه چه کنیم

بهتر است بعد از تمام شدن رابطه زوجین یکدیگر را در آغوش بگیرند و در این مورد صحبت کنند و در مورد اینکه از کدام حرکت بیشتر لذت برده اند حرف بزنند. همچنین باید از طرف مقابل خود تعریف کنند و او را تحسین نمایند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *