دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تسلیت سالگرد فوت برای درگذشت وابستگان مختلف با متن های احساسی و دلنشین

  • ندا خوشرو
  • ۷ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب مجموعه ای از پیام تسلیت سالگرد فوت با مضامین زیبا و پرمحتوا را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از بین آن ها بتوانید پیامکی تسکین دهنده را برای ارسال انتخاب کنید.

پیامک تسلیت سالگرد فوت بعد از گذشت یک سال یا چندین سال از فوت برای مراسم سالگرد به وابستگان متوفی ارسال می گردد همچنین این پیامک ها در انواع مضامین ادبی و رسمی و صمیمی و … موجود می باشند که شما می توانید با توجه به نسبتی که با طرف مقابل خود دارید از بین آن ها ، پیامی زیبا را برای ارسال انتخاب کنید.

پیامک تسلیت سالگرد فوت با جمله های زیبا و مفهومی

از دست دادن عزیزان غم سنگینی را روی دوش هر فردی می گذارد و اگر آشنایان یا دوستان شما فرد مهمی را از دست داده اند و سالروز فوت وی نزدیک می باشد بهتر است پیامک های تسلیت سالروز فوت را برای آن ها ارسال نمایید و در غم آن ها شریک شوید.

متن تسلیت سالروز فوت

متن تسلیت سالروز فوت

یک سال است که شما … عزیزتان را از دست داده‌اید. وقتی ما عزیزی را در این دنیا از دست می‌دهیم، فرشته‌ای در بهشت نصیبمان می‌شود که همیشه مراقب ماست. آرام خاطر باشید در اینکه فرشته‌ای دارید که الان برشما نظاره گرست. سالگرد درگذشت … را تسلیت عرض می‌کنم.

جملات زیبا برای تسلیت سالروز فوت

سالگرد وفات پدر / مادر / … عزیز به یادمان می‌آورد که همواره باید دعاگویی و مرور خاطرات خوش را نسبت به عزیز از دست رفته‌مان به یاد داشته باشیم. امیدوارم صمیمت و عشق اقوام و دوستان تو را در این روزها و ماه‌های دشوار تسکین بخشیده باشد. تسلیت قلبی‌ام را به شما ارزانی می‌کنم.

  •  آرون گروپس

پیامک پرمحتوا برای تسلیت سالروز فوت

یک سال صبوری شما در غم از دست دادن … شایسته تحسین است. خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرید.

اس ام اس تسلیت سالروز فوت

اس ام اس تسلیت سالگرد فوت با مضامین پرمحتوا

یک سال می‌گذرد و می‌سوزیم و به هر جا می‌نگریم، خاطره‌ای از تو در خیال ما شکل می‌گیرد؛ یک سالی است که سنگ صبور خود را از دست داده‌ایم و نگاه پاکش را دیگر نمی‌یابیم. چه سخت است فراق کسی که یاد و روحش همیشه در کنار ماست و او خود نیست.

متن تسلیت سالروز فوت

ناگهان پرواز، ناگهان جدایی ابدی؛ اینست واقعیت زندگانی و تقدیر الهی… جز صبر و شکیبایی و پذیرش مقدرات چاره‌ای نیست. ما را چگونه ممکن است به این راحتی تیرگی شب را در روشنایی روز و خزان را در بهار احساس کرد؟ ما دیدیم و پذیرفتیم. یک سال / دو سال / … سال از فوت پدر / مادر / … عزیزتان گذشت. یادش را گرامی می‌داریم و به روح آسمانی‌اش سلام و صلوات می‌فرستیم.

جملات پرمحتوا برای تسلیت سالروز فوت

چه آرام و بی صدا ما را تنها گذاشتی و ما چه بی قرار و ناباورانه دلمان تا ابد همیشه هوای آغوش گرم و پر مهرت را خواهد کرد و دلتنگ لحظه‌های با تو بودن خواهیم بود. سالگرد پرواز مادر عزیزتان را تسلیت می‌گوییم.

پیامک تسلیت سالگرد فوت

متن برای تسلیت سالروز فوت

یک سال از غروب مادر عزیزتان گذشت، دست تقدیر او را از باغ زندگی جدا کرد و جز مشتی خاک بر ما باقی نگذاشت. یک سال از پرواز معصومانه‌اش گذشت،این یک سال را با یاد و بی حضورش، چه تلخ و مبهوت به پایان بردیم و در فراقش چه خون‌ها که از دل چکید و چه اشک‌ها که بر رخ دوید، هنوز به یادش اشک می‌ریزیم تا شاید آرام گیریم و با حضور یاران رفتنش را باور کنیم.

پیامک تسلیت سالروز فوت پدر

سالگرد درگذشت پدر گرامیتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و غفران و برای شما طول عمر مسئلت دارم.

جمله های زیبا برای تسلیت سالروز فوت

خداوند اجر بی‌پایان به شما عطا فرمایدکه یک سال است پدر عزیزتان را به آغوش خاک سپرده و صبورانه در سوگش نشستید. تسلیت ابزار روح آدمی برای ابراز رنج و اندوه است، تسلیت ما را پذیرا باشید.

متن تسلیت سالروز فوت

متن زیبا برای سالگرد فوت

 روزها رفت و گذشت و در اندیشه باز آمدنت،لحظه ها طی شد و مرد!

و نگاهم هر روز، باز هم با همه شوق، کوچه ها را پایید.

مثل آن روز که می آمدی از دور … دریغ!

دل من در غم هجران تو ای خوبترین، چه بگویم، چه کشید …

آه یک سال گذشت

پیام عرض تسلیت

یک سال از درگذشت پدرتان سپری شده و ما هنوز یاد روزهای بودنش را عزیز می‌داریم و لحظه‌های سنگینی هجرانش را به سوگ می‌نشینیم باشد که در نظرت افتد.

جملات تسلیت سالروز فوت

می‌دانم حتی اگر یک سال یا چند سال هم بگذرد، داغ درگذشت … فراموش نمی‌شود و عظمت هیچ صبری از وسعت غم نزدیکترین عزیزان نمی‌کاهد، فقط کنار می‌آییم و یاد می‌گیریم به تلخی‌ها نیندیشیم. روحش شاد.

متن تسلیت برای سالروز فوت

متن برای تسلیت سالروز فوت مادر و پدر

روح پدرت / مادرت به وسعت اندوهمان شاد و قرین رحمت الهی باد. اولین / دومین / …مین سالگرد درگذشت آن عزیز را گرامی می‌داریم.

اس ام اس تسلیت سالروز فوت

روزهای دلتنگیمان را به یاد خوبی‌ها و مهربانی‌هایش سپری می‌کنیم. اولین / دومین / …مین سالگرد درگذشت … را با نثار فاتحه ای به روح پاکش گرامی می‌داریم.

متن برای تسلیت سالروز فوت

متن تسلیت سالروز فوت

سالی گذشت و باغ دلم برگ و بر نداشت
من ماندم و شبی که هوای سحر نداشت
سالگرد فوت …… را تسلیت می گوییم.

پیام عرض تسلیت به مناسبت سالروز فوت

چه ناباورانه یکسال از غروب غم انگیز پدر عزیزتان گذشت. سخت‌ترین روزهای زندگی‌تان را تجربه کردید و ما بر دل آتش گرفته‌تان اشک غم باریدیم. سالگرد وفات آن عزیز را تسلیت عرض میکنم.

متن زیبا برای تسلیت سالروز فوت

در این مطلب با گلچینی از متن تسلیت سالگرد فوت در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از مطالعه آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *