دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی جلیل فرجاد و آشنایی بیشتر با زندگی هنری و شخصی وی

  • عاطفه میرزایی
  • ۸ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی جلیل فرجاد بازیگر معروف و محبوب سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و خانوادگی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

جلیل فرجاد بازیگر سرشناس و دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند نخستین فعالیت حرفه ای بازیگری خود  را در سال ۱۳۶۱ در سن ۳۱ سالگی با سریال ” اولین بار که در انقلاب شرکت کردم” تجربه کرد. خوب است بدانید که مارال فرجاد و مونا فرجاد بازیگران ایرانی فرزندان جلیل فرجاد می باشند. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه جلیل فرشاد همراه با تصاویر خانوادگی و کارنامه هنری وی آشنا شوید.

بیوگرافی جلیل فرجاد همراه با تصاویر جدید و جذاب وی

جلیل فرجاد هنرپیشه محبوب و معروف تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۳۰ که هم اکنون وی ۶۹ سال سن دارد و در شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر های دراماتیک و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری آزاد می باشد.

بیوگرافی جلیل فرجاد تصاویر شخصی

جلیل فرجاد در سال ۱۳۳۷ به همراه پدر و مادرش به تهران مهاجرت کردند و از سن ۱۰ سالگی با دیدن فیلم سنگام عاشق رشته پزشکی، خلبانی و کالت علاقه زیادی به بازیگری پیدا کرد. او در دوران نوجوانی در مقطع دبیرستان تئاتر نمایشی در مدرسه کار می کرد. سپس بعد از اخذ مدرک دیپلم خود به خدمت سربازی رفت. تا اینکه در سال ۱۳۵۳ وارد دانشگاه هنر های دراماتیک شد.

شرح حال کامل و خواندنی جلیل فرجاد

عکس جشن تولد جلیل فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی

تاریخچه زندگی جلیل فرجاد کامل و زیبا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس آتلیه ای جلیل فرجاد بازیگر کشورمان

زندگینامه جالب و زیبا جلیل فرجاد

عکس جلیل فرجاد در کنار دخترش

بیوگرافی جلیل فرجاد + عکس

بنابراین ایشان اوایل در پشت صحنه تئاتر فعالیت می کردند سپس وارد تئاتر شد و تا انقلاب در این عرصه فعالیت می کرد. در نتیجه جلیل در سال ۱۳۶۱ در سن ۳۱ سالگی اولین فعالیت حرفه ای خود را با سریال ” اولین بار که در انقلاب شرکت کردم” آغاز نمود و در سال ۱۳۶۴ در سریال “پیر وفا” با کارگردانی مجتبی یاسینی حضور داشت. وی در سال ۱۳۶۵ در سریال های “نهضت های آزادی  بخش” با کارگردانی اسماعیل شنگله و “مدرس” با کارگردانی هوشنگ توکلی ایفای نقش پرداخت.

زندگینامه جالب و خواندنی جلیل فرجاد

گالری شخصی + بیوگرافی جلیل فرجاد

بیوگرافی جلیل فرجاد تصاویر

عکس جلیل فرجاد در کنار دخترانش

زندگینامه جالب جلیل فرجاد

جلیل فرجاد بازیگر ایرانی در سال ۱۳۶۲ با فیلم ” بازداشگاه” با کارگردانی و نویسندگی کوپال مشکوت وارد سینما شد. سپس وی دومین تجربه سینمایی خود را در سال ۱۳۶۳ با فیلم ” شب مکافات” با کارگردانی فرامرز باصری به دست آورد. همچنین آخرین بازی وی در سینما به سال ۱۳۸۸ در فیلم ” حلقه های ازدواج” بر می گردد.

از سریال های محبوب و مهم جلیل فرجاد می توان به ملکوت با کارگردانی محمدرضا آهنج، آپارتمان با کارگردانی اصغر هاشمی، وارث با کارگردانی کاظم بلوچی، فاخته با کارگردانی محمود معظمی، راه درو با کارگردانی سعید آقاخانی، خانه ای در تاریکی با کار گردانی سعید سلطانی، برادر جان با کارگردانی محمدرضا آهنج و… اشاره کرد.

زندگینامه جامع جلیل فرجاد

مونا و مارال فرجاد در کنار پدرشان

شرح حال خواندنی جلیل فرجاد

عکس جدید جلیل فرجاد و همسرش

ازدواج و همسر جلیل فرجاد

ایشان در سال ۱۳۶۱ با دختر خانمی ازدواج کردند، که حاصل این ازدواج دو دختر به نام مارال فرجاد متولد ۱۳۶۱ و مونا فرجاد متولد ۱۳۶۴ می باشند. هر دوی آنها از بازیگران محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی هستند.

زندگینامه جلیل فرجاد و همسرش

فعالیت کارگردانی جلیل فرجاد

در ادامه بیوگرافی جلیل فرجاد آمده که وی سال ها سایقه کارگردانی در تئاتر دارد. ولی مدتی است که بیشتر در عرصه های تلویزیونی و در کار های سینمایی بازی می کند.

بیوگرافی جلیل فرجاد+ گالری

نیما کرمی، مارال فرجاد و جلیل فرجاد

شرح زندگی جلیل فرجاد

دلیل کم کاری فرجاد

علت کم کاری وی قبل از بازی در سریال ” برادر جان” با کارگردانی محمدرضا آهنج شرایز نامناسب روحی گفته شده است. او گفته است که بازی هایی که به من پیشنهاد می کنند بسیار بی کیفیت و کوچک  می باشد.

بیوگرافی کامل و زیبا جلیل فرجاد

عکس + بیوگرافی جلیل فرجاد

بیوگرافی جلیل فرجاد کامل و زیبا

کارنامه هنری جلیل فرجاد

مجموعه تلویزیونی جلیل فرجاد

برادر جان ۱۳۹۷، قصه های تبیان ۱۳۹۵، رسم رفاقت ۱۳۹۳، فاخته ۱۳۹۳، سکوت دریا ۱۳۹۳، در بند اروند ۱۳۹۳، چشم و چراغ ۱۳۹۲، سه میلیون دلار ناقابل ۱۳۹۲، پس از آن روز ۱۳۹۲، راه درو ۱۳۸۹، نلکوت ۱۳۸۹، چشم خدا ۱۳۸۹، داستان های نا تمام دنیا ۱۳۸۹، انتخاب سیاوش ۱۳۸۸-۱۳۸۹، عملیات ۱۲۵، بچه های کوچه دوستی ۱۳۸۸، نقطه رهایی ۱۳۸۷، بوی سیب ۱۳۸۷، پاتوق ۱۳۸۶، وکیل مدافع ۱۳۸۶، منو پوتی ۲ ۱۳۸۴، چه کسی به سرهنگ شلیک کرد ۱۳۸۴، بوی غریب پاییز ۱۳۸۳، منو پویی ۱۳۸۳، وارث ۱۳۸۲، خانه ای در تاریکی ۱۳۸۲، نسیم رویا، برررسی یک پرنده ۱۳۸۱، حجر بن عدی ۱۳۸۰، نخل و تنهایی ۱۳۸۰، پروانه ها در باد ۱۳۷۹، غریبه ۱۳۷۹، سفر باران ۱۳۷۹، شن های شاهد ۱۳۷۹، راه سوم ۱۳۷۷، راه سوم ۱۳۷۷، پول ۱۳۷۷، روایت انقلاب ۱۳۷۷، گردنبد ۱۳۷۶، خانه ما ۱۳۷۶، روز های پر ماجرا ۱۳۷۵، عیاران ۱۳۷۴، دهه انتقلاب ۱۳۷۰-۱۳۷۴، حکایت و حکمتی ۱۳۷۳، فاصله ۱۳۷۳، باغ گیلاس ۱۳۷۲-۱۳۷۳، لبخند زندگی ۱۳۷۲، آپارتمان ۱۳۷۱- ۱۳۷۲، آوارگان عشق ۱۳۷۱، هزاران برگ و هزاران رنگ ۱۳۷۰، ازدواج پر ماجرا ۱۳۶۸، راز ۱۳۶۸، گشتی ها ۱۳۶۷، چشم چشم دو ابرو ۱۳۶۵، مدرس ۱۳۶۵، نهضت های آزادی ۱۳۶۵، پیر وفا ۱۳۶۴، اولین بار که در انقلاب شرکت کردم ۱۳۶۱

فیلم های سینمایی جلیل فرجاد

بازداشتگاه ۱۳۹۲، شب مکافات ۱۳۶۳، سیاه راه ۱۳۶۳، هویت ۱۳۶۴، گشتی ها ۱۳۶۵، دست نوشته ها ۱۳۶۵، تا مرز دیدار ۱۳۶۸، بربال فرشتگان ۱۳۶۷۱، کوچه و موزه ۱۳۷۳، جان سخت ۱۳۷۶، محفل ایکس ۱۳۸۳، جنایت و جنحه ۱۳۸۴، نطفه شوم ۱۳۸۷، حلقه های ازدواج ۱۳۸۸

سرگذشت زیبا جلیل فرجاد

زندگینامه کامل و خواندنی جلیل فرجاد

بیوگرافی جلیل فرجاد + گالری شخصیامیدواریم از خواندن بیوگرافی جلیل فرجاد بازیگر محبوب و موفق ایرانی و از تماشای تصاویر جدید و خانوادگی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *