دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب وزغ به روایت معبران مشهور اسلامی و غربی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

دیدن وزغ در آب، بر روی خشکی، در مکان زندگی تان و به اشکال مختلف دیگر دارای تعابیری متفاوت از جمله بیماری، ضرر، مشکل و غیره است، در این مطلب با تعبیر خواب وزغ آشنا خواهید شد.

وزغ گونه ای از قورباغه و از خانواده آبزیان می باشد که دارای پا های کوتاه و پوستی خشک است، حال دیدن وزغ، قورباغه و یا غوک در خواب می تواند از روایت تعبیرگران اسلامی و غربی معانی مختلفی داشته باشد، بنابراین برای آگاهی از تعابیر رویای وزغ می توانید در ادامه همراه ما شوید.

آشنایی با تعبیر خواب وزغ

افراد زیادی ممکن است، در طول زندگی شان خواب وزغ را دیده باشند؛ به طور کلی دیدن وزغ در خواب نیکو نمی باشد و معمولا به معنای بیماری، ناراحتی، ضرر و مشکل تعبیر شده است، البته برخی معبران همچون لیلا برایت دیدن آن را به نشانه بی نیازی می دانند، در  ادامه با برخی تعبیر های معبران مشهور در این زمینه آشنا می شوید.

معانی دیدن وزغ از معبران مختلف

تعبیر خواب از دیدگاه امام صادق (ع)

از دیدگاه این معبر اسلامی اگر کسی در خواب ببیند که وزغ بانگ و آواز و فریاد می کند، بیانگر آن است که وارد جایی خواهد شد.

تعبیر خواب از دیدگاه ابن سیرین

دیدن وزغ در خواب از نظر این معبر معتبر و مشهور نیکو است و به نشانه شب زنده داری، زهد و پارسایی می باشد.

اگر کسی در خواب ببیند، در خانه اش وزغ دارد به معنای آن است، یکی از اعضای خانواده وی شب زنده دار می باشد.

  •  آرون گروپس

تأویل خواب وزغ

تعبیر خواب از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که وزغ دارید به نشانه آن است که با مردی زاهد هم صحبت می شوید. دیدن قورباغه در خواب نیز به نشانه مواجهه شدن با انسانی پر مدعا، کج خو و یاوه گو است.

به طور کلی دیدن قورباغه در خواب به نشانه انسانی سخن چین، غیبت کننده و بدگو می باشد که زیاد حرف می زند و حتی افرادی که سخنان وی را می شنوند نیز گفتار وی را بیهوده می دانند. حال اگر کسی در خواب ببیند که در مکانی، قورباغه های بسیاری وجود دارد به نشانه آن است که در جمع مردمی بد سیرت و بد طینت می رود و آنجا مکان امنی برای وی نمی باشد.

دیدن رویای قورباغه در اتاق یا در خانه نیز به نشانه مهمانی است که به خانه تان می آید و موجب رنج و ناخشنودی شما می شود.

معرفی تعبیر خواب وزغ

دیدن رویای قورباغه در جوی آب، آبگیر ها، حوض، استخر و مکان هایی از این قبیل نمی تواند دارای تعبیری بد باشد. اما دیدن قورباغه در جاهای غیر مألوف از جمله اتاق و یا کمد لباس و غیره نیکو نیست.

بنابراین اگر مرد مجردی در خواب ببیند که قورباغه ای در بستر و یا رختخواب وی می باشد به نشانه آن است که زنی بد طینت نصیب وی می شود.

تعبیر دیدن وزغ در جیب لباس

دیدن خواب قورباغه، همچنین به معنای داشتن برخورد نامطلوب با همسر (زن یا مرد) و فحاشی کردن به وی می باشد.

اگر کسی خواب ببیند که که در جیب لباسش، قورباغه است به نشانه آن است که پشت سر وی بدگویی می کنند و نیز مال وی را برده و نسبت به او ناسپاسی می کنند.

در صورتی که کسی خواب ببیند، قورباغه ای به پشتش چسبیده است به نشانه آن است که از طرف برادرش به وی ناراحتی می رسد و اگر  ببیند که قورباغه به سینه اش چسبیده است به معنای اندوهگین شدن صاحب خواب از جانب پسرش می باشد، همچنین دیدن قورباغه در شلوار تان نیز به معنای آن است که همسرتان موجب ناراحتی شما می شود.

تعبیر رویای وزغ

اگر کسی در عالم خواب ببیند که قورباغه ای درون کیفش قرار دارد به ننشانه آن است که  به سفر خواهد رفت و گرفتار همسفری نااهل می شود.

دیدن قورباغه در خواب به خصوص بر روی شاخه های درخت، به نشانه آن است که عده ای شما را فریب می دهند.

تعبیر خواب وزغ از دیدگاه معبری غربی

از نظر ایتانوس تعبیرگر غربی، دیدن قورباغه در خواب می تواند به نشانه کسی باشد که در حضورتان خوشرو بوده و لبخند می زند و خوش خدمتی می کند، اما در پشت سر شما ناسزا گفته و تهمت می زند.

تعبیر خواب از دیدگاه آنلی بیتون

دیدن وزغ در عالم خواب، به نشانه آن است که موضوعی موجب ناراحتی بیننده رؤیا خواهد شد.

تعبیر خواب خالد اصفهانی

اگر کسی در خواب ببیند که تعداد زیادی وزغ  در مکانی جمع شده اند و بانگ و فریاد و آواز می کنند، بیانگر آن است که آن مکان به زودی مورد عذاب الهی واقع می شود.

تفسیر خواب وزغ

در صورتی که در خواب ببینید، وزغی شما را گاز گرفته است به نشانه آن است که از طرف شخصی زاهد به شما ضر رو زیان می رسد.

اگر ببینید که وزغی را کشته و گوشتش را می خورید به نشانه آن است که بر شخص زاهد غلبه خواهید کرد.

تعبیر خواب داشتن وزغ

اگر کسی در عالم خواب ببیند که صاحب یک وزغ می باشد به نشانه آن است که با مردی زاهد و پرهیزگار مصاحبت و ارتباط خواهد داشت. در صورتی که ببینید، وزغی را از آب گرفته اید و به روی زمین انداختید، یعنی اینکه به شخص زاهد ستم و ظلم خواهید کرد.

تعبیر خواب از دیدگاه لیلا برایت

  • دیدن وزغ مرده در خواب به نشانه ضرر و زیان می باشد.
  • خوردن وزغ در خواب به نشانه بیماری است.
  • شنیدن صدای وزغ در خواب نیز یعنی اینکه اخباری به گوش تان می رسد.

تفسیر رویای وزغ

در پایان ضمن سپاس از همراهی شما دوستان گرامی در مطالعه مطالب آرگا، امیدواریم خواندن این بخش برای شما سودمند واقع شده باشد، در صورت تمایل برای آگاهی از انواع تعبیر خواب جهنم، تعبیر خواب یخ، تعبیر خواب قفل و … که در مطالب قبلی به اشتراک گذاشته ایم، می توانید بر روی لینک های مربوطه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *