دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی پاوان افسر و نگاهی به زندگی هنری و زندگی شخصی وی + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

برای آشنایی با بیوگرافی پاوان افسر بازیگر ایرانی و ایفاگر نقش پروین در بانوی عمارت به همراه تصاویری جدید و دیدنی از وی در ادامه این بخش همراه ما شوید.

پاوان افسر با نام اصلی پاوانه افسر در ۲۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران متولد شده است. وی فارغ التحصیل لیسانس مدیریت بازرگانی می باشد و بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری آموزش دیده است. در ادامه به معرفی این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر بیشتر می پردازیم.

آشنایی با بیوگرافی پاوان افسر+تصاویر

پاوان افسر، هنرپیشه جوان کشورمان دارای اصالتی کرد از شهر مهاباد واقع در آذربایجان غربی است. پاوان در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده و دارای یک برادر به نام سینا و یک خواهر به اسم پرنگ می باشد.

گالری عکس های پاوان افسر+زندگینامه

وی دوران نوجوانی به بازیگری علاقمند بود و مانند بسیاری از بازیگران موفق ایرانی کارش را از تئاتر شروع کرده است. خانواده اش با بازیگری دخترشان مخالفتی نداشتند و حتی پدرش وی را در این مسیر تشویق می کرد.

عکس های پاوا افسر+بیوگرافی

اولین فعالیت جدی این بازیگر آتیه دار در زمستان ۱۳۹۲ با نمایشنامه خوانی «شهر و شکر» به روی صحنه رفت، سپس با نقش آفرینی در «تئاتر مرگ» و «نمایش زندگی یک رویاست» در صحنه تئاتر بیشتر دیده شد.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی پاوان افسر+تصاویر

پاوان افسر بازیگری را در کلاس های بازیگری پانته آ پناهی ها آموزش دیده است. اولین فعالیتش در سینما را در سال ۱۳۹۵ و با بازی در فیلم سینمایی «ایستگاه اتمسفر» آغاز کرد، سپس حضورش در تلویزیون و در سال ۱۳۹۵ با سریال «ماه و پلنگ» شروع شد.

زندگینامه جدید پاوان افسر

وی در سال ۱۳۹۶ بازی در سریال « زیر پای مادر» در کنار بازیگران مطرحی همچون کامبیز دیرباز، مجید واشقانی، بهناز جعفری، پریوش نظریه، بهزاد فراهانی و … را تجربه کرد. بعد از آن در سال ۱۳۹۷، برای بازی در یکی از نقش های سریال بانوی عمارت انتخاب شد و با این سریال بیشتر در بین مردم شناخته شده و به شهرت رسید.

زندگی نامه جالب پاوان افسر

سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی از شبکه سه سیما پخش شد که ملودرامی عاشقانه و تاریخی مربوط به دوران قاجار بود و به مهمترین اتفاق سیاسی آن دوره یعنی ترور ناصرالدین شاه توسط میرزا رضا کرمانی نیز اشاره داشت.

سرگذشت پاوان افسر

وی در این سریال ایفاگر نقش پروین، همسر برادر فخر الزمان با بازی مریم مومن بود. از بازیگران دیگر این سریال می توان به پانته آ پناهی ها، غزل شاکری، حسام منظور، رامتین خداپناهی، شبنم فرشادجو، نیکی نصیریان و … اشاره کرد.

سرگذشت جدید پاوان افسر

در بیوگرافی پاوان افسر آمده است؛ وی ازدواج نکرده و مجرد می باشد. این بازیگر تلویزیون و تئاتر کشورمان در اینستاگرام نیز بسیار فعال است، اکنون در ادامه دعوت می نماییم از مجموعه عکس های متنوع و جدید وی دیدن نمایید.

زندگی نوشته خواندنی پاوان افسرسلفی آینه ای پاوان افسر

زندگینامه و سرگذشت پاوان افسرعکس پاوان افسر در جشنواره فیلم فجر

تصاویر+بیوگرافی پاوان افسرعکس اینستاگرامی پاوان افسر

زندگی نامه و عکس های پاوان افسرعکسی از پاوان افسر و بهار کاتوزی

بیوگرافی متفاوت پاوان افسرعکسی از کودکی پاوان افسر در آغوش پدرش

زندگی نوشته جدید پاوان افسرژست عکس پاوان افسر با عینک

زندگی نوشته پاوان افسرعکس اینستاگرامی از پاوان افسر

بیوگرافی خواندنی پاوان افسرعکس پاوان افسر بازیگر بانوی عمارت

همه چیز درباره پاوان افسرسلفی پاوان افسر در ماشینش

بیوگرافی جامع از پاوان افسرعکس سیاه سفید پاوان افسر

زندگینامه کامل پاوان افسرعکس پاوان افسر در کنار پدرش

زندگینامه خواندنی پاوان افسرتصویری از پاوان افسر در پشت صحنه یک سریال

زندگینامه پاوان افسرعکس پاوان افسر هنرپیشه ایرانی

بیوگرافی پاوان افسر به همراه تصاویر

در این مطلب بیوگرافی پاوان افسر را به همراه تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را به اشتراک گذاشتیم که امیدواریم رضایت علاقمندان و طرفداران وی را جلب کرده باشد، در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین عکس ها و اخبار از بازیگران ایرانی و خارجی مشهور و مورد علاقه خود می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *