دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت اوریگامی قلب با مراحل تصویری و ساده

  • ندا خوشرو
  • ۹ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با آموزش ساخت اوریگامی قلب در چند مرحله ساده در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید این وسیله تزیینی زیبا را به راحتی در منزل بسازید.

یکی از انواع روش های پرطرفدار برای ساختن قلب استفاده از روش اوریگامی است و شما می توانید به کمک این روش ساده و در عین حال زیبا قلب های فانتزی با طرح و رنگ های متنوع را در منزل بسازید.

آموزش ساخت اوریگامی قلب در چند مرحله ساده

اگر شما تمایل دارید در روز ولنتاین و تولد و … برای مخاطب خاص یا همسرتان هدیه ای را تهیه کنید می توانید در کنار هدیه ، قلب فانتزی زیبا و جالبی را به کمک روش اوریگامی بسازید همچنین می توانید روی قلب متن عاشقانه ای را بنویسید و آن را همراه با هدیه به طرف مقابل تان تقدیم نمایید. در مطالب قبلی آموزش ساختن قلب کاغذی و ساختن جعبه کادو را مشاهده کردید در ادامه با آموزش ساخت قلب اوریگامی در خدمت شما خواهیم بود.

آموزش ساخت قلب اوریگامی

مراحل ساختن اوریگامی قلب

۱. ابتدا یک کاغذ رنگی مربعی در ابعاد ۱۵*۱۵ سانت را برش بزنید سپس کاغذ را از محل قطرها به دو قسمت تقسیم نمایید تا گوشه بالایی کاغذ روی گوشه پایینی آن قرار بگیرد سپس آن را تا بزنید و کاغذ تا شده را به حالت عادی اش برگردانید و دو گوشه دیگر کاغذ را تا بزنید و دوباره کاغذ را به حالت عادی برگردانید.

نحوه ساختن قلب فانتزی

۲. قسمت بالایی کاغذ را روی نقطه مرکزی آن که از دو تا زدگی قبل مشخص است تا نمایید.

نحوه ساخت قلب اوریگامی

  •  آرون گروپس

۳. قست پایینی کاغذ را روی خط تایی که از مرحله قبل بوجود آمده است تا کنید.

روش ساختن قلب اوریگامی

۴. قسمت سمت راست کاغذ را به صورت مورب به سمت بالا تا نمایید به صورتی که خط میانی دقیقا روی گوشه پایینی که در مرحله قبلی به سمت بالا رفته بود قرار بگیرد.

نحوه ساختن قلب اوریگامی

۵. مرحله قبل را برای گوشه سمت چپ کاغذ انجام بدهید.

نحوه ساختن قلب اوریگامی

۶. دو گوشه ای که در دو طرف کاغذ و دو گوشه ای که در قسمت بالایی کاغذ بوجود آمده است را به اندازه دو سانت تا بزنید.

قلب فانتزی و زیبا

۷. کاغذ رنگی را برگردانید تا اوریگامی قلب را مشاهده نمایید می توانید در صورت تمایل داخل اوریگامی پیامی عاشقانه را بنوسید.

مدل قلب اوریگامی

امیدواریم از ساختن اوریگامی قلب در منزل نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با کمک مراحل ذکر شده قلب فانتزی و زیبایی را بسازید و مخاطب خاص یا همسرتان را در مناسبت های مختلف سورپرایز کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *