دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شوگر ددی یعنی چه؟ و این پدیده چه آسیب هایی به جامعه وارد می کند؟

  • شقایق ایران دوست
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

در این مقاله شما را با شوگر ددی ها و مزایا و معایب آن ها را برای شما مطرح می کنیم و شما را بیش تر با این افراد که قصد سو استفاده جنسی از دانشجویان را دارند آشنا می کنیم. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

شوگر به معنای شکر می باشد و واژه های شوگر ددی و شوگر مامی برای مرد ها و زن های مسن به کار برده می شود که با استفاده از ثروت خود می توانند از دختران و پسران استفاده جنسی کنند. در ادامه این مطلب برای شما مردان پولدار مسن را بررسی می کنیم که از دختران جوان و بی پول استفاده می کنند و هوس های خود را ارضا می کنند.

شوگر ددی و مشکلات روحی این افراد

شوگر ددی

به طور خلاصه می توان گفت که مشکلات بسیاری وجود دارد که دختران از شوگر ددی استفاده می کنند که یکی از آن ها بی پولی می باشد. دانشجویان غربی بیش تر از شرقی ها دچار چنین مشکلاتی هستند و راهی برای پول در آوردن ندارد جز این که در خواست این افراد را قبول کنند. این دختران از طریق سایت هایی با سرمایه گذاران جنسی آشنا می شوند و به آن ها  شوگر بیبی (Sugar baby) می گویند. آمار های بدست آمده از افرادی که ثبت نام می کنند نشان می دهد که در سال ۲۰۱۶ حدودا ۲.۵ میلیون دانشجو برای تامین هزینه های مالی و جبران وام های گرفته شده به دنبال حمایت کننده مالی و شوگر ددی بودند.

کار شوگر بیبی sugar baby

در واقع دخترانی که شوگر ددی می پذیرند به آن ها شوگر بیبی گفته می شود و کار های مختلفی را باید کارگزاران جنسی خود انجام بدهند. در بررسی های انجام شده نشان داده شده است که افراد مسن به دنبال زنان و دختران جوان تر هستند و اکثر این مرد ها از لحاظ سنی مسن و متمول هستند. کار این افراد عبارت است از :

  • شام خوردن
  • میهمانی رفتن
  • برقراری رابطه جنسی

دنیای ددی ها

یکی از سایت هایی که برای این افراد ساخته شده است در سال ۲۰۰۶ به جهان معرفی شده است و اکنون با وجود ۱۰ میلیون کاربر ثبت شده بزرگ ترین محل برای محل آشنایی تبدیل شده است. در واقع با بررسی های انجام شده نشان داده شده است که بیش تر افرادی که در این سایت ثبت نام کرده اند با ایمیل دانشجویی وارد شده اند بنابراین محققان نتیجه گرفتند که یکی از اهداف ساختن این سایت دانشجویان دختر جوان هستند که به دانشگاه قرض دارند. در واقع این افراد مسن می دانند که چگونه می توانند افراد را مجاب کنند. در نظر داشته باشید که این افراد بیش تر بر روی تحصیل و خرج آن مانور می دهند و در آمد سالانه افرادی که در این سایت ثبت نام کرده اند حدودا ۲۵۰ هزار دلار بوده است و دارایی خالص آن ها می تواند حدود ۱.۵ میلیون دلار باشد. در واقع این حساب ها برای دانشجویان یک ماه حساب کاربری رایگان دارد و هزینه های ماهانه عضویت در این سایت ها برای دانشجویان ۲۰ دلار و برای ددی های پولدار و مسن ۸۰ دلار می باشد.  بسیاری از دانشجویان با وجود این که هیچ تضمینی نیست که آن ها بتوانند در این رابطه سالم بمانند وجود ندارد در این سایت ها ثبت نام می کنند.

 

  •  آرون گروپس

مزایا و معایب

البته شوگر ددی ها مزایا و معایبی دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

تامین هزینه های زندگی در دوستی با افراد مسن

مزایا

مزایای این روابط هدیه های گران قیمت و مسافرت های طولانی و مختلف می باشد. این تنها یکی از مزایای این روابط است و افراد می توانند در چند سال ۹۰ هزار دلار از این افراد گیرند. این تنها در صورتی اتفاق می افتد که افراد به میزان زیادی به هدف هایی که در ابتدا تعیین کرده بودند برسند.

معایب

همان طور که انتظار می رود داشتن یک فردی که بدون ضمانت از شما حمایت می کند می تواند عیب های زیادی داشته باشد و برای جامعه و خانواده ها کمی عجیب و غیر قابل باور باشد و همچنین نگاه افراد به این آدم ها کمی بدبینانه است.

قضاوت

یکی از مهم ترین و اصلی ترین عیب های این افراد قضاوت می باشد و هنوز این واژه بین فرهنگ های گوناگون به خوبی جا نیفتاده است و شما ممکن است مورد قضاوت دیگران قرار بگیرید. البته شخصیت این افراد همیشه دارای بار منفی است و هرگز نمی توانند وجه خوبی داشته باشند زیرا با پولی که به شما می دهند قرض الحسنه نیست و باید در برابر آن پول داده شده کاری را انجام بدهید که ممکن است باب میل شما نباشد و از نظر روحی و روانی آسیب های زیادی به شما وارد کند.

معایب شوگر ددی

زیر پا گذاشتن ارزش های اخلاقی

افرادی که نقش ثروتمند در این رابطه دارند هدفی جز برقراری رابطه با افراد مقروض و دانشجو های جوان ندارند و آن ها به خوبی می دانند یک جوان برای دادن بدهی و قرض های خود می تواند ارزش های اخلاقی بسیاری را زیر پا بگذارد و هر زمان که بخواهند می تواند آن ها را در اختیار خود داشته باشند.

نداشتن سلامت روان

افرادی سالمندی که می توانند از دیگران سو استفاده جنسی داشته باشند هرگز نمی توان گفت که دارای سلامت روان هستند و دچار اختلالات سایکوتیک نمی باشند. در واقع می توان گفت انگیزه های پنهان در ایجاد رابطه با شوگر بیبی ها از سمت افراد مسن می تواند ریشه در کودکی و مشکلات عاطفی آن ها و احساساتشان دارد. محققان معتقد اند که دوستی هایی که در رابطه های این چنینی و رابطه هایی که مبنای آن ها بر اساس وابستگی های مالی باشد می تواند از رسیدن هر دو طرف به معیار ها و ارزش های تعیین شده از سمت جامعه باز دارد و افراد هرگز نمی توانند با این روابط که مبنای برقراری آن ها پول می باشد احساس خوشبختی کنند. این افراد پس از مدتی آسیب های روانی و روحی می بینند و ممکن است به خود و دیگران آسیب های بسیار زیادی وارد کنند.

sugar daddy چیست؟

نوع پرداخت شوگرددی به شوگربیبی چگونه است؟

در این رابطه همه موارد بین دو نفر توافقی می باشد و هیچ قانون خاصی در رابطه با آن وجود ندارد، عده ای از شوگر بیبی ها  به دنبال تامین هزینه های ماهانه هستند، اما عده ای دیگر در پی تامین هزینه های خود برای داشتن تعطیلات عالی، تفریحات و خرید هستند.

عده زیادی از شوگربیبی ها جزو دانشجویان دانشگاه ها بوده و برای پرداخت هزینه های تحصیلی خود ناچار به مراجعه به شوگرددی ها هستند. بازپرداخت شوگرددی به شوگربیبی شامل موارد زیر است :

  • پرداخت پول ثابت ماهیانه
  • پرداختن پول به ازای هر ملاقات
  • سایر خدمات به غیر از پول مثل؛ سفر، هدایا و خرید

رابطه با شوگرددی

در این رابطه هر یک از طرفین دارای وظایفی می باشد و باید به آنها عمل کنند، حال این وظایف بعد از توافق نیازی به یادآوری ندارند.

شوگرددی دقیقا می داند که چه خدماتی باید ارائه دهد و در مقابل شوگربیبی نیز به وظایفش آگاهی دارد.

همچنین مدت زمان رابطه نیز مشخص می باشد که با توجه به شرایط می تواند کوتاه مدت یا طولانی مدت باشد.

ضمن اینکه با توجه به توافقات صورت گرفته، احساسات نیز ممکن است در رابطه دخیل باشد یا خیر که اغلب اینگونه نیست.

شوگرددی

به طور کلی هر دو طرف هدف شان این است که در ظاهر نیز که شده، رابطه ای حرفه ای و دو سر برد داشته باشند.

راز هایی در مورد شوگرددی

اغلب شوگرددی ها دوست دارند این احساس را داشته باشند که شوگربیبی واقعا جذب آنها شده است، از این رو حتی اگر به لحاظ عاطفی و جسمی نیز به آنها جلب نشوند، باید به صورت ساختگی این توجه را ابراز کنند.

بیشتر شوگرددی ها می خواهند احساس کنند که شوگر بیبی واقعی جذب آنها شده است.

خانم های جوان اذعان دارند که اغلب شوگرددی ها به هیج وجه درخواست محبت ساختگی را ندارند، اما با این وجود آنها وظیفه خود می دانند که شوگرددی را از لحاظ روحی ارضا کرده و توجه لازم را به وی داشته باشند.

زیرا این افراد با معنی شوگر ددی آشنایی داشته و از توقعاتشان آگاهی دارند، بنابراین مطابق خواسته های وی، درخواست های خود را تنظیم می کنند.

ضمن سپاس از همراهیتان در مطالعه این مطلب، در صورت تمایل برای آشنایی با سندرم ددی ایشو می توانید در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *