دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با تعبیر خواب سونامی و سیل در حالت های مختلف

  • فاطمه میرزایی
  • ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

دیدن سونامی در خواب می تواند نمادی از قدرت باشد، حال محل وقوع سونامی، اندازه موج ها و نیز اشخاصی که در رویای شما حضور دارند، در تعبیر آن تاثیر دارند. اما به طور کلی دیدن سونامی و موج های بلند به نشانه سرکوب شدن احساسات و عواطف صاحب خواب است، در ادامه با تعبیر خواب سونامی آشنا می شوید.

سونامی از جمله بلایای طبیعی است که به دنبال زمین لرزه هایی در زیر دریا  که می تواند ناشی از لغزیدن صخره، انفجار آتشفشان و غیره باشد، ایجاد شود و در نتیجه آب به لرزه در آمده و به صورت موج های عظیمی به کرانه های دریا می رسد و خرابی و ویرانی به بار می آورد، در ادامه تعابیر خواب سونامی از دیدگاه معبران مشهور اسلامی و غربی را می خوانید.

آشنایی با تعبیر خواب سونامی از دیدگاه های گوناگون

تاکنون تعبیر خواب آتشفشان، تعبیر خواب باران و … از دیدگاه تعبیرگران مختلف را در اختیارتان قرار داده ایم، حال در این مطلب می توانید تعبیر رویای خود درباره سونامی را بخوانید. بنابراین در ادامه این مقاله همراه ما شوید.

تعبیر رویای سونامی

تعبیر خواب سیل از ابن سیرین

دیدن سیل در خواب، دلالت بر دشمنی بزرگ یا پادشاهی ستمگر دارد، بنابراین درگیر بودن با سیل در عالم رؤیا یعنی اینکه بیننده خواب با دشمن در بیافتد و در صورتی که از سیل نجات پیدا کند به نشانه پیروز شدن بر دشمن است..

اگر در سرزمینی سردسیر، خواب سیل را ببینید، دلالت بر غم و اندوه دارد و دیدن آن در منطقه ای گرمسیر به نشانه شادی و منفعت می باشد، همچنین اگر سیل وارد خانه یا کوچه شد به نشانه گشایش است.

تعبیر خواب سیل از جابر مغربی

اگر کسی خواب ببیند که سیل جایی را خراب کرده است، به نشانه آن است که از طرف پادشاه آن سرزمین به مردم منفعت رسد.

تعبیر خواب سونامی (سیل) از امام جعفر صادق (ع)

دیدن سیل در خواب از دیدگاه امام جعفر صادق ۴ وجه دارد :
  • دشمنی بزرگ
  • پادشاه ستمگر
  • لشکر پیروز و غالب
  • بلا و فتنه

تعبیر خواب سیل از مطیعی تهرانی

اگر ببینید، سیل رخ داده است، یعنی اینکه اتفاقی بزرگ و ترسناک در زندگی تان رخ می دهد که خطرناک نیز می باشد.

  •  آرون گروپس

اگر ببینید در سیل گرفتار هستید، طوری که آب به طرف شما می آید به نشانه آن است که دچار حادثه ای می شوید.

دیدن رویای سونامی+تعابیر

اگر ببینید که سیل شما را فراگرفت، اما دست خود را به جایی گرفته اید و سیل نمی تواند شما را ببرد، در نتیجه خطر و آسیب تعبیر خواب سیل برای شما نیز کمتر خواهد بود.

اگر کسی خواب ببیند که دور از جریان سیل ایستاده است و در محلی امن به آن نگاه می کند، بیانگر آن است که از آسیب حوادث در امان می ماند و در صورت رخداد حوادث، صدمه ای نمی بیند.

اگر ببینید که سیل جاری می باشد اما آب آن زلال بوده و ماهی در آن شنا می کند به نشانه آن است که حادثه ای بزرگ رخ می دهد اما سرانجام نیکی دارد.

تفسیر رویای سونامی

هر چقدر آب سیل گل آلود و کثیف باشد، خطر بیشتر و غم و اندوه حاصل از وقوع حادثه نیز بیشتر است. اگر در خواب ببینید که سیل جاری شده و شما در جای امنی ایستاده اید و خرابی به بار آورد، به طوری که منطقه ای را که خانه تان در آنجا واقع است را ویران نمود بیانگر آن می باشد که در پی وقوع حادثه ای، اهالی منطقه شما و نیز خودتان زیان می بینید، اما در صورتی که سیل جایی را خراب نکند و فقط ترس ویران شدن را داشتید، در نتیجه این خواب آسیبی به شما نمی رسد.

اگر چنانچه در خواب ببینید که سیل بدون هیچ خشم و خروشی وارد خانه تان می شود و شما نیز از آن هیچ ترس و گریزی ندارید، این رویا تعبیری نیکو دارد و در صورت ترسیدن و یا خشم و خروش سیل تعبیرش عکس حالت قبلی است.

تعبیر خواب سونامی از معبران

همچنین ترسیدن از سیل با وجود ایکه سیل کاری با شما نداشته باشد نیز تعبیری نیکو ندارد. روشن و زلال بودن آب سیل اما به همراه صدا و خروش نیز خوب نیست، خروش و صدای سیل به معنای دچار غم و رنج شدن می باشد.

تعبیر خواب سیل از آنلی بیتون

اگر کسی در خواب ببیند که  قسمتی از شهر به وسیله سیل ویران شده است، دلالت بر بیمار شدن وی دارد، ضمن اینکه در کارش زیان دیده و اتفاقاتی موجب ایجاد هرج و مرج و اغتشاش در ازدواجش می شود که در نتیجه این حوادث ناراحت و اندوهگین می شود.

همچنین دیدن سیل در خواب از دیدگاه این تعبیرگر غربی به معنای سرازیر شدن موجی از اضطراب و نگرانی به سوی بیننده خواب، در آینده ای نزدیک می باشد.

تعبیر خواب سونامی از معبران غربی

دیدن سونامی در خواب می تواند نمادی از قدرت باشد، حال محل وقوع سونامی، اندازه موج ها و نیز اشخاصی که در رویای شما حضور دارند، در تعبیر آن تاثیر دارند. اما به طور کلی دیدن سونامی و موج های بلند به نشانه سرکوب شدن احساسات و عواطف صاحب خواب است.

تفسیر خواب سونامی

دیدن حوادثی مانند سیل و سونامی های شدید در خواب به نشانه پیش آمد اتفاقات مهم است و در صورتی که ببینید که در حال فرار کردن از سونامی هستید به نشانه آن است که در تلاش برای فرار کردن از پایمال شدن احساسات خود هستید.

تعبیر خواب زمین لرزه از معبران غربی

دیدن زمین لرزه نمادی از قدرت و عظمت می باشد و نیز احساس خطر و ترسی است که از شدت لرزش به شخص دست می دهد.

دیدن رویای زمین لرزه در مناطق زلزله خیز، تعبیر چندانی ندارد و برای آنکه تعبیر کاملی از خواب داشته باشید اطلاعاتی همچون اینکه در لحظه وقوع زمین لرزه چه کاری انجام می دادید و یا همراه چه کسانی بودید، ضروری می باشد.

دیدن زمین لرزه در خواب به نشانه اتفاق و شوکی ناگهانی می باشد و تعبیر آن می تواند بیانگر از دست دادن شغل تان در بیداری و اتفاقاتی از این قبیل باشد.

نظر تعبیرگران مختلف از سونامی

لوک اویتنهاو، دیدن زلزله در خواب را به نشانه تغییرات و بی ثباتی می داند و از نظر هانس کورت به معنای وقوع حوادث وخیم می باشد.

آنلی بیتون، تعبیر خواب زمین لرزه را به معنای جنگ شدن میان ملت ها و نیز شکست در کار و پریشانی می داند.

برایت نیز دیدن زمین لرزه را به پیشآمد و اتفاقات غیر منتظره تعبیر کرده است، حال در صورتی که ببینید، زمین لرزه خساراتی به بار آورده است، بیانگر آن است که گرفتار ضرر و زیان مالی می شوید.

تعبیر خواب مطیعی تهرانی از زمین لرزه

اگر خواب ببینید که زمین لرزه شد و خانه تان لرزید به نشانه وجود بی ثباتی در خانه تان است و نیز حادثه ای اتفاق می افتد که موجب نگرانی و تشویش شما و خانواده تان می شود.

تعبیر خواب درباره سونامی

لرزیدن خانه در خواب نیز به نشانه آن است که حادثه ای رخ می دهد، اما شما و اطرافیانتان از آسیب آن در امان می مانید.

اگر خواب ببینید که زمین می لرزد و شما شاهد آوار ریختن بودید، یعنی اینکه حادثه ای غیر مترقبه اتفاق خواهد افتاد. به طور کلی تعبیر خواب زلزله و زمین لرزه دلالت بر حوادثی دارد که بیشتر جنبه عمومی داشته و به نشانه تشنج عمومی و بی ثباتی می باشد.

تعبیر خواب ابن سیرین از سونامی (زمین لرزه)

اگر ببینید که زمین لرزه شده است به معنای آن است که به میزان تکان خوردن زمین از طرف پادشاه و سلطان در رنج و بلا و گرفتاری دچار می شوید. برخی نیز دیدن این رویا را به بیماری و دچار آسیب و آفت شدن مردم آن سرزمین تعبیر کرده اند.

اگر کسی در خواب ببیند که زمین زیر و رو شده است، بیانگر آن است که مردم آن سرزمین دچار بلای بزرگ و فتنه می شوند.

تأویل خواب سونامی

تعبیر خواب امام جعفر صادق (ع) از زمین لرزه

دیدن زمین لرزه و فرو رفتن زمین در خواب به نشانه گرفتار شدن به سختی، رنج و بلای بزرگ از طرف پادشاه یا سلطان و نیز بیمار شدن و دچار قحطی شدن می باشد. به طور کلی تأویل رویای زمین لرزه برای مردم آن دیار خوب نیست و به نشانه عقوبت می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *