دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تصاویر مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال و همسرش

  • محدثه خاکشور
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

مهدی قایدی مهاجم جوان تیم استقلال کشورمان می باشدو او به تازگی ازدواج نموده و به جمع متاهلین پیوسته؛ عکس های متفاوتی از او و همسرش منتشر شد.

مهدی قایدی مهاجم جوان تیم استقلال تهران عکس های جالبی از خودش به همراه همسرش منتشر نمود، خلاصه ای از گفتگوی مهدی قایدی در برنامه پایانی «فوتبال برتر» در سال ۱۳۹۸ با اجرای محمد حسین میثاقی آورده شد.

تصاویر مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال و همسرش

مهدی قایدی در حضورش در برنامه پایانی در سال ۱۳۹۸ مهمان بود، در مورد نام خانوادگی اش گفت: “من مهدی قایدی هستم و برای همین استوری هم گذاشتم تا تیک آبی بگیرم. من خودم اینقدر گفتند قائدی عادت کردم اما قایدی هستم، من انگلیسی را از سال دوم حضورم در استقلال دنبال می کردم اما اکنون در این فصل فرصت خوبی پیدا کردم تا بهتر کار کنم، یادگیری زبان لازمه کارم هست. هم سفر زیاد می رویم و هم با مربیان خارجی کار می کنیم، امیدوارم در این روزهای تعطیلی فرصت بیشتری برای یادگیری به دست بیاورم.”

همچنین او در مورد ماجرای فوتبالیست شدنش گفت: “من قبل از فوتبال تکواندو می رفتم، حتی تا کمربند مشکی تکواندو را در سال ۱۳ سالگی گرفتم. در یک مسابقه انتخابی تیم ملی که من وزن یک بودم، برای فینال اینقدر استرس داشتم و حریف هم دست و پای بلندی داشت و هر طور دلش می خواست مرا می زد، من هم ترسیده بودم و همان اول باری یکی توی سرم زد و سه امتیاز جلو افتاد، راند اول سه هیچ تمام شد، در راند دوم مربی من گفت نزدیک شو و من سه امتیاز با مشت زدن گرفتم، انگیزه ام بالا رفت و راند سوم ۳ – ۳ تمام شد، در راند چهارم که امتیاز طلایی است خیلی به او ضربه زدم و حتی یک ضربه هم زدم که هوگوی او چرخید اما امتیاز نمی دادند. او بازیکن تیم ملی هم بود، در راند پنجم هم با تساوی کارمان تمام شد و باید با رای گیری نتیجه را مشخص می کردند که رای را به او دادند. پدر من آمد و گفت دیگر نمی خواهد بازی کنی، بعد از ۲ – ۳ ماه رفتم تیم ایران جوان و پدرم با دعوا گفت اصلا حق نداری سمت تکواندو بروی. اگر آن بازی را برده بودم شاید سرنوشتم فرق می کرد و تکواندو کار می شدم، تکواندو را واقعا دوست داشتم اما اینطور شد دیگر.

تصاویر مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال و همسرش

مهدی قایدی ماجرای استقلالی شدن خود را این چنین بیان نمود: ” از قبل پیشنهادهای زیادی داشتم و استقلال آخرین پیشنهاد بود، اولی سایپا بود که آقای دایی حضور داشتند، دومین پیشنهاد هم از پرسپولیس بود که البته دوست ندارم اسم این شخص را بیاورم، اما گفت که بیا اینجا شرایط خوب است و می توانیم کمک کنیم و هوایت را داریمو گذشت و داشت پرسپولیس رسمی می شد. در کل خانواده ما من، پدر و مادرم استقلالی هستیم و بقیه پرسپولیسی هستند، من یک پیرهن از آقا فرهاد داشتم که عدد چهار را نشان می دهم، ۳ روز مانده بود که در تهران برای مذاکره حاضر شوم، صبح به من از سمت باشگاه ایران جوان زنگ زدند و گفتند بیا مدیران استقلال «توفیقی» آمدند؛ خوشحال شدم و گفتم خدایا شکرت. پدرم گفته بود اگر بروی پرسپولیس دیگر بچه من نیستی!

واقعا، رفتیم باشگاه و با آقای توفیقی صحبت کردیم. پیج من آن موقع سه هزار فالوئر داشت، مدیر رسانه ای ایران جوان یک عکس از همان جلسه ما گذاشت. گوشی من سایلنت بود بعد از چند دقیقه گوشی را که دیدم متوجه شدم که پشت سر هم نوتیفکشن می آید، دیدم پیج من ۳۰ هزار فالوئر شده. در آن جلسه سر بعضی موضوعات با آقای توفیقی مشکل خوردیم، من اما همانجا گفتم که استقلالی هستم که آقای منصوریان هم زنگ زدند ۱۰۰ میلیون هم به باشگاه ایران جوان بابت رضایتنامه دادند. قرارداد خودم ۳ میلیون بود که البته برایم مهم نبود و فقط عشق این را داشتم که بازی کنم. پخش زنده هم بود و خیلی حال می داد، از آنجا شروع شد و ما آمدیم استقلال و واقعا خوشحال بودیم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تصاویر مهدی قایدی مهاجم جوان استقلال و همسرش

مهدی قایدی در مورد موهایش نیز گفت: «من موهایم صاف است ولی خانمم آن را فر می کند. او امتحان کرد و دید جواب می دهد، متاهل شدیم و زندگی شیک شده ولی باید ساده و سر به زیر بود.”

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *