دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

علل کوچکی سینه ها و روش های طبیعی بزرگ کردن سینه

  • سحر هودانلویی
  • ۸ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

با روش های طبیعی و آسان می توان به حجیم کردن سینه ها پرداخت و بدون هیچ نگرانی عمل فرم دادن آن ها را با روش های طبیعی انجام داد. یکی از علل کوچکی سینه ها عدم توجه و فقدان صبر برای شکل دهی به آن هاست، همچنین روش های دیگری در این مورد دخالت دارند که در این مطلب با آن آشنا خواهید شد.

رضایت داشتن از اندام فعلی؛ چیزی است که خانم های امروزی هنگام رفتن به جلوی آیینه دنبال آن می باشند. خانم ها از آنچه که درون آیینه می بینند، زیاد راضی نیستند و همین امر موجب می شود که به دنبال عیب های خود بگردند و برای رفع و رجوع کردن آن دست به هر کاری بزنند. این گونه از بانوان در سال هزینه های بسیاری را صرف سلول و پوست خود می کنند تا به آنچه که در نظر دارند، هر چه سریع تر برسند.

همیشه عمل های جراحی بهترین گزینه برای برطرف کردن علل کوچکی سینه ها نمی باشد، بلکه روش های طبیعی و کم خطر تری وجود دارد که با کمک گرفتن از آن می توانید به اندام ایده آل خود در طی زمان هر چند کوتاه برسید. هر چند که این جمله که سایز سینه در میزان جذابیت خانم ها تاثیری ندارد، در جلوگیری از عوامل خطر زایی چون پرتز و قرص های شیمیایی اثر ندارد. اما خانم ها برای پیدا کردن احساس خوب نسبت به خود به دنبال فکر هایی برای بزرگ تر کردن حجم سینه هستند، که در این مطلب به توضیحاتی از علل کوچکی سینه ها و مواد غذایی برای افزایش سایز آن ها پرداخته ایم.

اگر از نظر عقلانی به آن نگاه کنید، متوجه می شوید که به طور ناگهانی سایز سینه خود را از ۱ به ۵ نمی توانید برسانید، بلکه باید صبر کنید و با بردباری به شکل دهی سینه های خود بپردازید.

افزایش سایز سینه با روش های موثر

افزایش حجم سینه های بانوان

اغلب زنان به دارا بودن سینه های گرد و خوش فرم با سایز معقول شناخته می شوند که در پوشش و لباس های خود اندامی زیبا به نمایش می گذارند، علاقه بسیاری دارند. این عامل در خانم ها نشان دهنده زیبایی و قدرت مسحور کننده زنانگی است که بسیاری دیگر از خانم ها از این نعمت غافل هستند. برخی خانم ها به طور طبیعی و مادر زادی دارای سینه های خوش فرم و زیبا هستند که حسادت دیگر خانم های دارای سینه های کوچک را بر می انگیزاند.

در رابطه با ساختار سینه زنان باید گفت که از نوعی بافت همبند تشکیل شده است. بافت های سینه در بانوان در طی دوران بلوغ، چرخه های پریودی، بارداری و در آخر یائسگی دچار تغییرات چشم گیری می شود. در دوران بلوغ هورمون ها  نسبت به این تغییرات بسیار واکنش نشان می دهند و کم کم شروع به رشد و تغییر شکل می کنند. هورمون های استروژن و پروژسترون دو عامل مهم در این شکل دهی ها هستند که از دیگر علل کوچکی سینه ها می توان به دیگر مواردی اشاره کرد، که در ادامه این مطلب با آن آشنا خواهید شد.

در این میان صنعت های زیبایی که تولید قرص، کرم و تزریق هورمونی را به عهده دارند برای بزرگ شدن سینه و خلاصی از کوچکی و کم حجم بودن آن روش های آسانی را معرفی می کنند که هزینه های کلانی را در پی دارد. اما ما با بیان روش های طبیعی و آسان به رفع این بحران برای خانم های حساس پرداخته ایم، تا هرچه سریع تر زیبایی و تناسب اندام آن را به آن ها هدیه دهیم.

  •  آرون گروپس

علل کوچکی سینه ها

علل کوچکی سینه ها

همان طور که گفته شد، کم حجم بودن سینه در بانوان به عوامل بسیاری بستگی دارد که در این مطلب به معرفی آن ها پرداخته ایم. با شناخت و مورد بررسی قرار دادن هریک می توانید این مشکلات را رفع کنید و سپس به هورمون های بدن اجازه دهید تا کار خود را به خوبی انجام دهند.

  • عوامل هورمونی

از دیگر علل کوچکی سینه ها هورمون های فولیکولین و لوتئین می باشد. این دو از هورمون های تخمدان هستند که در صورت فقدان با تجویز پزشک متخصص زنان می توان از آن ها استفاده کرد.

  • کم کاری تیروئید

یکی از عوامل موثر در کوچکی و کم حجم بودن سینه ها کم کاری تیروئید و هیپوفیز است، به طور کلی فقدان هورمون های تخمدان و هیپوفیز از عوامل موثر در کوچکی پستان ها می باشد.

  • لاغری بیش از حد

افرادی که به عارضه لاغری دچار هستند، از هورمون های جنسی بسیار پایین نیز برخوردار هستند که همین امر در کوچکی آنان بسیار دخالت دارد.

چگونه می توان به افزایش سایز سینه پرداخت؟

  • رژیم های لاغری و سوء تغذیه

خانم های چاقی که به صورت ناگهانی و بدون مشورت با افراد خبره در برنامه نویسی های لاغری، شروع به کاهش وزن و پیروی از رژیم های لاغری می کنند؛ بافت بسیاری از چربی سینه های خود را از دست می دهند. گاهی این کاهش وزن های یک باره به ایجاد چروک و افتادگی های سینه منجر می شود. این اتفاق چون به دلیل رژیم غذایی اتفاق افتاده است، با تغذیه مناسب و شروع به غذا خوری های در حد نیاز، حجم سینه ها به حالت قبل باز می گردد، همچنین قابل به ذکر است که باز هم مقداری افتادگی سینه در بافت پستان ها باقی می ماند.

  • عوامل ژنتیکی

از دیگر علل کوچکی سینه ها شرایط ژنتیکی در هر فرد می باشد. در این مورد کرم و قرص های گیاهی و شیمیایی هیچ تاثیری ندارد و فقط سبب اتلاف هزینه و گاهی ضرر رساندن به خود می شود. اگر به این مورد از کوچکی سینه مبتلا هستید و به دنبال روش های موثر برای حجیم سازی آن هستید، باید گفت که هیچ راه موثری در این باره نیست و الکی وقت خود را هدر ندهید. اما قابل به ذکر است که با کار کردن بر روی عضلات سینه ای می توانید در حجم و سایز آن مقداری تغییر ایجاد کنید.

آشنایی با علت کوچکی سینه ها

معرفی روش های موثر برای بزرگ کردن سایز سینه

  • ورزش

بسیاری از افراد بر این باورند که با ورزش کردن می توان در سایز سینه ها تغییر ایجاد کرد. باید گفت که این روش مقداری کار ساز است، ورزش کردن سبب تقویت روحیه و از بین بردن اضطراب و  افسردگی می شود که در نهایت هورمون ها را به خوبی خارج می کند و به تغییر سایز در سینه ها منجر می شود. برخی تمرین ها  هستند که با مشورت گرفتن از مربی بدنسازی خود می توانید مقداری آن ها را بزرگ تر کنید. پیشنهاد ما به شما تمریناتی چون؛ شنا سوئدی، شنا ضربدری با دمبل و تمریناتی شبیه به آن می باشد.

  • نوشیدن آب پاپایا با شیر

با مصرف روزانه شیر و آب پاپایا می توانید به فرایند حجیم سازی سینه هایتان کمک بسیار کنید. شیر و آب پاپایا با دارا بودن مواد معدنی و انواعی از ویتامین ها به رشد و تغییر سایز در سینه ها منجر می شود. اگر قادر به آب گیری پاپایا نیستید، می توانید آن را در برنامه غذایی و میوه ها و سالاد خود استفاده کنید. نکته قابل به ذکر؛ مصرف میلک شیلک های شیر موز است که در نهایت به تقویت عضله های سینه ای می پردازد.

  • کرم های طبیعی

درست است که هیچ کرمی به افزایش حجم سینه ها کمک نمی کند، اما قابل به ذکر است که در تقویت عضلات به خوبی نقش خود را انجام می دهد. مراقبت های پی در پی از بافت سینه ای در طول روز بسیار توصیه می شود که می توانید آن را با مشورت از پزشک متخصص از مراکز معتبر خریداری کنید. برخی از این کرم ها دارای مواد طبیعی بسیار مناسب برای تقویت و رشد سینه ای می شود.

 

  • تخم کتان

شاید تخم کتان در جلوگیری از علل کوچکی سینه ها همانند معجزه ی عمل نکند، اما قابل به ذکر است که با دارا بودن فیتو استروژن به رشد آن ها کمک می کند. دانه های کتان را می توان به عنوان عنصری بزرگ کننده در بافت سینه ها در نظر گرفت که اگر به طور معتدل مصرف شود به تدریج و با گذشت زمان به حجیم سازی آن ها کمک می کند.

  • گیاهان دارویی مناسب

همان طور ک میوه و سبزیجات دارای مواد معدنی و ویتامین ها خاص به خود هستند، گیاهان نیز دارای چنین ویژگی هستند. گیاهانی که در ادامه بیان می شود برای افزایش سایز سینه بسیار موثر می باشد.

  1. شبدر قرمز
  2. شیرین بیان
  3. رازیانه
  4. میوه نخل باد بزنی
  5. شنبلیله
  6. یام های وحشی
  7. ترشک میشی
  • ریشه پنیرک پف نبات

این ریشه در جلوگیری از علل کوچکی سینه ها بسیار موثر و شناخته می باشد. این گیاه که اغلب به عنوان قرص در بازار وجود دارد، بسیار پر طرفدار از جنس خانم ها می باشد که برای ایجاد تغییر در سایز سینه های خود از آن استفاده می کنند. قبل از مصرف چنین قرصی، اگر دارای بیمای خاص هستید و یا از خانواده دیگری از قرص های استفاده می کنید؛ بهتر است در ابتدا برای جلوگیری از تداخل دارویی با پزشک مربوطه مشورت کنید.

قرص ضد باروری مناسب برای افزایش سایز سینه

  • قرص ضد باروری

از دیر باز خانم ها برای رفع مشکلات پریودی و جلوگیری از باردار شدن به قرص های ضد باروری مشغول هستند. اما قابل به ذکر است که می توان برای حجم سینه ها نیز از چنین قرصی استفاده کنید. تاثیر این قرص برای افزایش حجم سینه ها قابل قیاس با دیگر موارد نمی باشد و نتیجه گیری از آن به صورت تضمینی می باشد. این قرص با تحریک کردن هورمون های استروژن به رشد سینه و تقویت عضله های آن می پردازد.

  • شنا سوئدی

در ابتدای این مطلب برای جلوگیری از علل کوچکی سینه ها ورزش کردن معرفی شد. این عامل که هیچ خطری برای بدن ندارد و در پیروی های طولانی مدت به سلامت بدن منجر می شود، همچنین می توان با انجام حرکات شنا سوئدی به بزرگی و حجیم شدن سینه ها پرداخت. هرچند که این تمرین بسیار سخت و دشوار است، اما با فکر کردن به نتیجه آن تمامی سختی اش در چشم افراد نا پدید می شود.

تغذیه مناسب برای افزایش سایز سینه

  • جذب پروتئین

برای افزایش سایز سینه ها مهمترین عامل جذب هر چه بیشتر پروتئین ها می باشد. پیروی از برنامه غذایی مناسب که در ادامه به معرفی برخی از آن ها پرداخته ایم تاثیرات مثبتی بر بدن می گذارد.

  1. گردو
  2. شیر
  3. تخم مرغ
  4. ماهی
  5. کره بادام زمینی
  6. مرغ
  7. تخم کدو حلوایی
  8. ماست یونانی
  • ماساژ دادن بافت سینه ها

ماساژ دادن سینه ها در طولانی مدت علاوه بر افزایش بافت سینه ها در طولانی مدت به دارا بودن سینه های سفت و محکم نیز کمک می کند. برای یادگیری صحیحی این مهارت بهتر است با پزشک مربوطه مشورت کنید، و با انجام صحیح تمامی حرکات به تغییر سایز در آن ها منجر شوید. مطمئن باشید که نتیجه این کار بسیار شما را متعجب می کند، زیرا این عمل با خون رسانی در بافت های بدن، گردش خون را جریان می دهد و در نتیجه به تغییر سایز آن ها منجر می شود.

  • عادات بد رفتاری را از زندگی حذف کنید

با پیروی از سبک زندگی سالم می توانید به تناسب اندام و زیبای اجزای بدن خود بپردازید. برای ایجاد تغییر در سایز سینه ها بهتر است سیگار کشیدن را از برنامه زندگی خود حذف کنید، از نوشیدن مشروبات الکلی دوری کنید، همچنین مصرف بیش از حد قهوه، زیاد کار کردن، استرس زیاد، عدم خواب کافی از دیگر علت های موثر در کم کردن سایز سینه ها است.

آشنایی با انواع پروتئین ها برای افزایش سایز سینه

  • مواد غذایی سرشار از استروژن

طبق تحقیقات صورت گرفته، مصرف مواد غذایی حاوی استروژن به افزایش سایز سینه ها کمک می کند. غذاهای دارای استروژن مواردی هستند که در ادامه بیان می شود. گنجاندن چنین مواد غذایی در برنامه های روزانه و تغذیه به ایجاد تغییر در سایز سینه ها منجر می شود.

  1. سویا
  2. میوه های تازه
  3. سبزیجات سبز برگ
  4. مرغ
  5. تم مرغ
  6. تخم بادیان رومی
  7. تخمه آفتابگردان
  8. تخم کتان
  9. دانه کنجد
  • کارهای منزل را خودتان انجام دهید

شاید این جمله برای بانوان چندان خوب نباشد، اما نکته قابل توجه این می باشد که استفاده کمتر از مایکروفر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی با اینکه کار های خانه را آسان می کند در نتیجه به تنبلی منجر می شود. اگر شما کار های خانه را خود انجام دهید، در نهایت عضلات بازو و سینه ای را تقویت می کنید که به افزایش سایز سینه ها منجر می شود.

  • چربی های سالم

همان طور که می دانید همه چربی های موجود برای بدن مضر نیستند، بلکه برخی از آن ها برای بدن بسیار ضروری نیز می باشند. شما با اجتناب از چربی های مضر و مصرف چربی های گیاهی و سالم می توانید به تقویت بافت سینه های خود بپردازید. این روغن ها شامل مواردی که در ادامه بیان می شود، می باشد.

  1. تخم مرغ
  2. ماهی
  3. گردو
  4. آواکادو
  5. روغن زیتون
  6. کره بادام زمینی
  7. کره لوبیا

آشنایی با مواد غذایی پر ویتامین برای افزایش سایز سینه

  • میزان جذب ویتامین ها را در بدن افزایش دهید

کبود ویتامین در بدن از دیگر علل کوچکی سینه ها می باشد که بر رشد آن ها اثری مستقیم دارد. ویتامین ث و دیگر ویتامین ها که در تولید و بازسازی کلاژن و الاستین نقش دارند برای ایجاد تغییر در بافت سینه ای موثر می باشد. همچنین با مصرف ویتامین A و B6 می توانید به جوان سازی و بازسازی سلول های پوستی خود بپردازید که با تشکیل گلبول های قرمز به کاهش ریسک ابتلا به سرطان سینه منجر می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *