دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

پنهان کردن شکم برآمده با تکنیک های کاربردی و ساده

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب روش هایی برای پنهان کردن شکم برآمده مخصوص آقایان و خانم ها را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این روش ها نهایت بهره را ببرید.

شکم برآمده از بزرگ ترین معضل ها برای خانم ها و آقایان به شمار می رود و بیشتر افراد تمایل دارند برای شرکت در مهمانی ها و مجالس یا مکان های عمومی شکم بزرگ و برآمده شان را به کمک روش های مختلف پنهان کنند.

روش هایی برای پنهان کردن شکم برآمده

اگر شما تمایل دارید عیب های موجود در فرم اندام خود را پوشانید بهتر است طرح و رنگ لباس هایتان را به صورت هوشمندانه و با وسواس بیشتری انتخاب نمایید. در مطالب قبلی انواع مدل لباس مردانه برای افراد چاق و مدل لباس مجلسی بلند برای افراد چاق و راهنمای انتخاب مانتوی متناسب با فرم اندام را مشاهده کردید در ادامه روش هایی برای پنهان کردن شکم برآمده را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

پنهان کردن شکم برآمده

نحوه پنهان کردن شکم بزرگ برای خانم ها و دختران جوان

شکم بزرگ برای خانم ها و دختران جوان مشکلات بزرگی را ایجاد می کند و شما می توانید با انتخاب لباسی که متناسب با فرم اندام تان است بزرگی شکم خود را پنهان کنید.

پنهان کردن شکم برآمده

۱. انتخاب سایز درست لباس

در هنگام انتخاب مدل لباس باید لباس هایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دقیقا اندازه شما است و از پوشیدن لباس های گشاد یا تنگ خودداری نمایید زیرا این لباس ها باعث می شوند تا شکم برجسته تر به نظر برسد همچنین لباس های گشاد و بزرگ کمکی به پوشاندن شکم نمی کنند و باعث می شوند تا اندام شما درشت و چاق تر به نظر برسد.

۲. لباس بالاتنه تان را بلند انتخاب کنید.

بلوز و شومیز و تونیک و سایر بالا پوش ها امروزه به صورت بلند طراحی می شوند و اگر شما تمایل دارید این لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است آن ها را هرگز درون شلوار یا دامن خود قرار ندهید زیرا شکم شما بزرگ تر از حد معمول به نظر می رسد همچنین اگر این لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کنید باعث می شوند تا کمر شما بلندتر به نظر برسد و بزرگی شکم تان کمتر دیده می شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

۳. انتخاب لباس ها با نوار کشی روی کمر یا باسن

این طرح لباس ها با خمیدگی که روی لبه لباس دارند برای خانم ها با شکم بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین این طرح لباس ها به اندازه کافی جا برای پوشاندن شکم را دارند. پیراهن ها با یقه دو طرفه و بلوزهایی که بدن را کشیده تر نشان می دهند برای خانم ها با شکم بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

بلوزهایی که روی کمر دارای نوار هستند نیز انتخابی مناسب برای خانم ها با شکم بزرگ هستند زیرا این طرح بلوزها روی نیم تنه فیت می شوند و در قسمت پایین نیز آزاد می شوند از این رو شکم را پنهان می کنند و حالت بی نظیری را به فرم بدن می بخشند.

لباس برای خانم ها با فرم اندام چاق

۴. ژاکت های فیت تن تان را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

ژاکت های فیت که تا قسمت زیر شکم می آیند انتخابی خوبی برای خانم ها با شکم بزرگ می باشند و این طرح ژاکت ها فرم اندام را باریک و ظریف تر نشان می دهند.

۵. از پوشیدن شلوار جین پر زرق و برق خودداری نمایید.

شلوارهایی که دارای تزیین زیاد در قسمت کمر هستند برای خانم ها با شکم برآمده انتخابی مناسب به شمار نمی روند زیرا باعث می شوند تا شکم آن ها بزرگ تر به نظر برسد بنابراین بهتر است خانم ها با این فرم اندام شلوارهای ساده و شیک که دارای تزیینات کمتری هستند یا بدون تزیین می باشند را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

۶. استفاده از گن

گن لباسی مناسب برای پنهان کردن شکم برآمده است و بهتر است شما در هنگام انتخاب گن به سایز خود توجه داشته باشید و گنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که دقیقا هم سایز تان است همچنین گن به شما کمک می کند لباس هایی را بپوشید که پیش از این نمی توانستید از آن ها استفاده نمایید.

۷. پوشیدن لباس رنگ تیره

پوشیدن لباس های تیره نظیر مشکی و سرمه ای و قهوه ای و … باعث می شود تا فرم اندام لاغر تر به نظر برسد و علاوه بر این برجستگی شکم به راحتی پنهان شود.

مدل لباس برای افراد با شکم برآمده

۸. پوشیدن شلوار فاق بلند

شلوارهای فاق بلند روی سطح شکم را به خوبی پوشش می دهند و شما می توانید با پوشیدن این مدل شلوار ها بزرگی شکم و پهلوهایتان را به راحتی پنهان نمایید.

۹. لباس ها با خطوط راه راه عمودی

لباس هایی که دارای طرح راه راه عمودی هستند چشم ها را دچار خطای بصری می کنند و باعث می شوند تا اندام افراد چاق لاغر و کشیده تر به نظر برسد.

پنهان کردن شکم برآمده با لباس راه راه

۱۰. پوشیدن شلوار گنی

اگر شکم شما برآمده است بهترین کار این می باشد که شلوار گنی را برای پوشیدن انتخاب نمایید زیرا این شلوارها در قسمت شکم کشی هستند و باعث می شوند تا چربی ها در این ناحیه به صورت کامل جمع شوند.

۱۱. انتخاب لباس مجلسی مناسب

لباس مجلسی ها با یقه باز برای خانم هایی که دارای شکم برآمده هستند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند زیرا این طرح لباس ها توجه بقیه افراد را از سمت شکم به قسمت گردن و اکسسوری ها جلب می کند.

مدل لباس برای خانم ها با شکم چاق

نحوه پنهان کردن شکم بزرگ برای آقایان

فقط خانم ها به دنبال پوشیدن لباس هایی نیستند که ظاهر آن ها را بهتر نشان دهد و مخفی کردن شکم برای آقایان نیز دارای اهمیت زیادی می باشدروش های کاربردی برای پنهان کردن شکم برآمده آقایان وجود دارد که شما می توانید با به کارگیری این روش ها تا حد زیادی فرم اندام خود را متناسب و بدون نقص نشان دهید.

پنهان کردن شکم بزرگ آقایان

۱. پوشیدن لباس های رنگ تیره

آقایان با شکم برآمده بهتر است لباس های اسپرت و مجلسی خود را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایند زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا فرم اندام آن ها متناسب و لاغرتر به نظر برسد.

۲. کت های بزرگ را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

پوشیدن کت های بزرگ ظاهری شیک و برازنده به آقایان می بخشد و یکی از بهترین روش ها برای پوشاندن شکم می باشد همچنین کت های بهاره و پاییزه که دارای زیپ هستند برای آقایان با شکم بزرگ انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

پوشاندن شکم بزرگ اقایان

۳.پوشیدن شلوار فاق بلند

شلوارهای فاق بلند چربی های قسمت شکم و پهلوی آقایان را به خوبی جمع می کنند و باعث می شوند تا پاهای آن ها نیز بلندتر به نظر برسد.

۴. بلوز را زیر شلوار ندهید.

آقایانی که شکم بزرگ دارند بهتر است لباس های خود را همیشه روی شلوار قرار دهند زیرا قرار دادن بلوز درون شلوار باعث می شود تا ابعاد و اندازه شکم آن ها بزرگ تر به نظر برسد و توجه به سمت شکم جلب گردد.

پنهان کردن شکم برآمده با روش های آسان

در این مطلب روش های کاربردی برای پنهان کردن شکم برآمده را پیش رو داشتید که امیدواریم به کمک آن ها بتوانید عیب های موجود در فرم اندام خود را به راحتی پنهان نمایید و خوش استایل و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *