دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل تونیک لمه شیک و جدید در طرح های مجلسی و اسپرت

  • ندا خوشرو
  • ۵ فروردین ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل تونیک لمه زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها تونیک شیک و خاصی را برای خود انتخاب نمایید.

تونیک از انواع لباس های پرکاربرد برای خانم ها و دختران جوان محسوب می شود و شما می توانید از این طرح لباس در مهمانی ها و مجالس و منزل استفاده نمایید همچنین برای دوخت تونیک ها از پارچه های مختلف نظیر لمه و حریر و گیپور و … استفاده می شود.

مدل تونیک لمه زنانه و دخترانه

اغلب خانم ها از انواع طرح های تونیک گیپور و تونیک حریر و تونیک لمه در مهمانی ها و مجالس و دورهمی های خانوادگی استفاده می کنند که هر یک از این طرح تونیک ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مدل تونیک لمه

طرح تونیک لمه مخصوص خانم های شیک پوش

پارچه های لمه زیبایی و جذابیت خاصی دارند و این طرح پارچه ها جزء پارچه های مجلسی به شمار می روند و در دوخت هر لباسی به کار برده شوند باعث می شوند تا مدل لباس لاکچری و متفاوت تر به نظر برسد.

طرح های تونیک لمه برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین تونیک های لمه به صورت ساده و مجلسی دوخته می شوند و شما می توانید این تونیک ها را در مجالس مختلف بپوشید.

تونیک های لمه در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود هستند که انتخاب قد تونیک به اندازه قد و فرم اندام شما بستگی دارد همچنین این تونیک ها در انواع رنگ های روشن و تیره نظیر مشکی و سرمه ای و طوسی و … موجود می باشند که بهتر است شما رنگ تونیک را به توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

تونیک لمه شیک

  •  آرون گروپس

تونیک دخترانه

تونیک رنگ تیره لمه

تونیک ساده

تونیک دخترانه

تونیک مجلسی زنانه

تونیک زنانه

مدل تونیک زنانه

تونیک ساده

تونیک زیبا دخترانه

مدل تونیک مجلسی لمه

تونیک شیک دخترانه

مدل تونیک لمه جدید

تونیک زنانه لمه

تونیک دخترانه لمه

طرح تونیک مجلسی

تونیک زنانه رنگ تیره

تونیک رنگ تیره

تونیک شیک زنانه

تونیک شیک و ساده

توجه داشته باشید که اگر رنگ پوست شما روشن است و تمایل دارید بین رنگ پوست و رنگ لباس خود تضاد ایجاد کنید بهتر است تونیک رنگ تیره ای را برای پوشیدن انتخاب نمایید. مدل تونیک رنگ روشن نیز برای خانم هایی که دارای فرم اندام لاغر یا متناسب و رنگ پوست تیره هستند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر تمایل دارید تونیک با پارچه لمه را در مجالس رسمی بپوشید بهتر است در انتخاب اکسسوری های خود دقت لازم را به خرج دهید همچنین بهتر است این طرح تونیک ها را به همراه کفش مجلسی لمه پوشیده شوند تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

تونیک زیبا دخترانه

تونیک دخترانه زیبا

مدل تونیک شیک لمه

مدل تونیک مخصوص خانم های شیک پوش

تونیک زنانه شیک

تونیک مجلسی

تونیک لمه

تونیک دخترانه شیک

تونیک لمه رنگ تیره

تونیک رنگ تیره

تونیک زنانه

طرح تونیک دخترانه شیک و زیبا

تونیک مشکی

تونیک زنانه رنگ تیره

تونیک لمه طوسی

تونیک شیک دخترانه

تونیک دخترانه لمه

تونیک شیک و مجلسی

مدل تونیک زنانه لمه

تونیک زنانه آستین سه ربع

تونیک لمه دخترانه

تونیک ساده و خاص آستین مچی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل تونیک لمه با زیباترین طرح ها را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و این تونیک های زیبا مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *