دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توضیحات الهام حمیدی در مورد جدایی از همسر اولش

  • محدثه خاکشور
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

الهام حمیدی هنرپیشه موفق و مطرح کشورمان، در برنامه دورهمی مهران مدیری در روز ۱۱ تیرماه سال پیش حضور یافت و در مورد ازدواج اولش در سن کم و جدایی اش توضیحاتی داد.

الهام حمیدی در برنامه ای طی مصاحبه اش از ازدواج خود در سنین کم سخن گفت، او در رابطه با ازدواج اولش و جدایی از او و همچنین ازدواج دومش بیان کرد و گفت:«من یکبار تقریبا ۱۰ سال قبل در سنین کم ازدواج نمودم و پس از مدتی از هم جدا شدیم» که سال پیش در برنامه دورهمی نیز در مورد تجرد و ازدواج نکردن خود حرف زد که حاشیه های زیادی را به دنبال داشت.

الهام حمیدی در جواب نوشت:

«خواهشا منه عجول و لجباز و از ادامه فعالیت در اینستا و شبکه مجازی پشیمان نکنید، خواهش می کنم وکیل پایه یک دادگستری نشید و من و آدمها و زندگی شخصی ما رو قضاوت نکنید.

من سعی کردم گفت و گویی روان و بی ریا داشته باشم، ولی واقعا از دست برخی افراد نمی توان آب خورد و به راحتی نام و فامیلت رو گفت، چه برسه به مسائل شخصی و زندگی خصوصی.

من مخفی کاری نکردم و گفتم قسمت نشده ازدواج کنم چون مدتی و البته در حال حاضر مجردم و ازدواج نکردم و حاضر نیستم برای بیماری عده کمی سوژه باشم، آن هم در بخش زندگی خصوصی؛ همدیگر را زود قضاوت نکنیم.

ای کاش می شد جای من بودید و برخی از این کامنت ها رو می خوندید و هضم می کردید، ممنون از دوستان و دوستداران واقعی و پاک

خواهر شما الهام.»

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *