دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب حوض آب به روایت تعبیرگران معتبر اسلامی و غربی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

برای آگاهی از تعبیر خواب حوض آب، شستن خود در آب حوض، دیدن ماهی درون آن، خوردن آب حوض و دیگر موارد مشابه از دیدگاه تعبیرگران مشهور می توانید در ادامه این مطلب همراه ما شوید.

اگر کسی در خواب ببیند که حوض آبی صاف و زلال در خانه اش دارد، یعنی اینکه به علم و دانش رو می آورد، در صورتی که خود را در آب حوض شست و شو دهد به نشانه دوری از گناهان و توفیق در کار ها می باشد، اگر خواب ببیند که مقدار زیادی آب حوض می نوشد و آب آن برای وی گوار است، دلالت بر طولانی شدن عمرش دارد و نیز اگر اهل علم باشد بر علمش افزوده می شود، اما اگر آب حوض خانه وی کدر و بد مزه باشد، تعبیری عکس دارد.

آشنایی با تعبیر خواب حوض آب از دیدگاه های مختلف

در مطالب قبلی انواع تعبیر خواب کشیدن دندان، تعبیر خواب دوچرخه، تعبیر خواب خرگوش و … را در اختیارتان قرار داده ایم، اکنون برای آگاهی از تعبیر رویای خود درباره حوض آب، می توانید ادامه این مقاله را بخوانید.

تعبیر خواب حوض از دیدگاه های مختلف

تعبیر خواب ابن سیرین

این تعبیرگر اسلامی دیدن حوض در خواب را به نشانه دانش و علم می داند.

اگر کسی خواب ببیند که سر و بدن خود را در آب حوض، آب جوی یا آب دریا شست و شو می دهد به معنای نجات پیدا کردن از غم و غصه می باشد، در صورتی که فردی زندانی این خواب را ببیند به نشانه خلاص شدن و آزادی وی است، اگر شخص وام داری این رویا را ببیند، یعنی اینکه وام یا دینش ادا می شود و اگر شخص بیماری ببیند، شفا پیدا کند.

اگر کسی در خواب ببیند که همه آب حوض را خورد و نیز آب آن برای وی گوارا و لذت بخش بود، یعنی اینکه عمرش را به سلامت می گذراند و نیز مال و دارایی وی افزایش می یابد، همچنین در صورتی که اهل علم و دانش باشد، علمش فزونی پیدا خواهد کرد.

  •  آرون گروپس

تفسیر خواب حوض

تعبیر خواب جابر مغربی

اگر کسی در خواب ببیند که از آب حوض خورد، بیانگر آن است که به اندازه مقدار آبی که خورده از طرف مردی توانگر که سرانجام نیکی نیز دارد به مال می رسد.

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی

اگر کسی در خواب ببیند که در کنار حوضی سبزه روییده است به نشانه دستیابی به منفعت از طریق علمش می باشد، ضمن اینکه مردم نیز از علم و دانش وی به منفعت می رسند، مخصوصا اگر آن حوض ملک او باشد، اما در صورتی که جزو ملک او نبوده و از آن مسلمانی باشد، زیان و نقصان حوض به علمای آن شهر و دیار و یا حاکم آنجا می رسد و در صورتی که آب حوض تلخ و تیره باشد، دلالت بر غم و اندوه برای بیننده خواب دارد.

تعبیر خواب امام جعفر صادق (ع)

دیدن حوض در خواب بر ۴ وجه می باشد :

  • مردی ثروتمند و توانگر
  • مردم با منفعت
  • جمع کردن مال
  • عالمی که از علم وی کسب علم کرده و بهره مند می شوند.

تعبیر خواب آنلی بیتون

اگر خواب حوض را ببینید به نشانه ثابت ماندن شانس و اقبالتان و نیز رویارویی با اتفاقاتی هیجان انگیز می باشد.

تعابیر معبران مختلف در مورد حوض

در صورتی که ببینید که آب حوض گل آلود می باشد، یعنی اینکه درگیر مشکلات خانوادگی می شوید.

تعبیر خواب حوض آب از دیدگاه مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید که خودتان را در آب استخر و یا آب حوض شست و شو می دهید و این عمل را به نشانه پاک شدن از آلودگی ها انجام می دهید به معنای پاک شدن شما از آلودگی ها و گناهان می باشد.

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی

اگر کسی خواب ببیند که بدن و لباس هایش را در آب حوض می شست به معنای آن است که اهل بیت و خانواده اش توبه کرده و در راه دین قدم می گذارند.

اما اگر خواب ببیند که لباس هایش را در آب حوض شست و آلودگی لباس در زیر آب ظاهر شد، یعنی اینکه کار های وی از روی علم نمی باشد و نیز به بد بودن در میان مردم مشهور است.

تعبیر خواب حوض ماهی از دیدگاه مطیعی تهرانی

اگر کسی در خواب ببیند که در کنار حوض، آبگیر، استخر و یا دریا که داخل آن ماهیان زیادی شنا می کنند، ایستاده است، دارای تعبیری بسیار نیکو می باشد زیرا این خواب خبر از آینده ای روشن می دهد، البته به شرط آنکه آب صاف و زلال باشد.

تعبیر رویای حوض

اما در صورتی که آبی که ماهی ها در آن شنا می کنند، گل آلود و تیره باشد به معنای آن است که بعد از طی مراحلی بسیار سخت و مواجه شدن با مشکلات زیاد و غم و غصه خوردن، به جاه و مقام و مال و دارایی می رسید.

اگر کسی در خواب حوض ماهی که دارای آب گل آلود است را ببینید، بیانگر آن است که در اثر عیاشی به بیماری مبتلا خواهد شد.

اگر حوض ماهی با آب زلال و صاف را ببینید نیز به نشانه بستن قرار دادهایی پر سود و دستیابی به لذت های فراوان در زندگی می باشد.

اگر حوض خالی از ماهی ببینید به معنای آن است که دارای دشمنانی بزرگ در نزدیکی خود می باشید.

در صورتی که دختری خواب ببیند در داخل حوض ماهی افتاده است، بیانگر آن است که بعد از ازدواج کردن خوشبخت و سعادتمند می شود و اگر آب حوض گل آلود باشد، تعبیری عکس حالت قبلی دارد.

تأویل رویای حوض

در پایان ضمن سپاس از همراهی شما دوستان گرامی در خواندن مطالب آرگا، امیدواریم این بخش برای شما سودمند واقع شده باشد و در صورت تمایل برای آشنایی با تعابیر خواب های گوناگون خود می توانید با مراجعه به قسمت تعبیر خواب از مطالب قبلی دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *