دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ارتباط تیپ و نحوه لباس پوشیدن با شخصیت افراد

  • سحر هودانلویی
  • ۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

بسیاری از عواملی که در ذهن و روان ما می گذرد به علت رفتار و هنجار های اجتماعی است که اجازه بروز پیدا نمی کند. نحوه لباس پوشیدن زبان دیگر ذهن و درون ماست که معیار هایی از ما برای دیگران به اشتراک می گذارد. اگر می خواهید با ارتباط لباس با شخصیت افراد بیشتر آشنا شوید، این بخش از مجله آرگا را مطالعه کنید.

شاید شما هم شنیده باشید که نحوه لباس پوشیدن هر فرد، شخصیت او می باشد. بسیاری از افراد در خرید لباس هیچ وسواسی به خرج نمی دهند و بدون هیچ فکری آن ها را خریداری می کنند. اما نکته ای که باید توجه داشت این است که بهتر می باشد قبل از حاظر شدن در انظار عمومی به تیپ و لباس هایی که پوشیده اید، دقت بیشتری داشته باشید.

آشنایی با افرادی که تیپ معمولی دارند

توصیه ما به شما خوش پوشان این است که در هنگام خرید لباس آگاهانه قدم بردارید، ارتباط لباس با شخصیت افراد بسیار مشهود است و با تیپ و استایل های نامناسب برداشت غلطی از خود در ذهن سایر افراد به یادگار می گذارید. شما نباید لباسی را که طبعا طبق مد روز است بپوشید، بلکه لباسی برازنده خود و خانواده تان انتخاب کنید که تحسین همگان را بر انگیزید.

معرفی انواع تیپ و استایل

همان طور که گفته شد ارتباط بسیاری بین لباس پوشیدن با شخصیت شما وجود دارد. در ادامه این مطلب با انواع تیپ و استایل آشنا خواهید شد.

  • استایل معمولی

نحوه لباس پوشیدن این گونه افراد طوری است که با مکانی که قرار می باشد به آن جا حضور پیدا کنند، هماهنگی وجود داشته باشد. در واقع نوع انتخاب تیپ و استایل این گونه افراد مختص به سلیقه خود شان نمی باشد. به طور مثال آقایان برای رفتن به محل کار معمولا کت و شلوار های تیره رنگ و یا استایلی به همین صورت انتخاب می کنند، همچنین خانم ها نیز برای حضور پیدا کردن در محل کار از لباس های رسمی با طیف رنگی تیره استفاده می کنند. لباس های دکمه دار، به همراه ژاکت های یقه هفت و کفش های راحتی از تیپ و استایل های رایجی هستند که افراد با تیپ معمولی بسیار از آن استفاده می کنند.

شخصیت این گونه افراد را می توان ریسک پذیر و فاقد اعتماد به نفس بسیار بیان کرد. همچینین این افراد بسیار درون گرا هستند و در بیشتر اوقات افرادی با روحیه یکنواخت و کسالت آور مشادهده می شوند.

شخصیت افرادی که لباس های عجیب غریب می پوشند

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس
  • استایل شلخته و ژولیده

افرادی که با این استایل در مکان های عمومی حاظر می شوند، این تفکر را در افراد به وجود می آورند که با همان لباس ها به رختخواب رفته اند. استایل شلخته معمولا ترکیبی از لباس های شلوار جین پاره، چهره شسته نشده، موهای ژولیده و در خانم ها آرایش غلیط می باشد. این گونه تیپ بیشتر در افراد جوان و کم سن و سال مشاهده می شود که نوعی ناهنجاری اجتماعی به شمار می رود. این دسته  از افراد اغلب ادعای آزاد اندیشی دارند و با استایل ژولیده ای که دارند سعی بر قانون شکنی در جامعه دارند. این گونه افراد دارای شخصیت بی انگیزه هستند و با بی خیالی تمام به ادامه زندگی مشغول هستند. این گونه افراد تقریبا هدفی در زندگی ندارند و با بی خیالی سعی بر رد کردن حوادتث زندگی شان هستند.

ارتباط لباس با شخصیت افرادی که طبق مد لباس می پوشند

  • استایل شیک و تا حدی معمولی

این گونه افراد همانند کسانی که دارای تیپ و استایل معمولی هستند و لباس خود را متناسب با محیطی که قرار است در آن جا حضور پیدا کنند، انتخاب می کنند. این گونه افراد دارای ظاهری رسمی و آراسته هستند که همواره تحسین همگان را به سوی خود جذب می کنند. مردانی که این گونه لباس پوشیدن را برگزیده اند معمولا از کروات های برند استفاده می کنند و خانم ها با پوشیدن لباس و روسری های ابریشمی لیاقت و ارزش خود را به رخ همگان می کشند. شخصیت این گونه افراد طوری طراحی شده است که به خوبی دیگران را جذب خود می کنند و از اعتماد به نفس بالایی در اجتماع بر خوردار هستند.

ارتباط شخصیت با لباس های طبق مد

  • استایل برند پوش

این دسته از افراد معمولا از لباس های مارک استفاده می کنند و ترجیح می دهند که زیر و بم لباس هایشان به دست طراحان معروف دیزاین شود. خانم هایی که دارای استایل برند پوش هستند به گران ترن و لاکچری ترین آرایشگاه های شهر می روند و لوازم آرایشی به بهداشتی های خود را از برند های معروف خریداری می کنند. چیزی که از ظاهر این گونه افراد بسیار مشخص است، پول و موفقیت های پی در پی می باشد. شخصیت این گونه افراد را می توان سطحی، متزلزل و نه چندان قوی بیان کرد، همچنین کسانی که از استایل برند پوش پیروی می کنند بسیار مادی گرا می باشند.

افرادی که گوتیک می پوشند، چگونه شخصیتی دارند

  • استایل گوتیک پوش

گوتیک پوشان نیز همانند افراد دارای استایل ژولیده قصد هنجار شکنی اجتماعی دارند. این گونه افراد بسیار با لباس های به رنگ مشکی با آرایش های غلیط، زیور آلات ترسناک و عجیب و غریب به همراه خالکوبی های بسیار بر روی بدنشان دیده می شوند. افرادی که دارای استایل گوتیک پوش هستند، فکر می کنند که ظاهری آرام و خونسرد دارند اما باید گفت که این طور نیست؛ بلکه این گونه افراد بسیار شخصیت پرخاشگر و عصبی دارند. این افراد اغلب به دنبال چیز های ترسناک هستند و با قانون شکنی و حالات افسرده از خود شخصیتی عجیب غریب به نمایش می گذارند.

ارتباط لباس با شخصیت

  • استایل اسپرت و ورزشی

امری که بسیار عجیب است، این می باشد که اکثر افرادی که با لباس و کفش های ورزشی در حضار حاظر می شوند هیچ روحیه ورزشکاری ندارند و به اصطلاحی اصلا ورزشکار نیستند. ورزشکاران به هیچ وجه دوست ندارند که با لباس های ورزشی و عرق کرده در میان عموم حاظر شوند. در واقع افرادی که از لباس های ورزشی استفاده می کنند، کسانی هستند که تظاهر به ورزشکار بودن می کنند و به دلیل فقدان وقت کافی، بی انگیزگی و در برخی مواقع وجود بیماری و مشکل جسمانی قادر به ورزش کردن نیستند. این گونه افراد اغلب به ورزشکاران حسادت می کنند و با استایل های ورزشی سعی دارند از خود ورزشکاری در چشم عموم بسازند.

 

آشنایی با نوع ارتباط لباس با شخصیت

افراد دارای شخصیت و ویژگی های منحصر به خود می باشند که با نوع لباس پوشیدن سعی دارند آن ها را برای عموم بازگو کنند. اگر مایل به آشنایی و کسب اطلاعات راجع به ارتباط لباس با شخصیت افراد هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ارتباط شخصیت با لباس

  • افرادی که لباس های تک رنگ می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

شخصیت افرادی که همیشه لباس های یک رنگ و یک مدل می پوشند را می توان این گونه بیان کرد که افراد به شدت گوشه گیر و درون گرا هستند. این گونه افراد اغلب به انجام فعالیت های یه نفره مشغول هستند و از ارتباط برقرار کردن با سایر افراد دوری می کنند. این گونه افراد نسبت به تحسین و انتقادات دیگران بی تفاوت عمل می کنند. کسانی که دارای این گونه شخصیت هستند، از پوشیدن لباس هایی با طرح های شلوغ و رنگ جیغ اجتناب می کنند. به طور معمول بر تن این گونه افراد می توان لباس های جین و ساده با طرح های اسپرت مشاهده کرد.

ارتباط شخصیت با لباس افرادی که به سبک قدیم لباس انتخاب می کنند

  • افرادی که لباس های کلاسیک می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

افرادی که به طور معمول برای پوشش از لباس های رسمی و نظامی با لباس های رنگ تیره انتخاب می کنند، معمولا شخصیتی شکاک و بدبین دارند. این گونه افراد بسیار لجباز هستند و خیلی سریع نسبت به موضوعی تنفر پیدا می کنند. حس قدرت طلبی در این گونه افراد بسیار مشهود است و با بستن کراوات، دستمال گردن، شال گردن و عصا سعی بر بیان این موضوع دارند. موضوع ارتباط لباس با شخصیت  در افرادی که کلاسیک پوش هستند بسیار صدق می کند و به خوبی نمایان می گردد.

  • افرادی که لباس های خارج از مد می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

افرادی که برای پوشش از لباس های خارج از قوانین شرع و قدیمی استفاده می کنند، معمولا برای پیروی از هنجار های اجتماعی افراد توانایی نیستند. این گونه افراد با باز گذاشتن دکمه  های بالایی پیرهن از خود برداشت نامناسب به اشتراک می گذارند. شخصیت این گونه افراد معمولا پرخاشگر، فریبکار، درغگو، بی احتیاط و بی مسئولیت است. همچنین در این گونه افراد پوشیدن لباس هایی با طرح های عجیب و غریب و به همراه لوگو های نامتعارف بسیار مشهود می باشد.

  • افرادی که لباس های تنگ و کوتاه می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

کسانی که از لباس های تنگ و کوتاه برای پوشش استفاه می کنند برداشت نا ایمنی روانی را از خود برای عموم به اشتراک می گذارند. این گونه افراد شخصیت خساستی دارند و همه توجه و تمرکز خود را به سوی بدنشان اختصاص می دهند.

ارتباط شخصیت با لباس کسانی که از شخصیت های محبوب پیروی می کنند

  • افرادی که لباس های طبق مد می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

کسانی که از لباس های با رنگ تند و غیر معمول استفاده می کنند شخصیتی مجزا دارند و با این عمل سعی دارند در جامعه بیشتر به چشم بیایند و مورد تحسین دیگران قرار بگیرند. افرادی که طبق مد لباس می پوشند همواره شخصیت نامناسب دارند و از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستند.

  • افرادی که لباس های مطابق با عرف جامعه می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

کسانی که تمایل دارند بیشتر از لباس هایی استفاده کنند که مطابق با عرف و قانون جامعه می باشد، افرادی دوست دار جامعه و ملت هستند که به برقراری ارتباط با دیکران بسیار رغبت نشان می دهند.

  • افرادی که لباس های شخصیت محبوب خود را می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

کسانی که همواره از سلیقه و خواسته های دیگران پیروی می کنند شخصیت وابسته دارند. این گونه افراد بیشتر لباس هایی می پوشند که شخصیت ها محبوبشان از آن استفاده می کنند و گاه برای خرید دیگران را همراه خود می کنند. این گونه افراد بیشتر تقصیرات را به گردن دیگران می اندازند و به طور پیوسته دنبال تایید شدن از طرف دیگران می باشند. شخصیت این گونه افراد بسیار ترسو می باشد و بسیار دیده شده که حق و حقوق این گونه افراد توسط دیگران پایمال شود.

شخصیت افرادی که طبق مد لباس می پوشند

  • افرادی که در لباس پوشیدن بسیار سخت گیر هستند، چگونه شخصیتی دارند؟

کسانی که در لباس پوشیدن بسیار حساس عمل می کنند و همواره از لباس های ست و یا به اصلاحی هماهنگ استفاده می کنند؛ شخصیتی بسیار غیر قابل انعطاف، سخت گیر در مسائل، کمال گرا و افرادی دارای اخلاق خشک هستند. این گونه افراد نسبت به وظایفی که به آن ها محول می شود، بسیار نکته سنج هستند و کمتر اشتباهی در کار آن ها رخ می دهد. ارتباط لباس و شخصیت این گونه افراد این طور شکل می گیرد، که همانند لباس هایشان هماهنگ و منطقی عمل می کنند و از توجه به احساسات دیگران دوری می کنند.

  • افرادی که در لباس پوشیدن از زیور آلات عجیب و غریب استفاده می کنند، چگونه شخصیتی دارند؟

کسانی که تمایل به استفاده از لباس های عجیب و  غریب دارند، معمولا افرادی خرافی هستند که از عقاید و باور های عجیب و غریب پیروی می کنند. این گونه افراد معمولا نگاه مشکوکانه و غیر عادی به هر چالش زندگی و افراد دارند. شخصیت این گونه افراد طوری شکل گرفته است که از اجتماع دوری می کنند و تعداد دوستان بسیار اندکی دارند.

افرادی که لباس های لی می پوشند، چگونه شخصیتی دارند

  • افرادی که اغلب لباس های جین می پوشند،چگونه شخصیتی دارند؟

کسانی که به پوشیدن لباس های جین و اسپرت عادت دارند، راحتی خود را در اولویت هر چیزی قرار داده اند. افراد میان سالی که از این الگو پیروی می کنند، بسیار سرزنده و با نشاط هستند و از انعطاف پذیری بالایی در زندگی و جامعه برخوردار هستند.

  • افرادی که هر چه در دم دست داشته باشند می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

کسانی که هرچه در دم دست داشته باشند می پوشند و به فکر ست و هماهنگ کردن آن نیستند؛ اغلب افرادی غیر قابل اعتماد و اطمینان هستند. ارتباط لباس با شخصیت این گونه افراد طوری است که نسبت به هر مسئله ای اعم از محل کار، منزل و دورهمی های دوستانه بی تفاوت هستند.

  • افرادی که به طور مداوم کت و شلوار می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

ارتباط لباس با شخصیت کسانی که همواره لباس های رسمی به تن دارند و هیچ گاه دیده نشده که این افراد با لباس های راحتی در جمع حاظر شوند، این گونه است که بسیار جدی و مصمم در مسائل عمل می کنند. با این گونه افراد برخورد و ایجاد دوستی های صمیمی و نزدیک را فراموش کنید.

شخصیت افرادی که لباس های پر زرق و برق می پوشند، چگونه است

  • افرادی که لباس های پر زرق و برق می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

کسانی که از این نوع سبک برای پوشش استفاده می کنند، اغلب افرادی هستند که دوست دارند  در جمع و دورهمی ها در راس دید باشند  و همواره افراد از آن ها سخت بگویند. به همین دلیل است ک این گونه افراد بیشتر لباس هایی برای پوشش استفاده می کنند که از دیگران جدا و منحصر به فرد باشند.

  • افرادی که لباس های جین و شرتک می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

ارتباط لباس با شخصیت این گونه افراد طوری است که آن ها را افراد بدون خلاقیت می نامند. این افراد اغلب کسانی هستند که هیچ ایده ای ندارند و بی هدف و برنامه ریزی کار ها را جلو می برند.

ارتباط لباس با شخصیت کسانی که بلوز های گشاد می پوشند

  • افرادی که لباس های گشاد می پوشند، چگونه شخصیتی دارند؟

ارتباط لباس با شخصیت افرادی که لباس های بزرگ از سایز خود برای پوشش استفاده می کنند، به نحوی است که آن ها را فداکار می نامند. این افراد بسیار صادق هستند و به هیچ وجه حسادت نمی کنند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *