دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس ببر های مختلف و انواع نژاد ببر در سراسر دنیا

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

در این مطلب مجموعه عکس ببر در حالات مختلف را جمع آوری کرده ایم. خطوط روی بدن ببرها همانند اثر انگشت انسان ها منحصر به فرد می باشد. در ادامه عکس های ببر سفید، نارنجی و توله های ببر را با هم مشاهده می کنیم.

یکی از حیوانات جنگل که اغلب غذای خود را با استفاده از شکار به دست می آورد ببر است. در این مطلب به طور جامع این حیوانات درنده خو را مورد بررسی قرار می دهیم. در ادامه عکس ببر ها در گونه های مختلف را با هم مشاهده می کنیم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

ببر ها دارای اندامی عضلانی و سری بزرگ هستند. موهای آن ها اغلب به رنگ نارنجی، قهوه ای و سفید است و دارای خط هایی سیاه روی بدن می باشند. جالب است بدانید الگوی خط های بدن آنان مانند اثر انگشت منحصر به فرد است. ببرها دارای گونه های متفاوت زیادی هستند. ببرهای ماده در تمام گونه ها از گونه ماده آن کوچکتر است. عکس های ببر های زیبا و پر ابهت را در ادامه مشاهده می فرمایید.

عکس ببر

عکس ببر های متفاوت

ببر ها اغلب در آسیا (از قفقاز و دریای خزر تا سیبری) زندگی می کنند. زیست گاه آنان باید طوری باشد که دارای استتار، آب و شکار کافی باشد. ببر ها زندگی تنها را به زندگی قبیله ای ترجیح می دهند. گاهی ممکن است در غارها زندگی کنند. غذای خود را اغلب با استفاده از شکار تهیه می کنند آن ها با استفاده از پنجه های قوی خود روری طعمه پریده و آن را به زمین می زنند. برخی ببرهای بزرگ نیز با ضربه گردن شکار خود را می شکنند و آن را خفه می کنند. در ادامه عکس ببر را در حالت های مختلف با هم مشاهده می کنیم.

عکس ببر درنده عکس ببر سفید عکس ببر های کوچک عکس ببر در قفس عکس ببر در رودخانه عکس ببر های سفیداین حیوانات اغلب منزوی و تنها می باشند به جز مواقعی که جفت گیری می کنند و از توله های خود مراقبت می کنند.

عکس ببر در طبیعت شگفت عکس ببر در حال تغذیهطعمه های ببرها اغلب حیوانات پستاندار بزرگ مثل گوزن، مرال، شوکا، آهو، گراز، جگوار یا پرندگان و خزندگان می باشند. در مواقعی که غذای کمی در دسترس داشته باشند به حیوانات اهلی مثل گاو و گاومیش حمله می کنند.

عکس ببر و زن عکس ببر در زیر آب

  •  آرون گروپس

تصویر ببر هنگام شکار در رودخانه

عکس ببر در آبشار

ببر سفید که گونه آن در حال انقراض است

عکس ببر در حال حمله عکس ببر در حال پرش عکس ببر چشم سبز عکس ببر کوچک

عکس توله ببر زیبا و بانک در حال کنجکاوی

عکس ببر نارنجی عکس ببر نارنجی و سفید عکس ببر نشسته عکس ببرها در آب عکس ببر و آب بازی حمله وحشیانه دو ببر عکس توله های ببر

عکس توله ببرهای سفید و با نمک

عکس ببر ایستاده عکس ببر وحشی عکس ببر روی تخته سنگ

امیدوارم شما دوستان عزیز و همراهان گرامی از مشاهده عکس های ببر های مختلف لذت کافی را برده باشید و اطلاعات جمع آوری شده در این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت تمایل برای مشاهده عکس حیوانات بیشتر کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *