دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

طرز تهیه نان تست فرانسوی خوشمزه با دستور پخت ساده

  • محدثه خاکشور
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب به طرز تهیه نان تست فرانسوی پرداخته ایم، اغلب کودکان برای خوردن صبحانه و یا میان وعده ها علاقه ی چندانی نشان نمی دهند و بیشتر به تنقلات و خوراکی های بدون ارزش غذایی رغبت دارند. با نان تست فرانسوی خوشمزه و محبوب می توانید برنامه غذایی کودکان خود را اصلاح نمایید.

صبحانه وعده ی غذایی خوش طعمی است که بسیار حائز اهمیت می باشد، اگر می خواهید فرزندان دلبندتان که در سنین رشد هستند تغذیه ای مناسب داشته باشند و انرژی کافی برای رشد بدن خود را به دست آورند، باید صبحانه را در برنامه غذایی آنها جا دهید، با تهیه نان تست فرانسوی با طعم و ظاهری دلپذیر می توانید کودک خود را که به صبحانه علاقه مند نیست را تشویق به خوردن نماید. پس همراه ما با آموزش طرز تهیه نان تست فرانسوی باشید.

ما برای تامین انرژی لازم در طول روز به نیرو و توان زیادی نیاز داریم تا بتوانیم کارهای روزمره و فعالیت های مختلف خود را انجام دهیم، وعده های غذایی اصلی و همچنین میان وعده ها می توانند این نیاز ما را بر آورده نمایند که مهم ترین آنها صبحانه می باشد، اگر شما صبحانه سالم و مقوی میل نکنید قطعا نمی توانید با هیچ میان وعده ای انرژی لازم خود را کاملا به دست آورید، نان تست فرانسوی در کنار تست پنیری، تخم مرغ کاسه ای و … یک صبحانه ی استثنایی است که با ایجاد تنوع در برنامه غذایی شما نقش مهمی را در سلامتی تان ایفا خواهد کرد.

طرز تهیه نان تست فرانسوی خوش طعم و بینظیر در طعم

پخت نان تست فرانسوی بسیار راحت و البته دلچسب می باشد، نان تست فرانسوی دارای اصالت فرانسوی است و اینکه می توانید در تهیه انواع ساندویچ ها و اسنک در منزل به کار ببرید و به عنوان صبحانه و هم میان وعده ای خوشمزه و دوست داشتنی میل نمایید

مواد مورد نیاز

  • ۱ لیوان   شیر
  • به مقدار کافی  نان تست
  • ۵۰ گرم   کره
  • ۳ عدد   تخم مرغ
  • به مقدار کافی   عسل
  • ۱ قاشق غذاخوری   وانیل
  • ۱ قاشق غذاخوری   شکر
  • ۱ قاشق غذاخوری   دارچین
  • ۱ قاشق غذاخوری  نمک

طرز تهیه نان تست فرانسوی در طعم و مزه عالی

تهیه نان تست فرانسوی بسیار آسان می باشد، در اولین مرحله تخم مرغ ها را باید درون ظرفی بشکنید و خوب هم بزنید، این عمل را انجام دهید تا سفیده و زرده ی تخم مرغ به خوبی یکسان گردد.

شیوه ی تهیه نان تست فرانسوی برای صبحانه و عصرانه

دارچین، شیر، شکر، وانیل و نمک را هم نیز به آن افزوده و مجددا خوب هم زده تا شکر حل شود و با دیگر ترکیبات به خوبی مخلوط شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

نان تست ها را درون مخلوط تهیه شده می گذاریم، بعد یک به یک نان تست ها را داخل مایع به دست آمده بگذارید و پس از ۵ دقیقه بر گردانید تا سمت دیگر نان هم به مواد آغشته شود.

درون تابه ای کره را قرار دهید تا با حرارت ملایم آب شود، پس از داغ شدن کره نان تست ها را بیرون آورده و در تابه ی حاوی کره ی داغ قرار می دهیم تا به خوبی سرخ شود، ۳ دقیقه زمان کافی است تا نان تست سرخ شود، پس از ۳ دقیقه نان تست را برگردانید تا سمت دیگر نان هم سرخ گردد.

تست های سرخ شده را در درون یک ظرف زیبا بچینید، نان تست فرانسوی خوشمزه آماده ی میل کردن است، می توانید با مربا و یا عسل نوش جان کنید.

چند نکته طلایی

نان تست ها را نباید بیشتر از مدت زمان تعیین شده (۵ دقیقه) درون مایع قرار دهید که در آن صورت نان ها از هم پاشیده و حالت خود را از دست می دهند.

مبتلایان به بیماری دیابت می توانید شکر را از لیست مواد مورد نیاز حذف نمایید.

طرز پخت نان تست فرانسوی پرانرژی و سالم

همانطور که ملاحظه کردید این مقاله آشپزی را به آموزش طرز تهیه نان تست فرانسوی اختصاص دادیم. شما خانم های باسلیقه و هنرمند ایرانی می توانید به راحتی انواع نان را در منزل تهیه نموده و به عنوان یک عصرانه دلچسب و یا وعده ی صبحانه اعضای خانواده خود را با پخت این نان ها سورپرایز کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *