دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ساخت گلدان با لاستیک با انواع خلاقیت های جالب و ایده های بکر

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲
  • ۰

لاستیک و تایر های به درد نخور خوردروها و دوچرخه ابزار مناسبی برای ساخت بسیاری از وسایل تزئینی، مبلمان، گلدان و غیره می باشند، از این رو در ادامه نمونه هایی از ساخت گلدان با لاستیک به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم تماشای آنها برای شما جالب باشد.

گلدان های ساخته شده با تایر و لاستیک ماشین یا دوچرخه ایده جذابی برای تزیین حیاط خلوت، باغچه، باغ و … می باشد، از این رو در این بخش تصاویری دیدنی از انواع خلاقیت گلدان با لاستیک به نمایش گذاشته ایم که ضمن الگو گرفتن از این ایده ها می توانید با ابتکار خود، ایده های دیگری برای تزئین و ساختن گلدان های زیبا به کار گیرید و برای تزیین منازل خود استفاده کنید.

در مطالب قبلی با ساخت گلدان با بطری و بسیاری دیگر از لوازم تزئینی با استفاده از وسایل دور ریختنی و بازیافتی آشنا شده اید، اکنون در اینجا قصد داریم مدل هایی از خلاقیت با لاستیک ماشین برای ساخت گلدان های تزئینی زیبا و منحصر به فرد، به منظور استفاده در فضا های مختلف منزل را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب همراه ما شوید.

مدل هایی جذاب و زیبا از ساخت گلدان با لاستیک

در دنیای امروز استفاده از وسایل دور ریختنی و بازیافتی برای ساختن وسایل تزئینی کاربرد زیادی پیدا کرده است. لاستیک ماشین و تایر های کهنه و قدیمی از جمله وسایل به درد نخور هستند که برای انواع خلاقیت های زیبا و متنوع به کار گرفته می شوند. در این مطلب نمونه هایی از گلدان های ساخته شده با لاستیک در اشکال زیبا و شیک گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرد.

همانظور که می دانید امروزه کلمه ای به اسم دورریختنی داریم و با تمام وسایل دوریختنی می توانید وسایل دیگری بسازید که یکی از وسایل دوریختی لاستیک های ماشین هستند که با کمی دقت و سلیقه می توانید آن را تبدیل به گل های لاکچری و خاصی کنید بنابراین، اگر شما نیز تمایل زیادی به ساختن گل با وسایل دوریختنی دارید استفاده از کلاستیک گزینه بسیار مناسبی است  و با ایده های خلاقانه می توانید گلدان های زیبایی بسازید از این رو، در ادامه مطلب تصاویر زیباترین مدل گلدان های ساخته شده با لاستیک را در اختیار شما گذاشته ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید گلدان های زیبایی بسازید و دکوراسیون باغچه و حیاط تان را با گلدان های ساخته شده زیباتر کنید و همچنین در هزینه تان نیز صرفه جویی کنید.

ساخت گلدان لاکچری ساخت گلدان منحصر به فرد ایده متفاوت ساخت گلدان با لاستیک متفاوت ترین ایده ساخت گلدان با لاستیک

ایده خلاقانه ساختن گلدان با لاستیک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خاص ترین ایده ساخت گلدان با لاستیک ایده خاص ساختن گلدان با لاستیک ایده لاکچری ساختن گلدان با لاستیکایده منحصر به فرد ساختن گلدان با لاستیک ایده خاص ساختن گلدان با لاستیک ایده لاکچری ساختن گلدان با لاستیک ایده خاص ساختن گلدان با لاستیک تصاویر ساختن گلدان با لاستیک ساختن گلدان منحصر به فرد با لاستیک ساختن گلدان متفاوت با لاستیکساختن گلدان زیبا با لاستیک

ایده لاکچری ساختن گلدان با لاستیک

ساخت گلدان با لاستیک ماشین

بسیاری از افراد خوش ذوق با بهره گیری از کمی هوش و خلاقیت می توانند با استفاده از لاستیک های بلا استفاده و مستعمل گلدان های زیبایی بسازند و دکوراسیون حیاط و باغچه خانه شان را با کمترین هزینه و به شکلی زیبا دیزاین نمایند. در این بخش می توانید تصاویری جدید از این مدل خلاقیت های دیدنی و جذاب را ببینید و برای تزیینات باغچه حیاط منازل خود الهام بگیرید.

خلاقیت گلدان با لاستیکتزیین باغچه با لاستیک ماشین

ساختن گلدان با لاستیکساخت گلدان پایه دار زیبا با وسایل دور ریختنی

ایده ساختن گلدان با لاستیکساخت گلدان با وسایل دور ریختنی برای تزیین زیبای حیاط خانه

درست کردن گلدان با لاستیکمدل های گلدان دست ساز ساده و پایه دار

ساخت گلدان با تایرتزیین باغچه منزل با ایده هایی زیبا و خلاقانه

ساخت گلدان با تایر ماشینروش جالب و زیبا برای ساخت گلدان

ساختن گلدان با وسایل دورریختنیگلدان تزئینی زیبا و شیک

ساخت گلدان با وسایل بازیافتیخلاقیت ساخت گلدان با وسایل ساده و به دردنخور

ساخت گلدان شیک با لاستیکگلدان تزئینی ساخته شده با تایر ماشین

عکسی از ساخت گلدان با لاستیکمدل گلدان لاستیکی زیبا و فانتزی

 گلدان زیبا با لاستیک بسازیددیزاین حیاط خانه با گلدان لاستیکی

خلاقیت زیبای گلدان با لاستیکتصاویری زیبا از خلاقیت ساخت گلدان با لاستیک

ساخت وسایل زیبا با لاستیکطراحی زیبای گلدان با استفاده از وسایل دور ریختنی

ساختن گلدان تزئینی با لاستیکمدل گلدان دست ساز زیبا و ساده

ساخت گلدان جذاب با لاستیک+عکسگلدان دست ساز فانتزی و زیبا

ساخت گلدان زیبا با لاستیک+تصویرمدل گلدان دیواری زیبا و خلاقانه

ساخت گلدان لاستیکی زیباروشی خلاقانه و زیبا برای تزئین باغچه منزل

ساخت گلدان تزئینی شیکخلاقیت استفاده از تایر برای ساخت گلدان

طراحی گلدان زیبا با وسایل دورریختنیتصویری از گلدان تزئینی زیبا و خلاقانه

مدل گلدان خاص و فانتزیمدل گلدان تزئینی زیبا و جذاب

طراحی گلدان با لاستیک

حال بعد از مشاهده تصاویر بالا، ملاحظه می کنید که با استفاده از لاستیک های به درد نخور و کهنه می توان به سادگی و با به کار بردن کمی خلاقیت، وسایل تزئینی و کاربردی زیبایی در منزل بسازید و برای دیزاین داخلی خانه، حیاط و باغچه منازلتان استفاده نمایید. در صورت تمایل، با کلیک بر روی لینک هنر در خانه می توانید از انواع مطالب جذاب و مفید ارائه شده در این بخش نیز دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *