دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مهدی پاکدل و عکس های جدیدش

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی مهدی پاکدل به همراه تصاویر جدیدش در کنار همسر و دوستانش جمع آوری کرده ایم. مهدی پاکدل یکی از بازیگران توانمند سینما و تلوزیون ایران است که علاوه بر بازیگری به کارهای تدوین و گرافیک نیز مشغول می باشد.

یکی از بازیگران مشهور و به نام ایرانی که همه ما نقش عالی او در سریال ستایش را به خوبی به یاد داریم مهدی پاکدل می باشد. در این مطلب زندگینامه مهدی پاکدل و آثار او را مورد بررسی قرار می دهیم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون متولد دهم تیر ماه سال ۱۳۵۹ می باشد. وی دانشجوی انصرافی گرافیک می باشد. متاهل است و با همسرش بهنوش طباطبایی از سال ۱۳۸۹ زندگی مشترک خود را تشکیل داده اند. همسرش نیز از جمله بازیگران مشهور سینما و تلویزیون می باشد و دارای مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر است. هر دو از اصفهان وارد عرصه هنر شده اند. در ادامه بیوگرافی مهدی پاکدل را با هم می خوانیم.

بیوگرافی مهدی پاکدل جامع

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد سال ۱۳۵۹ از اصفهان می باشد. برادر بزرگتر مهدی پاکدل حسین پاکدل می باشد که نویسنده، مجری و کارگردان است. مهدی علاوه بر بازیگری در موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبوم زیبای” در انعکاس کوچه های خیس” از وی منتشر شده است.

بیوگرافی مهدی پاکدل و عکس

ویژگی های اخلاقی مهدی پاکدل

مهدی از شلوغی خوشش نمی آید و عاشق هیجان و متنفر از خرافات است. بسیار خوش قول می باشد. پاتوق او تئاتر شهر است و بازیگر مورد علاقه او جانی دپ و از بین سریال ها عاشق سریال هزار دستان است. مهدی تمام رنگ ها را دوست دارد.

مهدی پاکدل در کافیشاپ

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

دیگر حرفه های مهدی پاکدل

از جمله حرفه های دیگری که در بیوگرافی مهدی پاکدل به چشم می خورد طراحی و اجرای ده ها پوستر تئاتر است وی همچنین در استودیو نماهنگ از سال ۷۸ تا ۸۱ به حرفه تدوینگری مشغول بوده است. و از سال ۸۱ تا ۸۳ در یک کانون تبلیغاتی به عنوان گرافیست مشغول به کار بوده است. و کارگردانی فیلم کوتاه رقص مردان روی شیب را به خوبی انجام داده است.

بیوگرافی مهدی پاکدل+عکس

فیلم شناسی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل آثار به یاد ماندنی زیبایی در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون از خود به جا گذاشته است که در این بخش آثار این بازیگر محبوب و هنرمند کشورمان را مورد بررسی قرار می دهیم.

بیوگرافی مهدی پاکدل به صورت جامع

تئاتر

جنبش انفیه در کلکته به کارگردانی سیروس شاملو( ۱۳۷۶) ریچارد سوم از داوود رشیدی( ۱۳۷۸) سیاها اثر حامد محمد طاهری( ۱۳۷۸) بعد از مگریت( مریم مجد سال ۱۳۷۹) دیر راهبان( فرهاد مهندس پور سال ۱۳۸۰) پای دیوار بزرگ شهر به کارگردانی حسن معجونی سال۱۳۸۱ قهوه تلخ( شبنم طلوعی سال ۱۳۸۲) روی زمین کاری از افروز فروزند( ۱۳۸۲) بی شیر و شکر( مهرداد ضیایی و حمید امجد( ۱۳۸۳) همسایه آقا اثر حسین کیانی( ۱۳۸۵) می خوام بخوابم و یرما( ۱۳۸۶) و داستان یک پلکان( ۱۳۸۸) از رضا گوران، ماچیسمو و خشکسالی و دروغ(  سال ۱۳۸۸) و نوشتن در تاریکی( ۱۳۸۹) از محمد یعقوبی، اهل قبور( حسین کیانی در سال ۱۳۸۸) و حضرت والا کار برادرش حسین پاکدل( ۱۳۸۹)

آثار تلویزیونی مهدی پاکدل

سینما

همچنین در فیلم های سینمایی از جمله آبی از حمید لبخنده( ۱۳۷۸) ماجراهای اینترنتی اثر حسین قناعت( ۱۳۸۲) ماهی ها عاشق می شوند به کارگردانی علی رفیعی( ۱۳۸۳) شبانه( امید بنکدار و کیوان علی محمدی در سال ۱۳۸۴) مصائب دوشیزه( مسعود اطیابی ۱۳۸۵) مخمصه اثر محمد علی سجادی( ۱۳۸۵) دایره زنگی( پریسا بخت آور سال ۱۳۸۶) و بدون اجازه کاری از مرتضی احمدی هرندی(۱۳۸۹) و فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به خوبی ایفای نقش کرده است.

مهدی پاکدل بازیگر تلویزیون

مهدی پاکدل در سریال محمد رسول الله در نقش عبدالله پدر حضرت محمد ظاهر شد و به خوبی در این نقش هنرنمایی کرد، کارگردانی این فیلم را مجید مجیدی برعهده داشت و بازیگران مشهوری همچون ساره بیات، مینا ساداتی، داریوش فرهنگ و محسن تنابنده در آن ایفای نقش می کردند.

نقش آفرینی های مهدی پاکدل در تلویزیون

یک روز معمولی( حسن فتحی ۱۳۸۲) گزارش یک اعدام( ابراهیم شیبانی ۱۳۸۶) استخوان( فرهاد علیزاده آهی ۱۳۸۶) ضامن( منوچهر هادی ۱۳۸۶) دوباره بهار( راما قویدل۱۳۷۸) عزیزی که ناپدید شد( منوچهر هادی ۱۳۸۸) هویت( مسعود فروتن ۱۳۸۹)

مهدی پاکدل بازیگر تئاترمجموعه های تلویزیونی مهدی پاکدل

با من بمان( حمید لبخنده ۱۳۸۱) مروارید سرخ( شاپور قریب و مسعود رسام ۱۳۸۳) خاموشی دریا( حسین عاطفی ۱۳۸۴) اولین شب آرامش( احمد امینی ۱۳۸۴) ماچند نفر( فیاض موسوی ۱۳۸۵) بی گناهان( احمد امینی ۱۳۸۶) شب می گذرد( راما قویدل ۱۳۸۷) گمشده( راما قویدل ۱۳۸۸) ستایش( سعید سلطانی ۱۳۸۹)

عکس های مهدی پاکدل

افتخارات مهدی پاکدل

منتخب جشنواره فیلم های کوتاه سونی و اکران در اسپانیا، آمریکا و فرانسه

در فستیوال تصویر سال ۱۳۸۵ به عنوان یکی از سه گرافیست جوان انتخاب شد.

عکس های جدید مهدی پاکدل

در این بخش تصاویر مهدی پاکدل بازیگر توانمند کشورمان را برای شما دوستان گرامی و همراهان عزیز جمع آوری کرده ایم. تا پایان همراه ما باشید.

بیوگرافی مهدی پاکدل بیوگرافی مهدی پاکدل کامل بیوگرافی مهدی پاکدل به صورت کامل بیوگرافی مهدی پاکدل بازیگر بیوگرافی مهدی پاکدل و عکس های او بیوگرافی مهدی پاکدل بازیگر سینما

مهدی پاکدل در کنار برادر و خانواده برادرش

بیوگرافی مهدی پاکدل در ویتامین سی

مهدی پاکدل در کنار سید علی ضیاء و همسرش بهنوش طباطبایی در ویتامین سی

مهدی پاکدل مهدی پاکدل بازیگر سینما مهدی پاکدل عکس سیاه و سفید مهدی پاکدل و عکس های جدیدش مهدی پاکدل بازیگر تئاتر

مهدی پاکدل در کنار پوریا پورسرخ و برادرزاده اش

مهدی پاکدل و همسرش مهدی پاکدل در جمع خانواده مهدی پاکدل و برادرش

عکس مهدی پاکدل در کنار همسرش

جدایی مهدی پاکدل و همسرش

ازدواج مهدی پاکدل با بهنوش طباطبایی مانند زندگی بسیاری دیگر از زوج های هنری سرانجامی نداشت و در نهایت آنها تصمیم گرفتند در سال ۱۳۹۵ بعد از حدود شش سال زندگی مشترک از هم جدا شوند، ضمن اینکه طلاق آنها با حواشی زیادی همراه بود و اخیرا نیز شایعات مختلفی درباره ازدواج این دو بازیگر مطرح و محبوب وجود دارد.

مهدی پاکدل از جمله بازیگرانی است که در زمینه مدلینگ نیز فعالیت گسترده ای دارد، در اینجا می توانید تصاویر متنوع و زیبایی از ژست های جذاب و زیبای این بازیگر خوش چهره و مشهور سینما و تلویزیون ایران را ببینید.

بیوگرافی خواندنی مهدی پاکدل

زندگی نوشته متفاوت مهدی پاکدل زندگی نوشته خواندنی مهدی پاکدل

زندگینامه و عکس های مهدی پاکدل

تصاویر و زندگی نوشته مهدی پاکدل

بازی در سریال هم گناه  با نقش فرهاد به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی که از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، جدیدترین فعالیت بازیگری مهدی پاکدل می باشد که در این مجموعه و در کنار بازیگران مطرحی همچون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، رویا تیموریان، هنگامه قاضیانی، پدرام شریفی، سوگل خلیق، حبیب رضایی و … بسیار خوش درخشیده است.

زندگی نوشته مهدی پاکدل

زندگینامه ای از مهدی پاکدل

ماجرای این سریال خانوادگی درباره خانواده ای قدیمی در تهران با نام صبوری می باشد که به کار پرورش گل های تزئینی و مختلف مشغول می باشند و خانواده آنها را سه برادر و یک خواهر تشکیل می دهند، همه خانواده در یک شرکت کار می کنند و شغل موروثی خود را پی گرفته اند به جز پسر دوم خانواده، فریبرز که افسر اداره آگاهی است و باقی ماجرا. مهدی پاکدل در این سریال نقش فرهاد را بازی می کند و با دختری به نام هدیه ازدواج کرده است که نقش آن را ساقی حاجی پور ایفا می کند، در ادامه زندگینامه خواندنی مهدی پاکدل می توانید تعدادی دیگر از جدیدترین عکس های این بازیگر توانای کشورمان را ببینید.

زندگی نوشته جدید مهدی پاکدل

زندگینامه جدید و جذاب مهدی پاکدل

زندگینامه کامل مهدی پاکدل

زندگینامه خواندنی مهدی پاکدل

جدیدترین بیوگرافی مهدی پاکدل

بیوگرافی مهدی پاکدل را در این مطلب با هم مطالعه کردیم و عکس های جدید او در کنار خانواده، همسرش و دوستان را مشاهده نمودیم. در صورت تمایل برای مشاهده عکس بازیگران بیشتر کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *