دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل دسته گل عروس ۲۰۱۶ جدید با انواع گل ها

  • یلدا محمدی
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

مدل های شیک و جدید انواع دسته گل عروس ۲۰۱۶ با طراحی های زیبا را در این مطلب گردآوری نموده ایم که امیدواریم با مشاهده این مدل های جدید و همچنین الگوبرداری از این طرح های مختلف و جذاب زیباترین دسته گل عروس را انتخاب نمایید.

مجموعه ایی از جدیدترین و زیباترین مدل های دسته گل عروس را پیشرو دارید که در این مجموعه به معرفی انواع مدل های دسته گل عروس با طرح ها و رنگ های مختلف و به روز  می پردازیم که هر یک زیبایی و جذابیت ویژه ایی دارند و می توانید دسته گل دلخواه خود را برای مراسم عروسی از بین این مدل های شیک ویژه سال جدید انتخاب نمایید. تا پایان با این مجموعه عکس جدید و بی نظیر همراه ما باشید.

 جدیدترین مدل های دسته گل عروس ۲۰۱۶ شیک و زیبا :

طراحی ها متعددی در رابطه با مدل دسته گل عروس سال جدید انجام گرفته است و دسته گل های زیبا با ظاهری متفاوت راهی بازار و مزون ها شده است که در این مقاله سعی نموده ایم بخشی از جدیدترین و در عین حال زیباترین مدل های دسته گل طراحی شده برای سال جدید را ارائه دهیم و شما را با این مدل های شیک و زیبا آشنا سازیم.

دسته گل عروس سفید :

رنگ سفید یکی از رنگ های زیبا و دوست داشتنی است که اغلب برای تزئینات عروس به کار می رود. دسته گل عروس نیز از این قاعده مستثنا نیست و اغلب عروس خانم ها به خاطر ست نمودن رنگ دسته گل با لباس و یا سفره عقد ترجیح می دهند از این رنگ دسته گل استفاده نمایند. رایج ترین گل ها برای دسته گل عروس، دسته گل رز و گل ارکیده است که در ادامه تصاویری از انواع دسته گل تهیه شده با این نوع گل ها با رنگ سفید را مشاهده می فرمایید.

مدل دسته گل عروسدسته گل عروس 2016مدل دسته گل 2016مدل دسته گل رزدسته گل دست عروسدسته گل عروس جدید و زیباعکس دسته گل رز

دسته گل عروس با رز قرمز :

گل رز قرمز نشانه عشق و علاقه است و همچنین جلوه خاصی دارد، بر همین اساس یکی از انواع گل های مناسب برای دسته گل عروس است. که با توجه به این نکته در طراحی دسته گل برای سال ۲۰۱۶ نیز از این رنگ استفاده شده است. در ادامه نمونه های زیبا و جالب انواع دسته گل طبیعی و مصنوعی با گل های قرمز را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسب و شایسته ایی برای شما باشند.

دسته گل رز قرمزمدل دسته گل عروسدسته گل عروستزیین دسته گل عروسعکس دسته گل عروس

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل دسته گل عروس سال جدید میلادی :

انتخاب مدل دسته گل عروس کاملا سلیقه ایی است، بر همین اساس اغلب افرادی که اقدام به طراحی مدل های دسته گل می نمایند سعی می کنند تمامی سلایق و نیازها را در نظر بگیرند. در این بخش به معرفی مدل های متنوع و زیبای انواع دسته گل می پردازیم که بر اساس سلایق مختلف، با طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا تهیه شده اند.

مدل دسته گل 2016دسته گل عروس 2016مدل دسته گل عروسمدل دسته گل 2016دسته گل عروس جدیددسته گل 2016دسته گل عروس شیکدسته گل عروس جدید

دسته گل عروس با رنگ سال جدید میلادی :

موسسه پنتون رنگ سال ۲۰۱۶ را دو رنگ آبی متمایل به بنفش و صورتی متمایل به گلبهی نامیده است که انتخاب هایی با این دو رنگ می توانند گزینه مناسبی برای سال ۲۰۱۶ باشند. در صورتی که تمایل دارید گل عروسی شما با رنگ سال ۲۰۱۶ هماهنگی داشته باشد و جدیدترین و به روزترین مدل را انتخاب نمایید، پیشنهاد می کنیم یکی از دسته گلهای زیر را که با رنگ سال ۲۰۱۶ تهیه شده اند، انتخاب نمایید.

دسته گل عروس 2016دسته گل جدید 2016دسته گل عروس سال 2016مدل دسته گل عروسمدل دسته گل عروس جدیدعکس دسته گل عروس

امیدواریم با مشاهده این مدل های زیبای دسته گل عروس جدید و الگوبرداری از این طرح ها و تصاویر بتوانید دسته گل دلخواه را انتخاب نمایید و صاحب زیباترین دسته گل عروس در سال جدید میلادی باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *