دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو دانشجویی جدید با انواع طرح های زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
  • ۰

مانتو یکی از انواع پوشش هایی است که در هر مکانی مورد استفاده خانم ها و دختران جوان ایرانی قرار می گیرد شما باید با توجه به مکان و شرایط مدل مانتو خود را انتخاب کنید. مدل مانتو دانشجویی یکی از مدل های مانتو است که در این مطلب شما را با انواع این مدل مانتو آشنا می سازیم.

مدل مانتوها در پوشش و جذابیت ظاهری شما نقش اساسی دارد. مدل مانتویی را برای خود انتخاب کنید که برازنده شما باشد. برای مدل مانتوی دانشجویی می توانید از انواع مدل مانتوی اسپرت ساده و مدل مانتوی رسمی و اداری استفاده کنید.

یکی از لباس های ضروری و مهم برای بانوان ایرانی مانتوها می باشند. انتخاب مدل مانتوها برای مکان های مختلف مانند دانشگاه و محیط کار و مهمانی ها و مجالس و محیط های عمومی متفاوت است و شما باید در هر مکانی مانتوی متناسب با آن مکان را بپوشید. در ادامه این مطلب مدل مانتوی دانشجویی با طرح های شیک و متفاوت را مشاهده خواهید کرد.

مانتو دانشجویی

عکس های مدل مانتوی دانشجویی جدید

بهتر است که برای محیط های آموزشی و دانشگاه ها از مدل مانتو اداری و ساده استفاده کنید و رنگ های قهوه ای و مشکی و سرمه ای و خاکستری و زرشکی تیره و آبی تیره برای محیط های دانشگاه می توانند بهترین ایده باشند. مدل جیب و دکمه و یقه در زیبایی مانتو ها بسیار تاثیر گذار هستند.

مانتو دانشجویی 2016 مدل های ساده و شیک مانتو دانشجویی مانتو بلند و کوتاه دانشجویی مدل مانتو دانشجویی شیک مانتو های زیبا و شیک دانشجویی

در این مطلب مدل های زیبا و جدید مانتوی دانشجویی را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند و راهنمای خوبی برای انتخاب مدل مانتوی مورد نظر شما باشند.

مانتو و شلوار دانشجویی مدل مانتو بلند دانشجویی مدل مانتو های دانشجویی شیک و مدرن مدل مانتو و شلوار دانشجویی مانتو و شلوار ساده دانشجویی مدل مانتو دانشجویی شیک و مدرن مانتو دانشجویی مشکی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتوی دانشجویی اسپرت شیک

توجه به جنس پارچه مانتوها یکی از نکاتی است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد مانتوها با جنس پارچه مرغوب می توانند بهترین انتخاب برای مدل های مانتوی دانشجویی باشند. در فصل سرما بهتر است که از مانتوها با رنگ تیره برای مانتوی دانشجویی استفاده کنید و رنگ های روشن مانتوها نیز برای فصل گرما مناسب تر هستند.

مانتو ساده دانشجوییمدل مانتو دانشجویی بلند جدید مانتو اسپرت دانشجویی

از پوشیدن مانتو های تنگ و چسبان و یا مانتو های گشاد در محیط دانشگاه خود داری کنید زیرا این مدل مانتو ها باعث می شوند تا جذابیت مدل مانتو و اندام شما کمتر شود.

انواع مدل های مانتو دانشجویی
اگر شما ترجیح می دهید که از مدل مانتو اسپرت برای محیط دانشگاه استفاده کنید. مدل مانتو های اسپرت در تصاویر زیر می توانند ایده خوبی برای انتخاب مدل مانتو دانشجویی شما باشد.

مانتو دانشجویی پاییزه مدل مانتو دانشجویی جدید انواع مدل مانتو دانشجویی مدل مانتو

مدلهای جدیدتری از مانتوی دانشجویی

از آنجا که دانشجویان ساعات زیادی از روز را در دانشگاه و در سر کلاس سپری می کنند، بنابراین مدل مانتویی که برای پوشیدن در این فضا ها انتخاب می کنند باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد تا احساس راحتی بیشتری برای آنها فراهم کند و همانطور که در بالا اشاره کردیم این محیطها به دلیل اینکه از فضایی رسمی و آموزشی برخوردار می باشند، در زمینه پوشش و انتخاب لباس ممکن است دارای محدودیت هایی باشند، بنابراین به هنگام خرید لباس و مانتو باید این نکات مورد توجه قرار گیرد تا بعدا مشکلی از این نظر نداشته باشید. در ادامه مدلهای زیبایی از انواع جدید و شیک مانتو دانشجویی گردآوری کرده ایم که میتوانید متناسب ترین آن را متناسب با استایل و سلیقه تان انتخاب کرده و خریداری کنید.

مدلهای مانتو دانشجویی با طراحی جدید

امروزه تیپ های اسپرت دخترانه و پسرانه به دلیل بسیاری از مزایای آن از جمله راحتی بیشتر، تنوع رنگی، راحتی و ساده بودن به نسبت تیپ های کلاسیک طرفداران بیشتری دارند و بیشتر مورد استقبال واقع می شوند. امروزه انواع مختلف مانتو دانشجویی در طرح های متنوع طراحی و تولید می شود که در بالا با نمونه هایی از آن آشنا شدید، اکنون در این بخش مدلهای دیگری از مانتو های دانشجویی تابستانه و پاییزی گردآوری کرده ایم که هر کسی با توجه به علاقه و سلیقه خود می تواند بهترین آن را انتخاب کند و بهترین استایل را داشته باشد.

تصاویری از مدل مانتو های جدید دانشجویان

مانتو دانشجویی آستین سه ربع

مانتو دانشجویی پاییزی

 

مانتو دانشجویی رسمی و شیک

مانتو دانشجویی مشکی

انواع مانتو های دانشجویی جدید

مانتو دانشجویی با طرح جلوباز

مانتو دانشجویی کوتاه

انواع مدل مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی با طرح جدید و زیبا

مانتو دانشجویی اسپرت و جدید

مدل مانتو دانشجویی با طرح اسپرت

طرح اسپرت مانتو دانشجویی

مدلی زیبا از مانتو دانشجویی

مدلی از مانتو دانشجویی

مدلهایی از مانتو دانشجویی

مدل مانتو دانشجویی تابستانه

انواع مدل متنوع و شیک مانتو دانشجویی را در این مطلب مشاهده کردید این مدل مانتو ها برای شما زیبایی و متانت را به ارمغان می آورند و با پوشیدن این مدل مانتو ها می توانید جذابیت ظاهری خود را چند برابر کنید. برای مشاهده انواع مدل مانتو بهاره و مدل مانتو مجلسی و … به بخش مدل مانتو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *