دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طریقه نصب واتس اپ روی کامپیوتر در دو مرحله ساده

  • رسول پنق
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

پیامرسان واتس اپ یکی از پیامرسان های معروف است که کاربران زیادی از ایننرم افزار استفاده می کنند. این پیامرسان اوایل برای گوشی های هوشمند شاخته شده بود که چندی بعد نسخه کامپیوتر آن نیز عرضه شد. ما در این مطلب به آموزش نصب واتس اپ روی کامپیوتر با استفاده از دو مرحله ساده می پردازیم.

واتس اپ یک نرم افزار و برنامه پیام رسانی برای گوشی های هوشمند است که نسخه کامپیوتری آن نیز عرضه شده است. این برنامه توسط شرکت واتس اپ ساخته شده است که موسس و سازنده این برنامه یان کوم نام دارد. ما در این مطلب به آموزش نصب واتس اپ روی کامپیوتر می پردازیم.

طریقه و مراحل نصب واتس اپ روی دسکتاپ رایانه

برنامه واتس اپ سامانه ی پیامرسانی برای انواع گوشی ها هوشمند است که می توان آن را بر روی کامپیوتر نیز نصب کرد. این برنامه امکان ارسال انواع پیام ها از جمله پیام های متنی و پرونده های صوتی و تصویری و .. را به کاربران خود می دهد. این پیامرسان از اوایل تولید خود به صورت رایگان کار نمیکرد و فقط در سال اول نصب برای کاربران رایگان بود ولی شرکت سازنده این برنامه در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که این نرم افزار به صورت کاملا رایگان به ارائه خدمت می پردازد. معمولا این نرم افزار علاوه بر استفاده در گوشی ها هوشمند در کامپیوتر ها نیز استفاده می شود و بسیاری از افراد نمی دانند که چگونه این برنامه را در راینه نصب کنند. با انجام دادن مراحل زیر می توانید با نصب واتس اپ روی رایانه آشنا شوید.

نسخه وب و کامپیوتر پیامرسان واتس اپ

مرحله اول برای نصب واتس اپ روی رایانه

ابتدا در کامپیوتر خود مرورگر را باز کنید و با ورود به گوگل عنوان نسخه وب واتس اپ را سرچ کنید و یا به طور مستقیم با وارد کردن آدرس این صفحه وارد آن بشوید.

مرحله دوم

پس از وارد شدن به این صفحه با QR کدی روبه رو خواهید شد که با اسکن آن شما وارد واتس اپ خواهید شد. البته این اسکن را با نرم افزار واتس اپ موجود در گوشی خود اسکن کنید. برای انجام اینکار ابتدا نرم افزار واتس اپ نصب شده بر روی گوشی خود را باز کنید و با رفتن به بخش منوی نرم افزار گزینه WatssApp Web را انتخاب کنید. با اسکن کردن این کد با واتس اپ موجود در گوشی خود وارد واتس اپ خواهید شد. با اجرای این دو مرحله بسیار ساده شما واتس اپ را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده اید. در نظر داشته باشید که وقتی از طریق کامپیوتر به پیامرسان واتس اپ وصل هستید گوشی شما نیز باید به برنامه وصل باشد و یا اینترنت گوشی روشن باشد در صورت قطع شدن اینترنت گوشی برنامه واتس اپ روی کامپیوتر شما نیز خارج خواهد شد.

ورود به نسخه کامپیوتر واتس اپ

همچنین می توانید در لینک های مقابل با روش تغییر شماره واتس اپ و حذف اکانت واتس اپ آشنا شوید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *