دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

برای جذب مردان مغرور از این تکنیک ها استفاده کنید!

  • سحر بهرامی
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که قصد دارید توجه و علاقه مردی را به خود جذب کنید که از بارزترین خصوصیات اخلاقی آن مغرور بودن است، بهترین راه این است که در ابتدای هر کاری بیشترین شناخت را از او بدست آورید و همچنین در نحوه برخورد و رابطه خود با وی یک سری اصول اولیه را رعایت کنید. به همین دلیل در ادامه شما راه های جذب مردان مغرور آشنا می کنیم.

جذب مرد یا زنی که از لحاظ اخلاقی مغرور هستند از جنبه های مختلفی با هم متفاوت می باشد طوری که مردها از پیچیدگی اخلاقی کمتری نسبت به خانم ها برخوردار هستند برای همین جذب یک مرد می تواند آسان تر از جذب یک زن باشد، به طور کلی می توان گفت مردها از آمادگی بیشتری برای جذب از سوی یک نفر برخوردار هستند، که با این حال اگر شما با اصول قانون جذب مردهای مغرور آشنا باشید و بتوانید تمام این اصول را رعایت کنید می توانید فرد مورد علاقتان را به سوی خود جذب کنید.

در مطالب گذشته شما را با موضوعاتی در این رابطه آشنا کردیم که شامل، نحوه رفتار صحیح با همسر مغرور و نحوه صحیح رفتار با افراد مغرور بود حال در ادامه شما را با چند راه کار علمی برای جذب مردهای مغرور آشنا می کنیم.

 رروش های جذب کردن مردان مغرور

بیشتر خانم ها می دانند که ناتوانی در برقرار کردن ارتباط عاطفی با مردان، یکی از بارز ترین خصوصیات یک مرد مغرور می باشد که این مرد به هیچ عنوان نمی خواهد ذره ای از غرور خود برای کسی که به او توجه می کند کم کند، که زنان بهتر است در این زمینه با کسب آگاهی بیشتر درباره راه های جذب مردهای مغرور اقدام کنند تا احساس شکست و نا امیدی نکنند.

آشنایی با راه های جذب مردان مغرور

 از مهم ترین اصول قسمت یک رابطه عاشقانه جذب می باشد. همانطور که می دانید تا جذبی در کار نباشد هیچ علاقه ای بین دو نفر شکل نخواهد گرفت، که این جذب در ابتدا به صورت جذب فیزیکی می باشد که در این زمان است که می فهمند علاقه زیادی به برقراری ارتباط با یکدیگر را دارند، اما باید گفت که این جذب همیشه در ۲ طرف ایجاد نمی شود بلکه ممکن است تنها در یکی از آنها این حس ایجاد شود، که در این بین اگر طرف مقابلتان مردی مغرور باشد راه دشوار تری را در پیش رو خواهید داشت، چرا که آقایان مغرور دوست دارند زنان برای بدست آوردن آنها از خود گذشتگی های فراوانی نشان دهند که این موضوع باعث می شود حس غرور کاذب در آن ها ایجاد شود، به همین دلیل اگر می خواهید به جذب مردهای مغرور بپردازید باید از راه های اثر بخشی که در اختیارتان قرار می دهیم استفاده کنید.

چگونگی جذب مردان مغرور

۱. اعتماد به نفس بالایی داشته باشید

این نکته بسیار مهم است تا شما از لحاظ روانی بهترین باشید و این حس را در خود تقویت کنید زیرا اگر خودتان از خودتان ناراضی باشید باعث می شود تا اعتماد به نفس پایینی داشته باشید، نداشتن اعتماد به نفس می تواند به وضوح در رفتار ها و صحبت کردتان آشکار باشد. شما باید این نکته را بدانید که بیشتر مردان جذب زنانی می شوند که به خود اهمیت می دهند و خود را دوست دارند و در مقابل از زنانی که به صورت مداوم و شکست خورده به دنبال مرد مورد علاقه خود هستند دوری می کنند، پس شما باید برای جذب مردان مغرور در مقابلشان تا جای ممکن اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

  •  آرون گروپس

شما می توانید برای بالا بردن اعتماد به نفس خود از چند ترفند استفاده کنید:

۱.همیشه به خودتان بگویید که چه ادم شگفت انگیزی هستید، سعی کنید تمام مهارت هایی که دارید را به یاد آورید و به آنها ببالید، زیرا این ویژگی های مثبت هستند که می تواند شما را یک فرد خاص نشان دهد و این را به خودتان بقبولانید که شما ارزش توجه یک مرد مغرور را دارید.

۲. در آینه به خود نگاهی بی اندازید و به یاد آورید که از زیبایی درونی و ظاهری برخوردار هستید، البته این را در نظر داشته باشید که هیچ انسانی کامل نیست، بیشتر مردان هر چند که مغرور باشند در نگاه اول به سوی ویژگی های ظاهری فرد مقابل جذب می شوند، و همیشه بدانید که مردان تمام این زیبایی ها و جذابیت های ظاهری را می بینند.

۳. در هنگام برخورد با آدم های جدید اعتماد به نفس داشته باشید و از برقرار کردن رابطه هراسی نداشته باشید، سعی کنید در یک جمع آمادگی هر چیزی را داشته باشید و به هیچ عنوان در جمع به قضاوت و بد گویی از دیگران نپردازید این ویژگی های اخلاقی مثبت باعث می شوند تا دیگران دوست داشته باشند و بخواهند شما را بیشتر بشناسند، برای یک مرد هیچ چیز به اندازه دیدن یک خانم شادی که توسط حلقه دوستانش محاصره شده است جذاب تر نیست. مردان مغرور از اینکه بتوانند قسمتی از یک انرژی مثبت باشند را دوست دارند.

۴. از دیگر نکاتی که به شما در راه جذب مردان مغرور کمک می کند این است که به هیچ عنوان در زندگی خود بی هدف نباشد و خود را به خوبی بشناسید، اغلب آقایان مغرور به سمت زنانی جذب می شوند که خود را به خوبی می شناسند، در واقع مهم ترین چیزی که یک مرد مغرور از طرف مقابل خود می خواهد این است که یک زن تمام محدودیت ها، آرزوها و نیاز هایش را بداند و سرگردان نباشد.

مردان مغرور چه ویژگی هایی دارند

۲. همیشه از نظر ظاهری بهترین باشد

۱.داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب لازمه جذب مردان مغرور می باشد، زیرا مردان با چشم عاشق می شوند اما ازنان با گوش به همین دلیل یک ظاهر گیرا برای یک مرد مغرور می تواند جلب توجه کند، منظور از داشتن ظاهری جذاب غلیظ و لباس های گران قیمت نیست زیرا جذابیت در سادگی نهفته است، در این زمینه بهتر است از لباس هایی استفاده کنید که بیشتر روی زیبایی های ظاهرتان تمرکز کند، و با توجه به مکانی که قرار است با او دیدار کنید لباس بپوشید و حتما بر روی زیبایی موهایتان توجه کنید.

۲. به غیر از داشتن ظاهر زیبا شما نباید توجه به بهداشت فردی را فراموش کنید، تمیز بودن و داشتن حضوری پر از عطر بسیار مهم می باشد، بو ها تاثیرات شگفت انگیزی بر روی مغز می گذارند به همین دلیل نباید از آن غافل شوید، سعی کنید از عطر بسیار ملایمی استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت می تواند اثرات عکسی داشته باشد، علاوه بر این از آنجایی که لبخند زدن در صورت شما می تواند بر روی ظاهرتان بسیار تاثیر گذار باشد حتما از تمیزی دندان هایتان مطمئن شوید. شاید این مسائل برای برخی از افراد مهم نباشد اما تاثیرات بزرگی را به همراه خواهد داشت.

علمی ترین روش های جذب مردان مغرور

۳. توجه کردن به زبان بدن

بعد از انجام تمامی مراحل بالا حال زمان آن رسیده که با او ملاقات نمایید، این موضوع را به یاد داشته باشید که شما تنها ۱ مرتبه فرصت دارید تا بتوانید یک مرد مغرور را به سمت خود جذب کنید، پس حتما باید در خود یک انرژی مثبت ایجاد کنید.

۱. اولین نکته برای جذب مردان مغرور در هنگام مواجهه با آنان این است که حتما تماس چشمی چند ثانیه ای با چشمان او برقرار کنید، این روش باعث می شود تا حس کند شما دوستش دارید، البته نیازی نیست مدام به چشم های او خیره شوید، گره خوردن نگاه برای چند ثانیه کافیست، توجه داشته باشید زمانی که در حال نگاه کردن به مرد مورد علاقه خود هستید طوری به او نگاه نکنید که گویی خیلی مشتاق و هیجان زده هستید، فقط کافیست با خونگرمی هر چه تمام به معاشرت با او بپردازید. همچنین سعی کنید در هنگام حرف زدن از عشوه های زنانه کمک بگیرید و همواره یک لبخند ملیح بر لبانتان داشته باشید.

۲. زمانی که حس کردید مرد مغروتان به شما حسی پیدا کرده است وقت آن است تا از زبان بدن خود بیشتر استفاده کنید. از این رو ابتدا سعی کنید همواره اعتماد به نفس خود را حفظ کنید، به کار هایی که می کنید توجه داشته باشید به هیچ عنوان دست به سینه نشینید، قوز نکنید، ناخن هایتان را نجوید، با موهایتان بازی نکنید، مدام گوشی خود چک نکنید، گوشی تلفن همراه خود را روی میز قرار ندهید، اطراف خود را بیهوده نگاه نکنید، و به جای اینکارها با طرف مقابلتان تماس چشمی داشته باشید و به او توجه کنید، شما باید برای جذب یک مرد مغرور طوری رفتار کنید که او حس کند زمان هایی را که با شما سپری می کند فقط برای او مهم هستید.

ترفند های کوچک برای مجذوب کردن مردان مغرور

۴. ویژگی های خاص خود را نمایش دهید

۱.هر فردی با توجه به ویژگی هایی که دارد در بین اطرافیان محبوبیت پیدا خواهد کرد برای مثال برخی از افراد ذاتا شوخ طبع و با مزه هستند به همین دلیل ممکن است برای جذب فرد مورد علاقه خود از این ویژگی خود خجالت بکشند، که این رفتار کاملا اشتباهی می باشند زیرا مردان به طور خاصی عاشق دخترانی هستند که شوخ طبع هستند و به هیچ عنوان از شوخی کردن خجالت نمی کشند، به طور کلی مردان کمتر به سمت زنانی جذب می شوند که اخلاقی خشک و جدی دارند، شما باید به مرد مغرور خود نشان بدهید که قادر هستید به نقاط ضعف خود بخندید زیرا این ویژگی در نظر مردان بسیار جذاب می باشد.

۲.به مرد مغروری که نسبت به او علاقه پیدا کرده اید نشان دهید که هوش بالایی دارید، مردان عاشق زنان باهوشند و از اینکه بتوانند با چنین زنی آشنا شوند خوشحال می شوند و این باعث می شود مدت زمان بیشتری را بخواهند با شما سپری کنند، دختران و زنان بسیاری وجود دارند که از هوش و ذکاوت بسیار بالایی برخوردار می باشند، به همین دلیل هم باید به کسی که دوستش دارد نشان دهد که چقدر بی نظیر هستید.

ویژگی هایی که باعث جذب مردان می شود

۵.حس مردانگی را در او تقویت نمایید

این نیاز هر مردی است تا حس کنند بهترین هستند و دیگران به او نیازمند هستند، اکثر مردان مغرور از اینکه نیاز های فرد مورد علاقه خود را تامین کنند لذت می برند و با این کار به خود مغرور می شوند، به همین دلیل اگر با او قرار ملاقات گذاشتید حتما بگذارید تا جای ممکن کار هایی که می تواند از پسش بر بیاید را انجام دهد، بگذارید تمام صورت حساب ها را پرداخت کند، این باعث می شود تا با خود احساس کند که شما به او نیاز دارید و این حس مردانگی در او تقویت شود.

۶. او را دوست داشته باشید

بیشتر مردان مغرور گمان می کنند که نمی توانند به کسی اعتماد کنند، که شما در این زمینه باید نقش پر رنگی را ایفا کنید، این گونه مردان باید به این حس دست پیدا کنند که همه چیز تحت کنترل آن ها است و هیچوقت نباید در مقابل دیگران ضعیف نشان داده شود بلکه باید همواره قوی و استوار به نظر برسد، در این زمان است که شما نباید به قضاوت وی بپردازید بلکه باید با صبوری کردن و دوست داشتن به او نشان دهید که می توانید برایش سنگ صبور باشید، به این ترتیب مرد مغرور کم کم می تواند به او اعتماد کند و جایی برای او در قلبش باز کند.

راه های جذب مرد مورد علاقه

۷. از توجه زیاد خودداری کنید

شاید این موضوع عجیب باشد اما باید بدانید که این روش یکی از تکنیک های جذب مردان مغرور می باشد، این افراد معمولا از توجه زیاد افراد گریزان هستند، به همین دلیل باید توجه کنید در این راه محتاطانه عمل کنید و وابستگی زیادی به او نشان ندهید. نباید رفتارتان به گونه ای باشد که حس کند فقط ۱ طرفه در حال دریافت توجه می باشد بلکه باید این عمل کاملا دو طرفه باشد.

راه های علمی جذب مردان مغرور

۸. خونسردانه رفتار کنید

مردان مغرور از اینکه در زندگیشان با چالش های متعدد روبرو شوند لذت می برند به همین دلیل اگر به چیزی علاقه پیدا کنند تلاش زیادی برای رسیدن به آن می کنند، اینگونه مردان هنگامی که چیزی به راحتی بدستش بیاورند به همان سادگی هم علاقه خود را از دست می دهند اما اگر برای بدست آوردن چیزی و یا کسی سخت تلاش کنند برایشان جذاب تر است، شما در این زمان باید جوری رفتار نمایید که توجه او بیشتر به سمت شما جلب شود، درست است که علاقه شدیدی به آن فرد دارید اما باید طوری وانمود کنید در برقراری ارتباط با او مشتاق نیستید، این بی توجهی می تواند بیشتر نظرش بر روی شما جلب شود، هیچگاه خود را پیشکش نکنید تا بتوانید در جذب مردان مغرور موفق باشید.

۹.اگر شکست خوردید نا امید نشوید

شما باید به این درک رسیده باشید که همیشه اوضاع نمی تواند بر وفق مرادتان پیش برود، به همین دلیل اگر نتوانستید در این زمینه موفق شوید ناامید نشوید در هر صورت شما کار هایی در این مدت انجام داده اید که باعث رشد شما و افزایش توانایی هایتان شده است، اگر این مرد شما را از خود راند شما باید متوقف شوید و رها کنید، زیرا شما نمی توانید با با ناراحت کردن خود و التماس کردن کاری از پیش ببرید، شما در هر صورت باید جوهر با ارزش وجودی خودتان را حفظ کنید تا زمان مناسب تر و فرد مناسب تری پیدا شود.

چگونه دل مردان مغرور را بدست بیاوریم

کلام آخر: با این حال زمانی که شما در راه جذب مردان مغرور شکست خورید به هیچ عنوان با اون به جنگ کردن نپردازید چرا که مردان از این نوع رفتار بیذار هستند، سعی کنی در ارتباط با مردان مغرور هر آنچه که او به شما می دهد شما هم به او بدهید نه کمتر نه بیشتر چراکه این یکی از خصوصیات اخلاقی مردان می باشد، زمانی که مرد ها علاقه های بیشتر از آنچه که به شما می دهند دریافت کنند دچار دلزدگی خواهند شد. توجه داشته باشید که هیچگاه تمام عشق و احساستان را برای جذب مردان مغرور خرج نکنید. شما می توانید در صورت احتیاج در این زمینه از یک مشاوره راهنمایی بگیرید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روانشناسی بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *