دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین تخم مرغ هفت سین با ایده های جدید و خلاقانه

  • یلدا محمدی
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های خلاقانه و زیبا برای تزیین تخم مرغ هفت سین به همراه معرفی جدیدترین مدل های تخم مرغ رنگی و تزیین شده که هر یک از این تخم مرغ های جالب و جذاب، زیبایی خاص و ویژه ایی به سفره هفت سین میبخشند.

روش های متعددی برای تزیین تخم مرغ سفره هفت سین وجود دارد که با به کارگیری آنها می توانید تخم مرغ های ساده را به بهترین شکل طراحی نمایید. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی مدل های جدید از تزیینات تخم مرغ، به ارائه روش های جالب و خلاقانه برای طراحی زیبای تخم مرغ عید و سفره هفت سین می پردازیم. در ادامه با مشاهده این تصاویر و مدل های زیبا و متنوع همراه ما باشید.

تزیین تخم مرغ سفره هفت سین شیک و زیبا :

تخم مرغ رنگی یکی از اجزا سفره هفت سین است که در این میان با تزیینات تخم مرغ به شکل های مختلف می توانید به زیبایی بیشتر هفت سین کمک کنید. همانطور که گفتیم روش های مختلفی برای انجام اینگونه تزیینات وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم و شما را با جدیدترین و زیباترین طرح ها و مدل های تخم مرغ برای سفره هفت سین آشنا می کنیم.

تخم مرغ سفره هفت سین

رنگ آمیزی تخم مرغ هفت سین :

یکی از روش هایی که از گذشته برای تخم مرغ عید وجود داشته و همچنان جز پرطرفدارترین روش ها است، رنگ آمیزی سطح تخم مرغ است که می توان آن را با آبرنگ، گواش، ماژیک و هر نوع وسیله دیگری انجام داد و طرح های دلخواه را ایجاد نمود. تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید مدل های تخم مرغ رنگی ساده می باشند که آنها را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید انجام دهید.

تزیین تخم مرغ سفره هفت سینتزیینات تخم مرغ عیدتخم مرغ هفت سینتزیین تخم مرغ تخم مرغ هفت سین

با کمی دقت  و توجه می توانید طرح های پیشرفته تر را نیز روی تخم مرغ ها ایجاد کنید. برای نتیجه گیری بهتر سعی کنید الگویی تهیه نموده و بر اساس آن طرح و مدل دلخواه را روی تخم مرغ پیاده نمایید. توجه داشته باشید که سطح تخم مرغ های سفالی را قبل از رنگ آمیزی، با مقداری چسب چوب رقیق شده با آب بپوشانید و بعد از خشک شدن و سمباده زدن شروع به نقاشی و رنگ آمیزی نمایید تا نتیجه کار بهتر شود. آموزش این روش نقاشی و رنگ آمیزی را می توانید در بخش نقاشی روی سفال ملاحظه نمایید و از این طریق زیباترین رنگ آمیزی را داشته باشید که جلوه ایی ویژه به تخم مرغ هفت سین شما می بخشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین جدید تخم مرغتخم مرغ رنگیتخم مرغ رنگی عیدتخم مرغ هفت سین

تزیینات منحصر به فرد برای تخم مرغ هفت سین :

علاوه بر رنگ کردن تخم مرغ می توانید از وسایل مختلف برای طراحی آن استفاده نمایید. با این روش تزیینات برجسته جالب دارد که زینت بخش سفره هفت سین شماست. برای انتخاب نوع تزیینات، به مدل هفت سین توجه نمایید وسعی کنید تزیینی را انتخاب نمایید که از لحاظ طرح و رنگ با دیگر اجزا سفره هفت سین هماهنگی داشته باشد. یکی از طرح های زیبا و متنوع استفاده از هنر ملیله کاغذی است که با استفاده از آن به راحتی می توانید تخم مرغ های خود را دیزاین نمایید.

تزیین جدید تخم مرغتزیین زیبای تخم مرغتزیین ساده تخم مرغتخم مرغ تزیین شده

استفاده از تکه های کاغذ و همچنین خرده های پوست تخم مرغ نیز ایده جالبی برای تزیینات تخم مرغ هفت سین است که با به کارگیری آن می توانید زیباترین تزیینات را داشته باشید.

تخم مرغ رنگی هفت سینتزیین تخم مرغتزیین جدید تخم مرغ

با به کارگیری خلاقیت و ابتکار از تمامی وسایل ساده و در دسترس می توانید برای دیزاین سطح تخم مرغ استفاده کنید و به کمک آنها تزیینات زیبا و متنوعی داشته باشید. تصاویر زیر نمونه هایی از تخم مرغ های طراحی شده را نشان می دهد که هر یک می توانند الگوی زیبایی برای تزیین سفره هفت سین شما باشند.

تزیینات تخم مرغ عیدتزیین تخم مرغ هفت سینتخم مرغ تزیینی عیدعکس تخم مرغ هفت سین

مدلهای جدیدتری از تزیینات تخم مرغ هفت سین

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید برای دیزاین تخم مرغ های هفت سین روشهای متنوع و جذابی را می توان به کار گرفت که متداول ترین روشها برای تزیینات تخم مرغ ها، رنگ آمیزی و کشیدن طرح و اشکال زیبا و فانتزی یا حتی متن نوشته ها و شعر های جالب و معروف می باشد، استفاده از وسایل ساده و دور ریختنی یا تزینینی همچون روبان، نگین و دیگر وسایل اینچنینی، استفاده از حبوباتی مثل لوبیا، عدس و … ، استفاده از کنف و بسیاری از وسایل دم دستی دیگر نیز ایده های جذابی برای دیزاین تخم  مرغ هفت سین می باشند، در ادامه می توانید نمونه هایی از این مدل تزیینات زیبا را ببینید و با کمی دقت در تصاویر به راحتی الگو بگیرید.

مدل تزیینات تخم مرغ

بسیاری از خانوم های خوش سلیقه با نزدیک شدن عید به دنبال فراهم کردن و تزیینات وسایل مختلف سفره هفت سین هستند و اغلب دوست دارند زیباترین ایده ها را برای تزیینات آن به کار گیرند، سفره هفت سین شامل اجزای مختلفی همچون آینه و شمعدان، کتاب قرآن، گل، کتاب حافظ، تخم مرغ تزیین شده در کنار هفت چیز که با حرف سین آغاز شده می باشد، در تصاویر بالا نمونه های متنوعی از دیزاین تخم مرغ برای هفت سین را ملاحظه کردید، اکنون در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای دیزاین در این زمینه دیدن کنید و برای تزیینات تخم مرغ هفت سین خود الهام بگیرید.

تزیینات تخم مرغ

انواع تزیینات تخم مرغ هفت سین

دیزاین تخم مرغ هفت سین

دیزاین فانتزی تخم مرغ هفت سین

تزیینات تخم مرغ هفت سین

دیزاین تخم مرغ فانتزی و جذاب

جدیدترین مدل دیزاین تخم مرغ

تصاویر تخم مرغ هفت سین

مدل تزئینی جالب از تخم مرغ

مدل تزئینی زیبا از تخم مرغ

تزیین تخم مرغ زیبا و شیک

تزییناتی شیک از تخم مرغ

تزیینات خلاقانه تخم مرغ

تزیین تخم مرغ خلاقانه

خلاقیت تزیینات تخم مرغ

تزیینات تخم مرغ با رنگ

مدلی از تزیینات تخم مرغ

تزیینات تخم مرغ زیبا

تزیین تخم مرغ جذاب

با جدیدترین ایده ها برای تزیینات تخم مرغ آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع بتوانید بهترین و زیباترین تزیینات را داشته باشید و از این طریق زیباترین سفره هفت سین سال را بچینید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *