دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نقاشی روی سفال جدید با نقش های زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
  • ۱

مدل های شیک و زیبای نقاشی روی سفال با ایده های جدید و خلاقانه برای رنگ آمیزی و نقاشی و طراحی روی سفال های ساده و تزیین آنها به بهترین شکل که این سفال ها می توانند دکوری های زیبا و شیک و در عین حال ارزانی برای تزیین منزل شما باشند.

کشیدن نقاشی بر سطح سفال یکی از سبک های نقاشی است که از گذشته وجود داشته اما با گذشت زمان طرح و سبک آن تغییر نموده است. امروزه کشیدن نقاشی بر سطح ظروف سفالی بیشتر جنبه تزیینی دارد و می تواند دکوری زیبایی برای منزل محسوب گردد که در این مطلب به معرفی مدل های جدید سفال های نقاشی شده و همچنین اصول مهم و کاربردی برای انجام اینگونه نقاشی ها می پردازیم. در ادامه با این طرح ها و مدل های جدید و زیبا همراه ما باشید.

مدل های طراحی و نقاشی روی سفال شیک و زیبا :

با استفاده از هنر زیبای نقاشی بر سطح سفال می توانید تمام سفال های ساده که در منزل دارید را به زیبایی نقاشی نموده و تغییرات اساسی در ظاهر آنها ایجاد نمایید. اولین اقدام برای این کار تهیه سفال مورد نظر و سمباده زدن آن و صاف نمودن سطح سفال است که زمینه اصلی کار ماست. بهترین رنگ برای سفال گواش و رنگ اکرلیک است که با استفاده از قلمو های مختلف طرح های دلخواه را بر سطح سفال های ساده پیاده می کند. بعد از رنگ آمیز و نقاشی کامل سفال ها و خشک شدن رنگ می توانید با استفاده از اسپری براق کننده رنگ را فیکس کنید و همچنین جلوه و زیبایی بیشتری به ظروف سفالی نقاشی شده ببخشید. با استفاده از روشی که ذکر شد به راحتی می توانید نقاشی های جالب و زیبایی را در سطح سفال انجام دهید و همچنین از این روش برای نقاشی روی سنگ نیز استفاده نمایید. فقط توجه داشته باشید که برای شروع کار بهتر است از طرح های ساده و یا تنها از رنگ آمیزی استفاده کنید.

نقاشی روی گلداننقاشی روی ظروفنقاشی روی کوزه سفالیآموزش نقاشی بر روی سفالنقاشینقاشی تخم مرغ سفالینقاشی بشقاب سفالینقاشی روی بشقاب سفالیآموزش نقاشینقاشی روی گلدان سفالنقاشی روی ظروف سفالی

در صورتی که در نقاشی کشیدن خیلی مهارت ندارید می توانید با استفاده از کاربن طرح دلخواه را بر سطح سفال مورد نظر کپی کنید و سپس شروع به رنگ آمیزی طرح و بدنه سفال نمایید. طرح را نیز مناسب با نوع ظرف سفالی و کاربرد هایی که قرار است در آینده داشته باشد انتخاب نمایید. در این بخش تصاویر زیبایی از مدل های متنوع سفالی های نقاشی شده را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای نقاشی بر سطح سفال شما باشند. همچنین می توانید از این هنر زیبا به عنوان نقاشی برای کودکان استفاده نمایید.

نقاشی روی سفالنقاشی روی ظروف سفالیآموزش نقاشینقاشی جدید روی سفالنقاشی روی سفالنقاشی روی سفالنقاشی با گواش روی سفالمدل نقاشی جدید سفالنقاشی روی بشقاب سفالیطراحی روی سفال

مدلهایی از نقاشی روی سفال با طرح فانتزی و زیبا

نقاشی و کشیدن طرح روی ظرف و ظروف سفالی در عین جذابیت و ایجاد سرگرمی می تواند به عنوان یک صنعت و شغل مورد استفاده قرار گیرد. از جمله این نقاشی ها می توان انواع نقاشی روی بشقاب، نقاشی روی کوزه، روی گلدان سفالی و … اشاره کرد که می توان در طرح ها و با انواع رنگهای مختلف این کار را به سادگی و فوق العاده زیبا و جذاب انجام داد. در ادامه می توانید مدلهایی دیدنی از نقاشی های فانتزی و زیبا را بر روی ظروف سفالی مشاهده نمایید و لذت  ببرید.

نقاشی روی ظروف سفالی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بشقاب های دیواری یا دیوارکوب از انواع ظروف سفالی نقاشی شده از جمله هنر ها و صنایع دستی  قدیمی هستند که در گذشته از طرح های اسلیمی و سنتی برای تزیین آنها استفاده می شد، اما امروزه می توان در انواع طرحهای فانتزی جالب و دیدنی با رنگهای اکرلیک و ویترای تهیه کرد و برای دیزاین منزل استفاده نمود، در این بخش نمونه های زیبایی از انواع طرح و نقاشی فانتزی و جدید بر روی ظروف سفالی به منظور استفاده در تزیینات منزل گردآوری کرده ایم که شما را به تماشای این تصاویر متنوع دعوت می نماییم.

تصاویری از نقاشی روی ظروف سفالینقاشی فانتزی زیبا روی ظروف سفالی

نقاشی عاشقانه و زیبا روی ظرف سفالیظروف سفالی تزئینی با طرح جذاب

طرحی فانتزی روی ظرف سفالیمدلی از بشقاب سفالی با طرح دختر

مدلهایی از طراحی روی سفالطرح جدید و زیبای بشقاب تزئینی سفال

طراحی فانتزی روی ظرف سفالیبشقاب سفال تزئینی با طرح جذاب

طراحی روی ظرف سفالیمدل بشقاب سفالی تزئینی با طرح جدید

نقاشی روی سفال با طرح زیبانقاشی روی ظروف سفالی با طرح خاص و جدید

نقاشی کودکانه روی ظرف سفالینقاشیهای فانتزی و زیبا روی سفال

نقاشی جذاب روی ظرف سفالیمدل ظروف سفالی با نقاشی و طرح جدید

مدلی از نقاشی روی سفالبشقاب سفالی تزئینی با طرح گل

نقاشی فانتزی روی ظرف سفالیبشقاب سفالی دست ساز با طرح فانتزی

نقاشی روی ظرف سفالی زیبانقاشی روی سفال با ایده جدید و زیبا

نقاشی روی ظرف سفالیبشقاب سفالی با طرح فانتزی و جذاب

نقاشی زیبا روی سفالتزیین کوزه سفالی با نقاشی زیبا و جدید

نقاشی روی بشقاب سفالی

با جدیدترین طرح ها و مدل های نقاشی بر سطح سفال آشنا شدید، با الگوبرداری از این طرح ها و مدل ها می توانید ظروف سفالی ساده و معمولی خود را به بهترین شکل نقاشی نمایید. برای مشاهده مدل های بیشتر و همچنین آموزش های جذاب و جالب در این رابطه به بخش نقاشی مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *