دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پریناز ایزدیار را از نمایی تازه بشناسید! + تصاویر

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از بازیگران محبوب و مشهور که با بازی در نقش زمانه در فیلم زمانه به اوج رسید پریناز ایزدیار می باشد در این مطلب بیوگرافی پریناز ایزدیار و عکس های جدید او به همراه خانواده و دیگر بازیگران را جمع آوری نموده ایم در ادامه عکس های جدید پریناز ایزدیار را با هم مشاهده می نماییم.

یکی از بازیگران زن بسیار موفق در عرصه هنر و بازیگری که اکثر ما نقش خانم وکیل در سریال ارغوان را به خوبی بخاطر داریم پریناز ایزدیار می باشد وی دارای مدرک تحصیلی گرافیک است در این مطلب شرح حالی از زندگی پریناز ایزدیار به طور کامل و فیلم شناسی وی را آورده ایم در ادامه عکس های جدید پریناز را به همراه مادر ،خواهر زاده اش و دیگران بازیگران را مشاهده می نماییم تا پایان همراه ما باشید.

در ایران بازیگران متعددی وجود دارند یکی از این بازیگران مشهور سینما و تلویزیون که متولد شهر بابل می باشد و در کارهای خیر نیز دست دارد پریناز ایزد یار بازیگر توانای سینما و تلویزیون ایران است در این مطلب زندگینامه کامل این بازیگر محبوب و مشهور را با هم مطالعه نموده و جدیدترین مجموعه عکس های شخصی او به همراه خانواده و دیگر بازیگران را مشاهده می کنیم.

بیوگرافی پریناز ایزدیار

در این بخش بیوگرافی پریناز ایزدیار را به طور کامل خواهیم خواند. پریناز ایزدیار متولد ۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۴ متولد بابل و بزرگ شده شهر تهران می باشد او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی گرافیک می باشد، پدر وی وکیل بوده و خواهر و برادرش هر دو پزشک می باشند، پرناز آخرین فرزند خانواده می باشد. در ادامه با زندگی شخصی و فعالیت های هنری این بازیگر مشهور و توانمند بیشتر آشنا می شوید.

عکس پریناز ایزدیار

پریناز با بازی در نقش وکیل در سریال زمانه در اذهان باقی ماند و در آن فیلم خوش درخشید. با بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت که نقش روح را در آن ایفا کرده است وارد تلویزیون شد. پریناز می گوید:” لازمه موفقیت در بازیگری صبر، اخلاق خوب و تمرینات مکرر است . این شغل علاوه بر جذابیت سختی های خاص خود را نیز دارد. از بازیگری رضایت کامل را دارم و هر لحظه از آن لذت می برم.”

دوران کودکی پریناز ایزدیار

در دوران کودکی به شدت شلوغکار و خرابکار بودم به طوری که پا به پای برادرم در کوچه فوتبال بازی میکردم ظهرها مادرم مرا مجبور به خوابیدن میکرد اما هرکار می کردم نمی توانستم بخوابم و از زیر در آنقدر با دوستانم صحبت می کردم که یکی از اعضای خانواده بیدار می شد و اجازه می داد من به کوچه بروم در دوره تحصیلی چند سالی مادرم دبیرم بود و بسیار نصیحت می کرد که اوقات تفریح مزاحمش نشوم اما گوشم بدهکار نبود در ساعات تفریح پیش مادرم میرفتم و پول خوراکی بچه ها را از مادرم می گرفتم. پریناز ایزدیار می گوید: ” در ابتدا پدرم شدیدا با حرفه بازیگری مخالف بود و من مجبور شدم در دوره دبیرستان رشته علوم تجربی را انتخاب کنم اما با تشویق های مادرم در دوره  پیش دانشگاهی رشته خود را عوض کردم و وارد دانشگاه هنر و رشته گرافیک شدم”

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

عکس کودکی پریناز ایزدیار

کارهای خیر

جالب است بدانید پریناز در کارهای خیر نیز پیش قدم شده است و نمایشنامه خوانی سفر به بی نهایت را اجرا نموده و تمام دستمزد خود در آن برنامه را به کودکان سرطانی موسسه محک تقدیم نموده است.

کودکان سرطانی و پریناز ایزدیار

علایق پریناز ایزدیار

یکی دیگر از علایق پریناز ایزدیار فیلمسازی است وی می گوید: “اگر روزی توانایی کافی یافتم یک فیلم مستند در مورد کودکان کار خواهم ساخت چیزی که همیشه مشاهده آن آزارم می دهد.”

نظر شخصی  پریناز ایزدیار در مورد تربیت فرزندان

به نظرم هر بچه دارای شخصیتی منحصر به فرد می باشد و برای برقراری ارتباط بهتر با آنان بهتر است والدین درک مناسبی از فرزندان خود داشته باشند من همیشه با والدینم راحت بوده ام و راحت با آنان ارتباط برقرار می کنم و به راحتی مرا درک می کردند.

فیلم شناسی پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیار را مطالعه کردیم و در این بخش به فیلم شناسی وی می پردازیم و آثار تلویزیونی و سینمایی وی را مورد بررسی قرار می دهیم.

عکس پریناز ایزدیار زمانه

آثار تلویزیونی

او در سریال های تلویزیونی همچون پنج کیلومتر تا بهشت، مثل یک کابوس، زمانه، روبیک و شهرزاد ایفای نقش کرده است.

parinz eizadyar (23)نقش آفرینی پریناز ایزدیار در سریال شهرزاد

سینما

پریناز ایزدیار در فیلم های سینمایی همچون یک مرد، یک شهر ؛ گور به گور؛ همان روز؛ مرخصی؛ آبی ها و خاکستر؛ ماه در سایه؛ پسر ایران؛ فال قهوه؛ داشتن و نداشتن؛ دسته بازنده ها؛ ورود آقایان ممنوع؛ اینجا بدون من؛ در امتداد شهر؛ استخر؛ خط ویژه، سه کام حبس، مغز استخوان، تفریق، لتیان، متری شیش و نیم، سرخ‌پوست، خوک، مقیمان ناکجا ، تابستان داغ، ویلایی ها، یک روز به خصوص، ابد و یک روز، ۳۶۰ درجه، این سیب هم برای تو

تئاتر

یک کیک کوچولو (۱۳۹۳)

بینوایان (۱۳۹۷)

عکس های پریناز ایزدیار

در این مطلب بیوگرافی پریناز ایزدیار را با هم مطالعه نمودیم و آثار تلویزیونی و سینمایی وی را مورد بررسی قرار دادیم در این بخش عکس های پریناز ایزدیار  را با هم مشاهده خواهیم نمود.

بیوگرافی پریناز ایزدیار عکس پریناز ایزدیار بیوگرافی پریناز ایزدیار کامل عکس پریناز ایزدیار بیوگرافی پریناز ایزدیار جامع پریناز ایزدیار عکس پریناز ایزدیار جدید بیوگرافی پریناز ایزدیار ارغوان عکس سلفی پریناز ایزدیار

عکس پریناز ایزدیارعکس سلفی پریناز ایزدیار، ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی به همراه جمعی از بازیگران

عکس پریناز ایزدیار عکس های پریناز ایزدیار پریناز ایزدیارمصاحبه پریناز ایزدیار

عکس سیاه سفید پریناز ایزدیارعکس پریناز ایزدیار

ازدواج پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است. وی در یکی از مصاحبه هایش در رابطه با پاسخ یکی از خبرنگاران درباره دلایل ازدواج نکردنش می گوید؛

راستش به ازدواج فکر می کنم و عاشق بچه هستم و دوست دارم احساس مادری را تجربه کنم، اما این طور مسائل قابل برنامه ریزی نیست و باید وقت و موقعیتش پیش بیاید. این را هم بگویم که من به زندگی بدون بازیگری اصلا نمی توانم فکر کنم. برای ازدواج باید زن و مرد هر دو به جایی رسیده باشند که مسئولیت یک زندگی دو نفره را به دوش بکشند.

بیوگرافی جالب پریناز ایزدیار

جوایز پریناز ایزدیار

  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «ابد و یک روز»
  • دریافت جایزه بهترین بازیگر زن سینما در شانزدهمین دوره جشنواره حافظ برای فیلم «ابد و یک روز»
  • دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در شانزدهمین فستیوال بین المللی داکا برای فیلم «تابستان داغ»
  • بهترین بازیگر نقش اول زن در هجدهمین جشنواره حافظ برای فیلم «ویلایی ها»

زندگینامه پریناز ایزدیار

در اینجا مجموعه تصاویر دیگری از عکس های شخصی و اینستاگرامی پریناز ایزدیار بازیگر توانا و محبوب سینما و تلویزیون کشورمان گردآوری کرده ایم که می توانید مشاهده کنید.

زندگینامه جدید پریناز ایزدیار

شرح حال پریناز ایزدیار

عکس های جدید پریناز ایزدیار

سرگذشت پریناز ایزدیار

زندگی نامه جدید پریناز ایزدیار گالری تصاویر پریناز ایزدیار زندگی نامه پریناز ایزدیار

زندگینامه کامل پریناز ایزدیار

زندگینامه جالب پریناز ایزدیار

زندگینامه خواندنی پریناز ایزدیار

بیوگرافی کامل پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیار بازیگر سریال های زمانه و شهرزاد را با هم مطالعه و عکس های پریناز ایزدیار در مکان های مختلف را با هم مشاهده کردیم همانطور که گفتیم پریناز در کارهای خیر نیز سهمی دارد برای مشاهده بیشتر عکس بازیگران کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *