دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کاردستی با چوب با ایده های خلاقانه و جدید

  • یلدا محمدی
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
  • ۰

ایده های جدید و متنوع برای ساخت کاردستی با چوب و ساخت وسایل ساده و زیبا با انواع تکه های چوب، چوب بستنی و چوب کبریت را در این مطلب مشاهده می فرمایید و با جدیدترین مدل های کاردستی آشنا می شوید.

ساخت کاردستی های چوبی به دلیل در دسترس بودن انواع چوب تبدیل به یکی از ایده های جالب و جذاب برای ساخت کاردستی شده است که به کمک انواع چوب می توانید علاوه بر ساخت انواع کاردستی چوبی، دکوری های زیبایی را برای منزل بسازید و به وسیله ایده های خلاقانه و زیبا کاردست ساز جدید چوبی بپردازید. در ادامه به معرفی مدل های زیبا و متنوع انواع کاردستی ساخته شده با چوب می پردازیم که هر یک ایده جالبی برای کاردستی شما محسوب می گردد. تا پایان همراه ما باشید.

کاردستی با چوب با طرح های زیبا و جذاب :

به کمک تکه چوب های ساده ای که در دسترس دارید می توانید کاردستی های زیبایی تهیه نمایید. همانطور که می دانید، انواع وسایل دست ساز ساخته شده از چوب استفاده و کاربردهای متعددی در منزل می دارند و شما به راحتی و البته کمی ابتکار و خلاقیت می توانید وسایل زیبا و جذابی از چوب های ساده برای منزل تهیه نمایید. در ادامه عکس های برخی از انواع کاردستی ساده و  زیبا را مشاهده می فرمایید که از این مدل های زیبا می توانید به عنوان الگو برای ساخت کاردستی استفاده نمایید.

کاردستی با چوبکاردستی ساده با چوبکاردستیکاردستی جدید با چوبخلاقیت با چوبکاردستی با چوبکاردستی ساده با چوبساخت کاردستی سادهآموزش کاردستیکاردستی زیبا با چوبکاردستی با چوبکاردستی ساده با چوبکاردستی جدید با چوب

وسایل دست ساز ساخته شده از چوب بستنی :

استفاده از چوب بستنی برای ساخت انواع وسایل خصوصا برای کودکان یکی از جذاب ترین نمونه های کار دست ساز است که می توانید به راحتی در منزل تهیه نمایید و ساخت آن را نیز به کودکان آموزش دهید. البته علاوه بر انواع کار دست ساز کودکانه، وسایل تزیینی و دکوری های زیبایی نیز می توان از چوب بستنی تهیه نمود و برای تزیین منزل از آنها استفاده کرد که در ادامه چند نمونه زیبا از این مدل وسایل دست ساز و همچنین خلاقیت با چوب بستنی را ملاحظه می فرمایید.

کاردستی کودکانه با چوبکاردستی جدید با چوبکاردستی ساده با چوبکاردستی جدید با چوبکاردستی خلاقانه با چوب

خلاقیت با چوب کبریت :

ساخت وسایل زیبا و متنوع با چوب کبریت یکی از جالب ترین ایده ها است که با هزینه کم و به راحتی انجام می گیرد. با کنار هم قرار دادن چوب کبریت های سالم طرح های زیبا و خلاقانه ایی خلق کنید و از هنر دست خود بی نهایت لذت ببرید. نمونه های زیر می توانند ایده جالبی برای ساخت انواع وسایل دست ساز با چوب کبریت باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کاردستی زیبا با چوب کبریتخلاقیت با چوب کبریتکاردستی با چوب کبریتساخت کاردستی ساده با چوب

کاردستی با سیخ چوبی و خلال دندان

برای ساختن کاردستی های چوبی می توان از وسایل چوبی دیگر نیز استفاده کرد که ساده ترین آن سیخ چوبی و خلال دندان است و با کمک آن ها می توان وسایل دست ساز زیبا خلق کرد. البته توجه داشته باشید که در اختیار گذاشتن و همچنین استفاده از این وسایل برای کودکان خطرناک می باشد بنابراین پیشنهاد می کنیم در کاردستی کودکانه این وسایل را در دسترس کودکان قرار ندهید زیرا ممکن است به خود آسیب برسانند. کار با چوب بستنی بهترین و بی خطرترین وسیله برای درست کردن انواع کاردستی های چوبی توسط کودکان می باشد که در بالا مدل های متنوع از این نوع کاردستی را نظاره گر بودید.

جدیدترین کاردستی با چوب

در این بخش مدل های خلاقانه  گلچین شده از انواع کاردستی با سیخ چوبی و کاردستی با خلال دندان را در ادامه گردآوری کرده ایم که با تماشایی هر یک از این مدل های می توانید کاردستی های زیباتری بسازید که هم می توانند سرگرم کننده باشند و هم می توانند جنبه کاربردی و تزیینی پیدا کنند. اعمال ایده های خلاقانه ذهن شما در این مدل کاردستی ها نیز می تواند به ساخت مدل های جالب تری منجر شود و کاردستی جدیدتری ساخته شود.

مدل کاردستی چوبی مدرن

مدل کاردستی چوبی جذاب

مدل کاردستی چوبی قشنگ

مدل کاردستی چوبی منحصر به فرد

زیباترین کاردستی با چوب

مدل کاردستی چوبی دوست داشتنی

مدل کاردستی چوبی هنرمندانه

مدل کاردستی چوبی جدید

مدل کاردستی چوبی دیدنی

مدل کاردستی چوبی تماشایی

کاردستی چوبی با طرحی زیبا

شیک ترین کاردستی با چوب

کاردستی چوبی با طرحی شیک

کاردستی چوبی با طرحی ساده

کاردستی چوبی با طرحی فوق العاده

کاردستی چوبی با طرح خانه

کاردستی چوبی با طرحی منحصر به فرد

مدل های ساخت کار دستی با چوب

همانطور که می دانید ساخت کاردستی یکی از سرگرمی های زیبا و پرطرفدار در بین کودکان می باشد که با کمک وسایل دوریختنی و دیگر وسایل ها می توانید به کودک تان اموزش دهید تا کازدستی های زیبایی بسازند و ساعت ها مشغول ساخت آن شوند و شاید برای شما نیز پیش آمده است که به دنبال ایده مناسب به منظور ساخت کار دستی هستید اما نمی دانید از چه ایده ای استفاده کنید که امروزه استفاده از چوب به منظور ساخت کاردستی پرطرفدار شده اید به همین خاطر، در ادامه مطلب تصاویر زیباترین ساخت کار دستی با چوب را در اختیارتا خواهیم گذاشت تا با ایده گرفتن از ان ها بتوانید کار دستی مناسبی را به کودک تان آموزش دهید.

کاردستی متفاوت کاردستی منحصر به فرد متفاوت ترین کاردستی با چوب خاص ترین کاردستی با چوب

کار دستی زیبا با چوب

زیباترین کاردستی با چوب کار دستی با چوب با ایده خلاقانه انواع کار دستی با چوب کار دستی منحصر به فرد با چوب کار دستی متفاوت با چوب کار دستی زیبا با چوب

با جدیدترین مدل های کاردستی چوبی آشنا شدید، با الگوبرداری از این مدل های زیبا و جالب می توانید بهترین کاردستی ها را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش کاردستی از دیگر طرح ها و مدل ها دیدن فرمایید و با ایده های جدید آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *