دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کرسی شب یلدا با انواع ایده های جالب برای بخشیدن فضای سنتی به خانه های امروزی

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش گلچینی از انواع تزیین کرسی شب یلدا با ایده های زیبا و جذاب گردآوری کرده ایم که می توانید ضمن لذت بردن از تماشای این تصاویر برای تزیینات جشن یلدا در منازلتان ایده بگیرید.

امروزه بسیاری از افراد علاقمندند تا سفره شب یلدای خود را به شیوه سنتی دیزاین نمایند، از این رو در این مطلب تصاویری متنوع از انواع تزیین کرسی شب یلدا قرار داده ایم که از جمله وسایل گرمایشی بوده و در قدیم بسیار کاربرد داشت، در ادامه می توانید این نمونه ها را ملاحظه نمایید.

تصاویری متنوع و جدید از تزیین کرسی شب یلدا

جشن یلدا یکی از جشن های قدیمی و اصیل ایرانی می باشد که با آداب و رسوم خاصی همراه است؛ در این شب که در آخرین روز آذرماه برگزار شده و نوید شروع فصل زمستان را می دهد، رسم است، افراد در منزل بزرگتر خانواده جمع شده و به شادی و خوش گذرانی می پردازند.

در مطالب قبلی انواع تزیینات مخصوص شب یلدا از جمله تزیین میوه شب یلدا، تزیین ژله و دسر برای شب یلدا، تزیین تنقلات شب یلدا و تزیین شیرینی شب یلدا را به اشتراک گذاشته ایم، اکنون در این بخش قصد داریم، تصاویری دیدنی از تزیین کرسی شب یلدا با ایده های جذاب و متنوع را در اختیارتان قرار دهیم، بنابراین در ادامه همراه ما شوید.

تزیین کرسی شب یلدا

برگزاری جشن یلدا با ترکیب سبک سنتی و مدرنیته ایده جذابی است؛ در قدیم رسم بود که شب چله را دور کرسی جشن می گرفتند و روی آن را برای چیدن سفره شب یلدا استفاده می کردند، حال می توان برای این کار یک کرسی کوچک آماده کنید و یا اگر امکان انجام این کار را ندارید، می توانید روی میز پذیرایی را با استفاده از یک لحاف قدیمی و یا پارچه های ترمه و یا گلدوزی شده بپوشانید و با قرار دادن ظروف قدیمی و خوراکی های مخصوص این شب که به طولانی ترین شب سال معروف است، جشن بگیرید. در زیر نمونه هایی از انواع مدل کرسی تزیین شده برای مناسبت یلدا را ملاحظه می کنید.

تزئین کرسی شب یلداچیدمان سنتی سفره شب یلدا

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین کرسی شب یلدادیزاین سنتی جشن شب چله

تزئین شیک کرسی شب یلداایده جذاب برای تزیین سفره شب چله

تزئین زیبای کرسی شب یلداتزیین میز شب یلدا با روش سنتی

تزیین کرسی شب یلداتزیین میز شب چله به سبک سنتی

دیزاین کرسی شب یلدادیزاین عالی برای سفره شب چله

تزئین متفاوت کرسی شب یلدامدل جذاب تزیین سفره یلدا با ایده خلاقانه

تزیین کرسی شب یلداتزیینات شکیل و سنتی شب یلدا

تزئین سنتی کرسی شب یلداتزیین سفره شب یلدا به روش سنتی و زیبا

دیزاین شیک کرسی شب یلداچیدمان سنتی میز جشن یلدا در خانه های امروزی

تزئین دیدنی کرسی شب یلداعکس سفره شب یلدا با دیزاین سنتی

چیدمان کرسی شب یلدامیوه آرایی شب یلدا با ایده های جذاب و زیبا

دیزاین سفره سنتی شب یلداتزیین و چیدمان شیک سفره شب یلدا

چیدمان سفره سنتی شب یلداایده های جذاب و عاشقانه برای تزیینات میز شب یلدا

تزئین سنتی سفره شب یلدادیزاین کرسی مخصوص شب چله

تزیین کرسی جشن یلداتزیین سفره شب یلدا به سبک سنتی و زیبا

دیزاین سفره سنتی شب یلداعکس زیبا از جشن یلدا به سبک قدیم

مدل سنتی تزئین کرسی شب یلداتزیین کرسی با انار برای شب چله

تزیینات کرسی شب یلداخلاقیت در تزئین سفره شب چله

تزیینات کرسی جشن یلدا

ایده های مدرن و شیک برای تزیین کرسی شب چله

شب یلدا از جمله مراسم های زیبا و خاطرانگیز برای ایرانیان است که امروزه اگرچه از هدف اصلی خود برای دور هم جمع شدن خانواده ها به منظور حس صمیمیت بیشتر و بسیاری دیگر از سنت های زیبای مخصوص این شب به دور افتاده و اغلب دچار تجمل گرایی و ریخت و پاش های اضافی شده است اما هنوز هم زیبایی و جذابیت خود را حفظ کرده است، در ادامه تصاویر متنوع دیگری از انواع تزیینات کرسی شب چله را ملاحظه خواهید کرد.

مدلهای تزئین کرسی شب چله

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ ایده های جذاب و متنوع زیادی برای دیزاین کرسی شب یلدا به سبک سنتی و زیبا وجود دارد، همچنین شما می توانید با گذاشتن یک کرسی و چیدن تزیینات مختلف یلدا با توجه به مدل تزیینهای شیک و امروزی، سبک سنتی و مدرن را با هم تلفیق کرده و سفره آرایی زیبایی برای جشن شب یلدای خود داشته باشید، در اینجا مدلهای جدیدتری از انواع تزیینات کرسی شب یلدا به شیوه مدرن و شیک قرار داده ایم که امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای این مدل تزییات زیبا بتوانید از این مدلهای دیزاین ایده گرفته و در تزیینات شب یلدای خود استفاده نمایید.

تزئینی از کرسی شب چلهتزئین شیک کرسی شب چلهانواع تزئین کرسی شب چلهتزئین کرسی شب چلهمدل تزئینات کرسی شب چلهتزیین کرسی شب یلدا مدرنایده تزئینات کرسی شب چلهتزئینات جدید کرسی شب چلهتزیین کرسی شب یلدا امروزیتزئینات جذاب کرسی شب چلهتزئینات زیبای کرسی شب چلهتزئینات شیک کرسی شب چلهتزئینات کرسی شب چلهتزیین کرسی شب یلدا شیک

اگر چه تزیین سفره و میز شب یلدا یک کار سلیقه ای می باشد، اما در واقع مشاهده انواع تزیینات زیبا و جذاب می تواند در پیدا کردن ایده دلخواه و متناسب با سلیقه شما کمک زیادی نماید، از این رو امیدواریم بعد از دیدن تصاویر بالا ایده مورد نظر خود برای دیزاین باشکوه سفره شب یلدا به سبک سنتی را بدست آورده و به کار برید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *