دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی بهترین دیدنی های اسپانیا, کشور توریستی که بعد از سفر عاشقش می شوید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۹ آذر ۱۳۹۸
  • ۰

اسپانیا معروف ترین جاذبه های دنیا را به خود اختصاص داده است و از جمله معروف ترین دیدنی های اسپانیا می توان به قصر خلیفه اشاره کرد همچنین برای علاقه مندان و گردشگران دیدن چشم اندازهای سواحل مدیترانه ای جذب کننده خواهد بود.

زیبایی های کشور اسپانیا در جاذبه های متنوع آن نهفته است هر یک از جاذبه های این کشور معرف سنت ها و فرهنگ اسپانیا هستند فرهنگ غنی این کشور برای بسیاری از گردشگران جالب توجه می باشد. این کشور که یکی از نقاط توریستی دنیا است دارای دیدنی های مختلفی است و از جمله دیدنی های اسپانیا نیز می توان به قصر خلیفه، کلیسای جامع و دیگر نقاط تاریخی و طبیعی اشاره کرد که قرار است در این مقاله جهانگردی بیشتر با این جاذبه ها آشنا شوید. در سفر به کشور اسپانیا سعی کنید از جاذبه های متنوع آن دیدن کنید زیرا ممکن است برخی از گردشگران تنها به سراغ جاذبه های تاریخی و برخی دیگر تنها از جاذبه های طبیعی دیدن کنند در صورتی تماشای تلفیقی از این جاذبه ها در کنار جاذبه های مدرن دیگر می تواند سفر شما را خاطره انگیز نماید.

جاذبه های توریستی و دیدنی های اسپانیا:

شاید توصیف نقاط تماشایی کشوری چون اسپانیا کاری دشوار باشد اما صحبت کردن درباره این دیدنیها برای هر فردی جذاب است این کشور پهناور که یکی از کشورهای مهم در دنیا است در کنار سوابق تجاری و سیاسی اینک دارای ارزش توریستی نیز می باشد و این بر اهمیت آن می افزاید. آشنایی با شگفتی های این کشور موجب می شود تا بیشتر با مگان های توریستی آشنا شوید و در سفر خود راحت تر جاذبه های دیدنی را برای تفریح خود انتخاب نمایید. جاذبه های مادرید اسپانیا نیز از شناخته ترین جاذبه های آن هستند که می توانید در کنار سایر جاذبه ها از آن دیدن کنید.

کلیسای ساگراد اسپانیا:

یکی از دیدنی های اسپانیا کلیسای ساگراد است که در شهر کاتالان واقع شده این کلیسای مقدس به عنوان یک شاهکار معماری از آنتونی گائودی شناخته می شود هنرهای تزئینی که در ساخت این بنا به کار رفته بسیار دیدنی و جذب کننده است. معماری عجیب ساختمان و سبک های معماری آن را به یکی از نقاط گردشگری جذاب اسپانیا تبدیل کرده است.

کلیسای اسپانیا

مسجد بزرگ کوردوبا اسپانیا:

مسجدی که با معماری برجسته خود شناخته شده است و در ساخت آن از مواد ساختمانی رومی استفاده شده است از شگفتی هایی که در این بنا وجود دارد تقارن در بنا و معماری است زیرا طاق و ستون ها به شکلی متقارن از یکدیگر قرار گرفته اند این بنا نیز یکی دیگر از دیدنی های اسپانیا است.

مکان های دیدنی اسپانیا

سان لورنزو ال اسکوریال اسپانیا:

خانه تابستانی یکی از پادشاهان در اسپانیا که در حال حاضر به عنوان یک بنای تاریخی از آن دیدن می شود در سال ۱۵۶۳ علاوه بر ساخت این بنا کلیسا، قصر، موزه، مقبره و کتابخانه نیز ساخته شده است. از مکان های تماشایی این بنا می توان به حیاط خلوت، ساختمان اقامت و دیگر بخش های آن اشاره کرد.

  •  آرون گروپس

دیدنی های تاریخی اسپانیا

کلیسای جامع سانتییاگو کامپوستلا اسپاینا:

این کلیسا خانه سنت جیمز بوده است و یکی از دیدنی های اسپانیا است که تاریخ آن به قرون وسطی باز می گردد اولین مقبره رومی ها نیز در این بنا ساخته شده است. نمای بیرونی این کلیسا که به سبک معماری باروک است بسیار ارزشمند می باشد و در بخش های داخلی این بنا نیز می توانید چشم انداز های زیبایی را مشاهده کنید.

شهر قدیمی اسپانیا

مجتمع والنسیا اسپانیا:

این مجتمع فرهنگی با وجود معماری علمی یکی از مراکز مهم اسپانیا است که در کناره رود قرار دارد و یکی دیگر از دیدنی های اسپانیا به شمار می آید معماری این بنا بسیار خلاقانه است و ساختمان آن شامل بخش های مختلف و سرگرم کننده ای است که در طول سفر پیشنهاد می شود از مکان های دیدنی والنسیا دیدن نمایید.

دیدنی مدرن اسپانیا

سواحل کوستا دل سول اسپانیا:

این سواحل یکی از جاذبه های طبیعی اسپانیا هستند که با دیدن سواحل جذاب آن می توانید نهایت لذت را ببرید شن زارهای اطراف این ساحل نیز بسیار جذب کننده هستند و بی شک آن را به یکی دیگر از دیدنی های اسپانیا تبدیل کرده اند. این منطقه دارای تفرجگاه های دریایی است که لذت سفر شما را دو چندان خواهد کرد.

سواجل اسپانیا

شهر قدیمی تولدو اسپانیا:

این شهر در بالای تپه های گرانیتی قرار گرفته است و از سمت های مختلفی به دره های کوچک راه دارد خیابان های قدیمی و کوچه های آن هنوز دارای جذابیت هستند و با وجود معماری اسلامی و مسیحی نیز دیدنی تر است. این شهر تاریخی دارای موزه دیدنی است. که به عنوان یکی از دیدنی های اسپانیا در آثار ملی یونسکو به ثبت رسیده است.

دیدنی های اسپانیا برای گردشگران

ال تیدی تنریف اسپانیا:

آتشفشان ال تیدی در یکی از مرتفع ترین مناطق اسپانیا واقع شده است و با وجود زیبایی های منحصر به فردی که دارد گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. همچنین پارک تیدی نیز در این مجموعه واقع شده است که به عنوان یک اثر طبیعی مهم در آثار ملی یونسکو به ثبت رسیده است و علاقه مندان می توانند از آن ها دیدن کنند.

جاذبه توریستی اسپانیا

دیدنی های اسپانیا تنها به این جاذبه ها ختم نمی شود علاقه مندان برای آشنایی با مکان های دیدنی اسپانیا می توانند بر روی لینک کلیک کنند و بیشتر با این جاذبه ها آشنا شوند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *