دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های سائوپائولو برزیل و مکان های تفریحی و گردشگری این شهر

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۸
  • ۰

سائوپائولو یکی از جاذبه های دیدنی مهم در برزیل است منطقه ای که پر از جاذبه های مهیج و متفاوت است دیدنی های سائوپائولو ویژه گردشگران ثروتمندی است که به دنبال جاذبه های متنوع در دنیا هستند.

شهر سائوپائولو که با عنوان سامپا نیز از آن یاد می شود که دارای موزه های بسیار مختلف است این شهر پر از رستوران های مدرن و جدید است که هر یک از جذابیت های زیادی برخوردار می باشند. این شهر مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برزیل می باشد که بسیاری از موزه های مهم در آن واقع شده اند و سالانه به عنوان یکی از جاذبه های فرهنگی توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب می کند. از دیگر جاذبه ها و چشم اندازهای مهم این شهر می توان به برج ها و آسمان خراش های معروف دواله، آلتینو، آنسکوم، ایتالیا و … اشاره کرد. به لحاظ آب و هوایی نیز این منطقه از آب و هوای معتدل و مرطوبی برخوردار است معماری های درون شهری نیز بسیار دیدنی می باشند.

 دیدنی های سائوپائولو را بشناسید:

یکی از معروف ترین و مهم ترین جاذبه هایی که در شهر سائوپائولو می توان به آن اشاره کرد خیابان پائولیستا است که به عنوان کارت پستال این شهر شناخته می شود زیرا چشم اندازها و نماهای دیدنی جذابی همچون کارت پستال ها دارد. این خیابان یکی از بزرگترین مراکز تجاری در منطقه است یکی از جذابیت های آن نیز تضادی است که در میان معماری قدیمی و مدرن دیده می شود.

تئاتر شهرداری سائوپائولو:

این تئاتر هم به لحاظ معماری دارای ارزش است و هم به لحاظ فرهنگی در دنیای هنر بین المللی این تئاتر یک نماد مهم است از این تئاتر در سال ۱۹۲۲ رونمایی شده است که در آن مراسم هنری و فرهنگی متعددی برگزار می شود و یکی از دیدنی های سائوپائولو است. بنای این تئاتر در سال ۲۰۱۱ مورد بازسازی قرار گرفته است و در حال حاضر بازدید از بخش های اپرای آن یکی از جذابیت های مهم شهر محسوب می شود.

سائوپائولو برزیل

موزه فوتبال سائوپائولو:

موزه ای که دارای امکانات ورزشی متعدد است و در آن جشنواره ها و نمایشگاه های کلاسیک و نوین برگزار می شود یکی از جذابیت هایی که این موزه دارد امکاناتی است که برای هواداران تیم های مختلف در نظر گرفته شده است به قدری که افراد غیر فوتبالی نیز به آن جذب می شوند.

دیدنی های سائوپائولو

کلیسای جامع سائوپائولو:

این کلیسا در یک منطقه تاریخی از سائوپائولو قرار گرفته است و به دلیل معماری شاهکاری که دارد شناخته شده است این بنا با معماری نئوگوتیک ساخته شده است این بنا در سال ۱۹۱۳ ساخته شده است و ظرفیت آن نیز ۸۰۰۰ نفر می باشد. این کلیسای یکی دیگر از مکان های دیدنی سائوپائولو با وجود جذابیت های تاریخی و فرهنگی می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سائوپائولو تاریخی

باغ وحش سائوپائولو:

این باغ وحش یکی از باغ وحش های بزرگ دنیا است که در جنوب این شهر قرار گرفته است بیش از ۳۲۰۰ گونه حیوانان در این مجموعه حیات وحش با نوع نگهداری جدید وجود دارند. برخی از حیواناتی که می توانید در این باغ وحش مشاهده کنید بسیار نایاب هستند. این باغ وحش را می توان یکی از مکان های دیدنی برزیل نام برد که برای اغلب گردشگران جذاب است.

دیدنی های جالب سائوپائولو

موزه هنر سائوپائولو:

این موزه در خیابان پائولیستا قرار دارد و یکی از دیدنی های جذاب این خیابان است جالب است بدانید اولین آثار هنری آمریکا در قرن ۲۰ در این مجموعه نگهداری می شود. مجموعه آثار هنری مهمی از هنرمندان برجسته همچون ون گوگ، رنویر، ماتیسه و پیکاسو در این موزه نگهداری می شود. در این مجموعه تندیس ها و مجسمه های جذابی نیز نگهداری می شوند.

سائوپائولو برای گردشگران

پانوراما:

یکی دیگر از دیدنی های سائوپائولو که چشم انداز ویژه ای شهر  در اختیار علاقه مندان قرار می دهد پانوراما است چشم انداز آن نیز در غروب دارای جذابیت های بیشتری خواهد بود. برج ۱۶۰ متری با ۳۴ طبقه که در این منطقه قرار دارد یکی از جذابیت های سائوپائولو می باشد.

سائوپائولو و جذابیت ها

پارک سائوپائولو:

این پارک با چشم اندازهای بتنی خود شناخته شده است فضای سبز آن نیز با وجود جنگل های بارانی توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کنند. بخش های تفریحی، فرهنگی و ورزشی که در این پارک ها وجود دارند موجب اهمیت آن ها شده اند این پارک شامل پارک اکوسیستمی و ترکیبی نیز می باشد.

دیدنی های جذاب سائوپائولو

رودخانه پینهیروس سائوپائولو:

یکی از جاذبه های طبیعی که می توانید از دیدن آن لذت ببرید این رودخانه است ساحل آن یکی از زیبایی هایی است که می توانید از دیدن آن لذت ببرید. در ساحل آن می توانید چشم اندازهای دیدنی از آسمان خراش ها را مشاهده کنید دوچرخه سواری در این سواحل نیز تجربه ای جالب خواهد بود.

دیدنی های مدرن سائوپائولو

دیدنی های سائوپائولو تنها به این جاذبه ها ختم نمی شود در این می توانید از چشم اندزهای مختلفی در اطراف شهر دیدن کنید که برای چند ساعت می تواند حس و حال خوبی را به شما منتقل کند. برخی از رستوران های این شهر نیز با ارائه منوی جدید و دیزاین های مدرن و شیک توجه گردشگران لاکچری را به خود جلب می کنند.

موزه ها و مراکز فرهنگی نیز بخش های دیگری از دیدنی های این هر محسوب می شوند این موزه های آثار فرهنگی و هنری ارزشمندی را نگهداری می کنند که در بالا به نمونه های مهمی از این آثار اشاره شد. همچنین می توانید با کلیک بر روی لینک مقابل با انواع مکان های دیدنی سانتوس برزیل نیز آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *