دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی دارا حیایی

  • مینا سعادتی
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
  • ۰

دارا حیایی بازیگر سینما و مدلینگ می باشد وی از بازیگران جوان و خوشتیپ مدلینگ است که توانسته با تجربیات و همکاری پدرش در این موقعیت قرار بگیرد برای ادامه مطلب با بیوگرافی دارا حیایی ما را دنبال کنید.

در این بخش از مجله اینترنتی را به بیوگرافی دارا حیایی پسر امین حیایی بازیگر مشهور و محبوب کشورمان اختصاص می دهیم. دارا فرزند امین حیایی و همسر سابقش مونا بانکی پور است او تنها فرزند این خانواده از همسر اولش بود هم اکنون دارا به خاطر چهره ی جذاب و دوست داشتنی اش در عرصه مدلینگ و بازیگری فعالیت می کند و با پشتکاری جدی که دارد در تلاش است تا مثل پدرش به شهرت و اعتبار برسد.

تصویر دارا حیایی بازیگر سینما

بیوگرافی دارا حیایی و تصاویر جذاب وی

دارا حیایی بازیگر جوان و تازه کار کشورمان در ۱۱ شهریور در سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد مادر وی خانم مونا بانکی پور بازیگر سینما و تلویزیون می باشد، اما به دلایل مشکلاتی که برای این بانوی هنرمند به وجود آمده است، سال هاست دیگر در عرصه بازیگری فعالیت ندارد.

عکس های جالب و جذاب دارا حیاییژست زیبا و جالب دارا حیایی بازیگر جوان سینما

تصویر زیبا و هنری دارا حیاییزندگینامه و بیوگرافی دارا حیایی بازیگر سینما و مدلینگ

زندگینامه جالب دارا حیایی و عکس وی

امین حیایی و همسر اولش مونا یک سال با هم زندگی کردند و در نتیجه از یک دیگر جدا شدند امین حضانت دارا را به همسرش سپرد، دارا و مادرش چندین سال خارج از کشور زندگی کردند تا اینکه دوباره به ایران بازگشتند. همچنین امین حیایی بعد از جدایی از همسر اولش با نیلوفر خوش خلق بازیگر با استعداد و نامدار کشورمان ازدواج کرد.

  •  آرون گروپس

دارا یکی از بازیگران جوان و جذاب سینما می باشد که علاوه بر آن مادر، مونا بانکی پور خانم فرزانه داوری که مادر برزگ دارا می باشد از بازیگران با تجربه قبل از انقلاب بود.

گالری کودکی دارا حیاییتصویر جالب و بامزه کودکی دارا حیایی

بیوگرافی کامل و جامع دارا حیاییعکس زیبا و دل نشین دارا حیایی در کنار مادر و مادر بزرگش

عکس دیدنی و جالب دارا حیاییتصویر زیبا و لاکچری بازیگر سینما و مدلینگ دارا حیایی

متفاوت ترین تصویر دارا حیاییگالری هنری و زندگینامه کامل و جامع دارا حیایی

ژست جدید دارا حیایی با مادرشتصویر خارق العاده زیبا و جذاب از دارا و مادرش

هنرمند دارا حیایی همراه با تصویر ویعکسی زیبا و جالب از دارا حیایی و نامادری اش نیلوفر خوش خلق

تصویر شخصی دارا حیایی و مادرشژست جالب و لاکچری مونا بانکی پور در کنار پسرش دارا حیایی

گالری دیدنی و جذاب خانوادگی دارا حیایی

مادر دارا مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران سینما و تلویزیون بود مونا تجربیات کمی در عرصه بازیگری داشت وی بازیگر مشهور و حرفه ای نبود، مونا در فیلم خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده در این سریال حضور داشت و نقش همسر دانیال حکیمی را بازی می کرد.

ازدواج و همسر وی

در بیوگرافی دارا حیایی، بازیگر خوش تیپ و جذاب سینما و مدلینگ تا به الان خبری از ازدواج و همسر وی در دنیای مجازی انتشار نیافته است و مجرد می باشد.

بیوگرافی خواندنی و متفاوت دارا حیاییگالری زیبا و دل نشین دارا حیایی

تصاویر شخصی جذاب دارا حیایی و سرگذشت وی

اولین بازی دارا حیایی

دارا اولین بازی خود را در کنار پدرش انجام داد و با هم در این فیلم همبازی شدند. وی در سال ۱۳۹۵ با دعوت و همکاری حمید نعمت الهی کارگردان فیلم شعله ور انتخاب شد و توانست این فیلم را به خوبی و حرفه ای ایفای نقش کند و مورد تشویق دیگران واقع گردد.

تصویر هنری و متفاوت دارا حیاییسلفی زیبا و بی نظیر پدر و پسری

بیوگرافی دارا حیایی

همکاری با پدر

اکنون این جوان جذاب و خوش تیپ با کمک و همکاری پدرش امین توانست وارد عرصه بازیگری شود و در کلاس های بازیگری و فن بیان شرکت کرد و با تلاش های بی نظیرش تجربه کسب کرد و حالا فردی موفق در سینما و مدلینگ است.

همچنین امین حیایی بازیگری مشهور و پر طرفداری است که دارا با استفاده از تجربیات وی می خواهد بازیگری توانمند و معروفی شود و اصلا نمی خواهد و قصد این را ندارد که تمام کار و فعالیتش را به اسم و شهرت پدرش تمام کند.

جالب ترین عکس دارا حیاییسلفی جذاب و متفاوت امین حیایی در کنار پسرش دارا

گالری هنری و جدید دارا حیایی

مدلینگ

در بیوگرافی دارا حیایی بازیگر جوان و خوشتیپ کشورمان به دلیل جذابیت و چهره دوست داشتنی اش در مدلینگ فعالیت می کرد وی در کارهای تبلیغاتی از جمله شرکت مزمز همکاری ویژه ای داشت تا اینکه در سال ۹۵ در فیلمی به نام شعله ور به ایفای نقش پرداخت.

تصویر متفاوت خانوادگی دارا حیاییدارا حیایی با چهره ای زیبا و دوست داشتنی در مدلینگ

گالری دیدنی و بی نظیر دارا حیاییعکس متفاوت و خاص دارا حیایی در مدلینگ

گالری مدلینگ دارا حیایی

داراحیایی در سریال از سرنوشت

همچنین این بازیگر خوش چهره و جذاب در سریال از سرنوشت با نقشی متفاوت در این سریال حضور یافت و بازیگران آن از جمله مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا هستند که در فصل دوم این سریال حضور دارند و به ایفای نقش می پردازند.

تصویر دیدنی و تماشایی دارا حیایی

بازیگران راستین عزیزپور و امیر رضا دلاوری در این سریال نقش کودک را در فصل اول بازی می کردن تا اینکه در سنین جوانی با بازیگرانی همچون دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه دارد. این سریال ۵۰ قسمتی از سرنوشت در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما در حال ساخت و تهیه می باشد. این سریال به کارگردانی محمد رضا خردمندان و علیرضا بذرافشان ساخته شده است.

بیوگرافی کامل دارا حیاییبازی متفاوت و جالب دارا حیایی در سریال از شرنوشت

زتدگینامه جالب و متفاوت دارا حیاییحضور دل نشین دارا حیایی در سینما

عکس جدید دارا حیایی و زندگینامه وی

اینستاگرام دارا حیایی

برای بیوگرافی دارا حیایی و مشاهده و آشناییت بیشتر این بازیگر و مدلینگ می توانید سری به پیج اینستاگرامی اش instagram.com/darahayaei بزنید و عکس و ژست های جدید و بروز این بازیگر را در سریال های مختلف و همچنین ژست های زیبا در مدلینگ وی را مشاهده نمایید.

عکس جالب و متفاوت دارا حیاییجذاب ترین گالری هنری دارا حیایی بازیگر سینما و مدلینگ

عکس تماشایی دارا حیایی و زندگینامه وی

ضمن سپاس و همراهی شما در این بخش از بیوگرافی دارا حیایی امیدواریم که نهایت لذت را برده باشید برای مشاهده و آشناییت بیشتر از بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست ها می توانید با زدن یک کلیک از مجله آرگا دیدن کنید و لحظه ای سرشار از خوبی و خوشی در کنار خانواده تان آرزومندیم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *