دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو پاییزه جلو بسته با طراحی زیبا و چشم نواز

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو پاییزه جلو بسته با جدیدترین و زیباترین طرح های کوتاه و بلند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

با نزدیک شدن به فصل پاییز انواع مدلهای مانتوی پاییزه جلو بسته و مانتوی پاییزی جلو باز از سوی متخصصان مد و زیبایی معرفی شده اند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام خود از بین این طرح ها ، مانتویی با تن پوش شیک و مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو پاییزه جلو بسته با طرح های زیبا و شیک

مانتوهای پاییزه در انواع طرح های جلو بسته و جلو باز و مجلسی و ساده و اسپرت و … موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به نیاز و سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در ادامه با انواع نمونه های مانتوی پاییزه جلو بسته آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طرح های مانتو پاییزی جلو بسته

برای دوخت مانتوهای پاییزه از انواع پارچه ها با جنس های ضخیم استفاده می شود و بهتر است شما در روزهای سرد پاییزی انواع مدل مانتوهای پاییزه و مدل بارانی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتوهای پاییزه جلو بسته در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند که انتخاب اندازه قد مانتوی به اندازه قد شما بستگی دارد. مانتوهای جلو بسته پاییزه با طرح کوتاه برای خانم ها و دختران جوان قد کوتاه انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و اگر شما قد بلند هستید بهتر است مانتوهای پاییزه بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

طرح مانتوی پاییزه

  •  آرون گروپس

مانتوی زنانه پاییزه

مدل مانتو بلند پاییزه

طرح مانتوی پاییزه

مدل مانتو شیک پاییزه

مانتو پاییزه دخترانه

مانتو پلیسه پاییزه

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوهای جلو بسته پاییزه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. مانتوهای پاییزه رنگ روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل محسوب می شوند همچنین خانم ها با فرم اندام مختلف می توانند مانتوهای رنگ تیره پاییزه را برای پوشیدن انتخاب نمایند.
توجه داشته باشید که مانتوهای رنگ تیره به دلیل اینکه گرما آفتاب را بیشتر جذب می کنند برای روزهای سرد پاییز انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.

برای داشتن استایل و تیپی متفاوت در روزهای سرد پاییزی بهتر است مانتوهای پاییزه را با کفش و شلوار و سایر اکسسوری های مناسب بپوشید همچنین در صورت تمایل می توانید رنگ مانتو پاییزه را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های مورد استفاده تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مانتوی زنانه پاییزه

مدل مانتوی بلند پاییزه

طرح مانتوی پاییزه جلو بسته

مانتو زنانه بلند پاییزه

مانتو کوتاه زنانه پاییزه

مانتوی پاییزه کوتاه

مانتوی زنانه پاییزه

مانتوی کوتاه پاییزه

طرح مانتو اسپرت جلو بسته

مانتوی دخترانه پاییزه

طرح مانتوی کوتاه پاییزه

در این بخش از دنیای مد توجه شما را به چند مدل مانتو پاییزه جلو بسته جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مانتوی پاییزی دخترانه و زنانه مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *