دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت و شلوار زنانه بلند در انواع طراحی شیک و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل کت و شلوار زنانه بلند با طرح های شیک و خاص را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

کت شلوار از انواع لباس های رسمی برای خانم ها است که در انواع بلند و کوتاه موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام تان از بین این طرح ها کت و شلواری با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل کت و شلوار زنانه بلند با طرح های شیک و زیبا

طرح و رنگ کت و شلوار زنانه و دخترانه اگر بدرستی انتخاب شود تغییرات مثبتی در ظاهر و فرم اندام ایجاد می شود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل کت شلوارتان حساسیت لازم را به خرج دهید.

در ادامه تصاویری از انواع مدلهای کت شلوار زنانه بلند را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کت و شلوار زنانه بلند

طرح های کت شلوار زنانه بلند

کت شلوار های بلند دارای تن پوشی مناسب و شیک هستند و این طرح ها برای خانم ها با قد بلند و متناسب انتخابی مناسب محسوب می شوند همچنین اگر بالاتنه شما نسبت به پایین تنه تان بلندتر می باشد بهتر است برای ایجاد تناسب در فرم اندام تان این طرح کت و شلوارها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

در اغلب طرح های کت شلوار بلند کت به صورت بلند و تا زیر کمر دوخته می شود و در برخی از طرح ها نیز شلوار به صورت دم پا و بلند دوخته می شود که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

کت و شلوار زنانه بلند

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کت و شلوار شیک زنانه

طرح کت و شلوار سبز

مدل کت شلوار بلند و سبز زنانه

کت و شلوار قهوه ای و بلند

کت شلوار قهوه ای زنانه

کت شلوار صورتی

کت شلوار صورتی زنانه

کت و شلوار زرد

طرح کت و شلوار زرد زنانه

کت و شلوار زنانه رنگ تیره

 کت و شلوار زنانه  بسیار شیک

کت شلوار شیک

کت و شلوار مجلسی و شیک

کت و شلوار خاکستری

کت و شلوار خاکستری

کت شلوار بلند و شیک

کت شلوار کره ای

کت شلوار زرد

کت و شلوار شیک و زیبا زنانه

کت شلوارهای بلند زنانه در انواع رنگ های تیره، روشن موجود می باشند، شما می توانید با توجه به فرم اندام و رنگ پوست تان از بین این طرح ها کت شلواری با رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
کت و شلوارهای بلند و رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام چاق و درشت انتخابی مناسب هستند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که فرم اندامی متناسب یا لاغر دارید بهتر است کت شلوار های رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در مهمانی ها و مجالس بهتر است کت و شلوارهای بلند را با کفش های پاشنه دار مجلسی بپوشید تا شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید.

مدل کت و شلوار زنانه

کت شلوار رنگ تیره و شیک

مدل کت و شلوار زنانه بلند

مدل کت شلوار رنگ تیره

کت شلوار شیک و بلند

کت شلوار زنانه

مدل کت و شلوار زنانه بلند

کت و شلوار طرح دار زنانه

کت و شلوار جدید زنانه

مدل کت شلوار زنانه بلند

کت و شلوار رنگ روشن و شیک

کت شلوار زنانه رنگ روشن

کت و شلوار کره ای و بلند

کت و شلوار شیک

کت و شلوار شیک زنانه

مدل کت و شلوار مجلسی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل کت و شلوار زنانه بلند آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها کت شلواری شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *