دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آشنایی با آبشار ویسادار

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۸
  • ۰

آبشار ویسادار یک آبشار مهم در استان گیلان است همانطور که می دانید ایران دارای ۲۸۷ آبشار غیر فصلی و ۳۹۲ آبشار فصلی می باشد و بیشتر این آبشارها نیز در استان لرستان واقع شده اند که بسیار مرتفع هستند.

شمال ایران یکی از مناطق پر جاذبه است که در بیشتر فصل های سال پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا است زیرا در این منطقه از ایران می توان چشم اندازهای سرسبز و خاصی را مشاهده کرد و این بار با معرفی یکی از جاذبه های مهم در استان گیلان شما را با چشم انداز دیگری از شمال کشور آشنا خواهیم کرد آبشار ویسادار، با چشم اندازهای بکر و دیدنی که در کمتر جایی از دنیا نظیر آن را خواهید دید.

آبشار ویسادار در گیلان:

افراد علاقه مند به طبیعت گردی و کوهنوردی می توانند این بار سفری خاص و رویایی داشته باشند که با سفر به گیلان و آبشار دیدنی ویسادار از جذابیت های منحصر به فرد این منطقه لذت ببرند. جالب است بدانید که این آبشار به عنوان سومین آبشار مرتفع  و شناخته شده در ایران نامگذاری شده است و از این رو گردشگران زیادی را در طول سال های زیاد به خود جذب کرده است.

آبشار جذاب ویسادار

جدای از جاذبه های دیدنی این آبشار می توان با سفر به شهر زیبای رضوانشهر از دیدنی هایی بی نظیر واقع در این نهایت استفاده را کرد زیرا این شهر یکی از مناطق توریستی واقع در استان گیلان است. این آبشار یکی از جاذبه های دیدنی این شهر است می توانید در فصل تابستان از چشم اندازهای دیدنی این شهر نهایت لذت را ببرید.

دیدنی های آبشار ویسادار

بهترین زمان سفر و لذت بردن از دیدن این آبشار در فصل بهار و پاییز می باشد اگر می خواهید از این آبشار دیدن کنید و در گرما قرار نگیرید بهترین زمان بازدید ازاین آبشار  گیلان بین فروردین تا تیر ماه می باشد که می توانید از زیبایی های خاص این آبشار لذت ببرید.

آبشار مرتفع ویسادار

  •  آرون گروپس

این آبشار یکی از زیباترین آبشار های ایران می باشد که نام این آبشار به معنی سایه درخت بید است و کافیست در طول سفر از دیدنی های آن لذت ببرید. این آبشار به دلیل اینکه اطراف آن با استفاده از صخره های بلند احاطه شده است یکی از جذابیت های دیدنی در رضوانشهر گیلان است بیشتر گردشگرانی که از این آبشار دیدن می کنند از علاقه مندان به صخره نوردی هستند و با پیمودن مسیری از این آبشار تجربه یک صخره نوردی متفاوت نیز خواهند داشت.

آبسار پر جاذبه ویسادار

یکی دیگر از جذابیت های دانستنی درباره آبشار ویسادار، نامگذاری آن به زبان تالشی است که نشان دهنده اصالت این منطقه و قدمت این آبشار می باشد. بهتر است برای سفر خود به این منطقه فصل بهار یا تابستان را انتخاب کنید تا از همه زیبایی های این منطقه لذت ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *