دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کیک خانگی جدید و متفاوت با ژله و خامه

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

تزیین کیک نیازمند خلاقیت و ابتکار است شما می توانید کیک های خانگی را به زیبایی و با طرح های ساده و پر کار تزیین کنید. بیش از بیست مدل تزیین کیک خانگی را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها ایده خوبی برای تزیین کیک در منزل شما باشند.

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها پس از آماده کردن کیک دیزاین آن است. دیزاین کیک  با ژله و خامه و خمیر فوندانت به راحتی با طرح های ساده و خلاقانه در منزل امکان پذیر است که در این بخش از سفره آرایی مدل هایی از تزیین کیک خانگی را مشاهده خواهید کرد.

تزیینات کیک در خانه با مدل های زیبا و پر کار هم امکان پذیر است کافیست که شما وقت و حوصله بیشتری را صرف دیزایین کیک کنید. تزیینات کیک را می توانید در منزل با استفاده از خامه و ژله و خمیر فوندانت انجام دهید.

تزیین ساده کیک خانگی

تزیین کیک خانگی برای تولد کودکان

اگر شما ترجیح می دهید که کیک تولد کودکتان را در منزل تهیه کنید بهتر است برای تزیین کیک تولد از شخصیت های کارتونی و طرح های عروسکی و بچه گانه استفاده کنید.

Homemade cake decorations (17)تزیین کیک با طرح مزرعه تزیین کیک زیبا و جذاب برای کودکان

بهتر است که در تزئین کیک تولد کودکان از نظر آن ها نیز استفاده کنید و تزیینات کیک را با کمک فرزندتان انجام دهید. در ادامه مطلب تزئینات مخصوص کیک خانگی کودکان را با استفاده از ژله و خامه مشاهده خواهید کرد.

تزیین کیک با ژله و خامه در منزل تزیین کیک خانگی با طرح های کودکانه و زیبا تزیین کیک خانگی با طرح دریا و ساحل Homemade cake decorations (15)تزیین کیک با خامه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

امروزه تزیین کیک با خمیر فوندانت بسیار رایج شده است شما می توانید خمیر فوندانت را به راحتی در منزل تهیه کنید سپس کیک خود را با استفاده از خمیر فوندانت به زیبایی تزیین کنید.

تزین کیک با خمیر وندانت برای کودکان تزیین کیک با طرح کودکانه تزیین کیک با طرحی راحت با خمیر فوندانت تزیین زیبای کیک با خمیر فوندانت

دیزاین کیک با ژله در منزل

یکی از روش های آسان برای دیزاین انواع کیک ها استفاده از ژله است که در این مجموعه ما برخی از تزیینات ساده و زیبای تزیین کیک با ژله  را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

تزیین کیک با ژله تززین ساده کیک خانگی با ژله و خامه تزیین کیک با استفاده از ژله و خامه تزیین کیک خانگی برای کودکان

دیزاین کیک های خانگی با خامه

از زمان های گذشته تزیین کیک با خامه بسیار رایج بوده است و شما می توانید با ایده های خلاقانه کیک های تولدتان را با کمک خامه در انواع طرح های متنوع و زیبا تزئین کنید. اگر می خواهید از طرح های ساده استفاده کنید می توانید تزیینات کیک را انواع میوه ها و شکلات های رنگی انجام دهید.

تزیین زیبا و جذاب کیک تولد

تزیین کیک تولد با خامه مدا های تزیین کیک خانگی با خامه تزیین ساده کیک با دو رنگ خامه Homemade cake decorations (14)Homemade cake decorations (16)تزیین ساده و زیبا کیک خانگی تزیین کیک خانگی تزیین کیک با میوه های طبیعی تزیین کیک با خامه آبی تزیین ساده کیک تولد تزیین کیک خانگی بت انواع خامه های رنگی

تزیینات کیک خانگی با میوه

یکی از مهمترین مهارتها در هنر آشپزی، علی الخصوص در پخت و پز کیک و شیرینی، تزیین انواع کیک خانگی می باشد که علاقمندان به هنر آشپزی برای تکمیل هنر خود در رابطه با سفره آرایی باید از ایده های متنوع و جدید استفاده کنند. البته الهام از ایده ها و مدل تزیینات موجود نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد و منجر به رشد خلاقیت و سلیقه آن ها در زمینه دیزاین انواع کیک گردد.

همانطور که در بالا مشاهده کرید ایده های هنرمندانه و خلاقانه زیادی برای تزیینات کیک وجود دارد و با استفاده از ژله خامه و خمیر فوندانت می توان بهترین تزیینات را روی کیک اعمال کرد. یکی از ساده ترین تزییناتی که می توان با آن به زیبایی انواع کیک خانگی را دیزاین کرد. استفاده از میوه های گوناگون به ویژه توت فرنگی، پرتقال، موز و سیب سرخ می باشد که معمولا در اغلب فصل های سال یافت می شوند. در ادامه این بخش نمونه های زیبا از انواع تزیین کیک با میوه را به اشتراک گذاشته ایم که با مشاهده این مدل ها و الگوبرداری از آن ها می توانید به سادگی کیک های خوشمزه ای که در منزل تهیه کرده اید را دیزاین و سرو نمایید. خواهشمندیم تا پایان همراه ما باشید.

تزیینات شیک کیک خانگی با میوه

تزیین کیک خانگی با ایده های جدید

تزیینات جدید کیک خانگی با میوه

تزیینات خاص کیک خانگی با میوه

تزیینات متفاوت کیک خانگی با میوه

تزیینات دیدنی کیک خانگی با میوه

تزیین کیک خانگی با ایده های شیک

تزیینات ایده آل کیک خانگی با میوه

تزیینات منحصر به فرد کیک خانگی با میوه

تزیینات به روز کیک خانگی با میوه

تزیینات هنرمندانه کیک خانگی با میوه

تزیین کیک خانگی با ایده های جذاب

جدیدترین دیزاین کیک خانگی با میوه

قشنگ ترین دیزاین کیک خانگی با میوه

متفاوت ترین دیزاین کیک خانگی با میوه

شیک ترین دیزاین کیک خانگی با میوه

ایده آل ترین دیزاین کیک خانگی با میوه

تزیین کیک خانگی با ایده های متفاوت

ساده ترین دیزاین کیک خانگی با میوه

در این مجموعه  انواع مدل های تزیینات کیک خانگی را مشاهده کردید که امیدواریم بتوانید با الهام گرفتن از این مدل ها تزئین زیبایی را برای کیک خود انجام دهید. برای مشاهده انواع تزیین کیک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *