دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل مانتو محرم با طرح های شیک و زیبا زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل مانتو محرم شیک و زیبا مخصوص خانم ها و دختران جوان جذاب و مشکل پسند آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان مطابقت و همخوانی داشته باشند.

همه خانم ها برای شرکت در مراسم عزاداری محرم نیازمند مدل مانتو مناسب برای محرم با رنگ مشکی می باشند و این طرح مانتوها در انواع مدلهای متنوع دوخته شده اند که بهتر است شما با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها مانتویی شیک و مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو محرم با تن پوش زیبا و شیک

مانتوهایی که برای ایام محرم دوخته می شوند مشکی هستند که این طرح مانتوها جزء لباس های همه جا پوش محسوب می شوند و شما می توانید در مکان های مختلف از آن ها استفاده نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل مانتو محرم را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مانتو مشکی

طرح های مانتوی محرم زنانه و دخترانه

مانتوهای محرم در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند که بهتر است خانم ها با توجه به اندازه قد خود از بین این طرح ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایند.
توجه داشته باشید که بهتر است در ایام محرم برای داشتن حجابی مناسب تر مانتوها با قد بلند و متوسط را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین مانتوهای جلو بسته و دکمه دار برای این ایام مناسب تر می باشند.
اگر شما تمایل دارید در مجالس عزاداری محرم ظاهری ساده و رسمی تر داشته باشید بهتر است علاوه بر پوشیدن مانتوی مشکی از شال و شلوار یا روسری مشکی استفاده نمایید.

مدل مانتو محرم زنانه

مدل مانتوی مخصوص محرم

مدل مانتوی طرح دار مشکی

  •  آرون گروپس

مدل مانتوی مشکی

مدل مانتو محرم

مدل مانتوی دخترانه

مانتو محرم

طرح مانتو مشکی

مدل مانتوی ساده مشکی

مدل مانتوی بلند و پوشیده

مانتوی مخصوص محرم

مانتوی محرم

مانتوی بلند مخصوص محرم

مانتوی بلند مخصوص محرم

مانتوی بلند و شیک

مانتوی کار شده مخصوص محرم

مدل مانتو بلند

مدل مانتوی بلند

مانتو ساده مخصوص محرم

مانتوی کوتاه مخصوص محرم

مدل مانتوی ساده و زیبا

مانتوی ساده

مانتوی زنانه مخصوص محرم

مانتوی زنانه مخصوص محرم

مدل مانتو بلند مخصوص محرم

مانتوی ساده بلند

مدل مانتو زیبا و شیک مخصوص محرم

مانتوی دخترانه مخصوص ماه محرم

مدل مانتوی کوتاه

مدل مانتوی زیبا و شیک مخصوص محرم

برای دوخت مانتوهای مخصوص محرم از پارچه های مختلف استفاده می شود همچنین در برخی از این طرح ها، مانتوها دارای تزیینات ساده ای هستند که این مدل مانتوهای مخصوص محرم نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.
مانتوهای مخصوص محرم با اندازه قد متوسط برای خانم ها با فرم اندام و اندازه قد مختلف انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و اگر شما دارای قدی بلند یا متوسط می باشید بهتر است مانتوهای بلندی را که برای ایام محرم طراحی شده اند برای پوشیدن انتخاب نمایید.
اگر تمایل دارید در ایام محرم از چادر مشکی استفاده نمایید مانتوهای کوتاه مشکی می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند زیرا پوشیدن مانتوهای بلند همراه با چادر برای خانم ها کمی دشوار است.

مانتوی شیک و خاص زنانه

مدل مانتو بلند و زیبا

مانتوی دخترانه

مانتوی ساده مشکی

مانتو زنانه مخصوص محرم

مانتوی زنانه بلند و پوشیده

طرح مانتوی کوتاه

مانتو مشکی کوتاه

مدل مانتوی دخترانه ساده

مانتوی اسپرت مخصوص ایام محرم

مانتو بلند مخصوص ایام محرم

مدل مانتوی بلند مشکی

طرح مانتوی بلند و ساده

 مانتوی محرمی شیک و زیبا

مدل مانتوی زنانه

مانتوی مخصوص ماه محرم

مانتوی دخترانه

مانتوی دخترانه مخصوص محرم

مانتو بلند شیک

مدل مانتوی بلند

مانتوی دخترانه زیبا

مانتوی دخترانه برای ایام محرم

مانتو بلند و مشکی

مانتوی زنانه بلند

مانتو دخترانه کوتاه

مانتوی ساده مخصوص محرم

مدل مانتو محرم کوتاه و مشکی

طرح مانتوی ساده مخصوص محرم

مدل مانتوی بلند زنانه

مدل مانتوهای شیک و جدید محرمی

مانتوی رنگ مشکی یکی از مانتوهای جذاب و پرطرفدار در بین خانوم ها می باشد که استفاده از آن برای هر موقعیت و مکانی کاربرد دارد، ضمن اینکه می تواند استایل فوق العاده شیک و زیبایی ایجاد نماید. همچنین همانطور که گفتیم از آنجا که رنگ های تیره به خصوص رنگ مشکی مخصوص مراسم های عزاداری و مذهبی همچون محرم می باشد، بنابراین اگر به دنبال مدل مانتوهای شیک و جدید محرمی به رنگ مشکی هستید، می توانید از انواع مانتوهای مشکی دخترانه و زنانه زیبا و جدید که در ادامه گردآوری کرده ایم دیدن کنید و از بهترین آنها برای انتخاب مانتوهای محرمی خود الهام بگیرید.

مدلهای مانتوی محرمی

مانتوهای مشکی در انواع مختلف جلوباز، مدل مانتو کتی مشکی، مدل مانتوی سنتی، مانتوی مشکی اسپرت، مانتوی کار شده، مانتو با طرح ابرو بادی، گیپوردار و … طراحی می شوند که هر کسی می تواند متناسب با استایل و سلیقه اش مدل دلخواه خود را انتخاب نماید، حال ست کردن مانتو با شلوار و شال مشکی استایل فوق العاده شیک و جذابی به وجود خواهد آورد، اگر به دنبال مانتوهای شیک دخترانه مشکی و جدید هستید، در اینجا می توانید از جدیدترین و شیک ترین مانتوهای مشکی گلچین شده، برای طراحی و دوخت مانتوی محرمی خود الگو بگیرید.

انواع مانتوی محرمی مدل جذاب مانتوی محرمی مدل مانتوی محرمی کوتاه مدل شیک مانتوی محرمی مدل جدید مانتوی محرمی مدل مانتو محرم جذاب مدل مانتوی محرمی جذاب مدل مانتوی محرمی شیک مدل مانتو محرم جدید مدل مانتوی محرمی جدید مدل مانتوی محرمی طرحدار مدل مانتوی محرمی زیبا مدل مانتوی محرمی جدیدترین مدل مانتو محرم

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدلهای مانتو محرم آشنا شدید که امیدواریم از بین این طرح ها بتوانید مانتویی زیبا را برای پوشیدن در ایام محرم انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *