دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب زعفران از دید چند تعبیر گر مشهور

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

برای آشنایی با تعبیر خواب زعفران از دیدگاه معبران مختلف اسلامی و غربی در ادامه این مطلب می توانید همراه ما شوید.

تعبیر خواب زعفران از دیدگاه معبران دارای تعابیر متفاوتی است. عطر زعفران برای بیننده خواب نیکو است و اگر در خواب بوی زعفران به مشام شما برسد بسیار خوب بوده و به مقام بالایی می رسید و داشتن زعفران در خواب یعنی اینکه مردم از وی تعریف می کنند، اما دیدن رنگ زعفران در خواب خوب نیست، مخصوصا که اگر بر روی لباس باشد. برای خواندن تعابیر دیگر زعفران تا پایان، این مطلب را دنبال نمایید.

زعفران گیاهی خوشرنگ و خوشبو است که اغلب به عنوان چاشنی و ادویه در غذاها استفاده می شود، دیدن آن در خواب دارای معانی مختلفی است، توجه داشته باشید که تعبیر خواب باید بر اساس شرایط زندگی افراد و اتفاقات و وقایع پیرامون آنها تفسیر گردد. همانطور که در مطالب قبلی با انواع تعبیر خواب غذا پختن، تعبیر خواب اسب، تعبیر خواب گوشواره و … آشنا شدید، در اینجا می توانید، تعبیر رویای زعفران از دیدگاه تعبیر کنندگان مشهور را بخوانید.

تعبیر خواب برای زعفران

تعبیر خواب زعفران چیست؟

عطر زعفران در خواب بسیار نیکو می باشد، دیدن آن در خواب به عقیده معبران اسلامی به معنای مال و نعمت است، ضمن اینکه خوردن آن دارای تعبیر غم و اندوه و بیماری برای صاحب خواب می باشد، اما رنگ زعفران بر روی لباس در خواب نیکو نیست. در ادامه با تعابیر مختلف تعبیر کنندگان معروف آشنا می شوید.

تعبیر خواب منوچهر مطیعی

رسیدن بوی زعفران به مشام در خواب به نشانه بزرگی برای بیننده آن می باشد، دیدن زعفران زیاد در خواب به معنای ثروت و زعفران کم بیانگر غم و غصه است. همچنین زعفران بر روی برنج نیز دارای تعبیر نیکویی می باشد، البته به شرطی که زیاد نباشد.
تعبیرو تفسیر رویای زعفران

تعبیر خواب ابن سیرین

اگر کسی در خواب ببیند با خودش زعفران به همراه دارد، به اندازه آن مردم وی را تحسین کرده و از او تعریف می کنند، به خصوص اگر زعفران ساییده و کوبیده نشده باشد.

تعبیر خواب ابراهیم کرمانی

اگر کسی خواب ببیند، دارای مقدار زیادی از زعفران است، تعبیر آن این است که مال و نعمت بدست می آورد و مردم نیز از او تعریف و تمجید می کنند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در صورتی که خواب ببیند، زعفران می خورد، به معنای آن است که دچار غم و اندوه و بیماری خواهد شد.

اگر کسی خواب ببیند، زعفران می خرد یا فردی به او هدیه می دهد، به معنای آن است که با زنی ثروتمند ازدواج خواهد کرد.

تعبیر خواب از دیدگاه آنلی بیتون

تعبیر زعفران از نظر آنلی بیتون به معنای دل بستن به امید های واهی است. همچنین نوشیدن چای زعفران دم کرده به نشانه مشاجرات و اختلافات خانوادگی می باشد.

تعبیر رویای زعفران

تعبیر خواب از دیدگاه یونگ

اگر کسی در خواب زعفران را ببیند یا آن را بو کند، به معنای فروتنی و تواضع است و به دلیل رنگش نماد عشق و شور و شوق می باشد.

تعبیر خواب یوسف نبی (ع)

در خواب دیدن انجیر و و زعفران دارای حسن می باشد. چنانچه فرد در خواب زعفران ببیند، این خواب نشان از آن دارد که اتفاقات خوبی در پیش رو فرد می باشد.

تعبیر خواب معبرین غربی

دیدن زعفران در خواب بیانگر این است که باید از برخی برنامه های خود به خاطر تضمین سلامت خود یا کسی که قصد همکاری و مشارکت با وی را دارید، صرف نظر نمایید و اهمیت ندادن به این تصمیم ها موجب نجات بیننده خواب خواهد شد.

به عنوان مثال اگر کسی در خواب ببیند، از زعفران به عنوان ادویه در غذا استفاده می کند، به معنی آن است که حضور وی در هر شرکتی موجب تزیین و تغییر آنجا خواهد شد، اما در صورتی که مقدار زعفران بیش از حد متعادل باشد، به طوری که موجب تغییر در طعم غذا گردد، به معنای آن است که خطر از بین رفتن تصویری که از خود برای دیگران ساخته اید، وجود دارد.

در صورتی که در خواب، خود را در حال نوشیدن چای زعفران ببینید، یعنی پیدا کردن زبان مشترک بین شما و خانواده تان مشکل و سخت می باشد.

تفسیر خواب زعفران

تعبیر دیدن ساییدن زعفران

ابراهیم کرمانی در مورد تعبیر خواب زعفران می گوید؛ اگر ببینید زعفران نساییده و نکوبیده شده را خریداری و یا کسی به شما می دهد، به نشانه آن است که با زن ثروتمندی ازدواج خواهید کرد.

ابن سیرین می گوید؛ اگر کسی خواب ببیند که زعفران ساییده و می کوبد، بیانگر بیمار شدن وی است.

مطیعی تهرانی، ساییدن زعفران برای زنان را نشانه غم و اندوه و دعوای خانوادگی می داند، در صورتی که ساییدن زعفران در خواب برای مردان تعبیر خیلی بدی ندارد.

دیدن رنگ زعفران بر روی لباس

ابن سیرین می گوید؛ اگر کسی خواب ببیند بر روی بدن یا لباس، رنگ زعفران مانده است، به معنای بیماری می باشد و اگر ببیند رنگ زعفران را از روی بدن شسته است، بیانگر آن است که شفا پیدا می کند.

ابراهیم کرمانی در مورد تعبیر خواب زعفران می گوید؛ اگر ببینید، لباس یا بدن خود را با زعفران زرد کرده اید، به معنای بیماری، غم و اندوه می باشد.

منوچهر مطیعی می گوید؛ دیدن رنگ زعفران در خواب، خوب نیست، مخصوصا اگر بر روی لباس باشد به نشانه بیماری است.
تعبیر خواب زعفران

تعبیر خواب زرشک چیست؟

تمامی افراد که از سلامت جسم برخوردار هستند خواب می بینند و برخی از افراد که بیان می کنند خواب نمی بینند به این علت است که خواب های که می بینند را به خاطر نمی آورند. افرادی نیز در خواب یا عالم رویا با صحنه ای مواجه می گردد و تصور می کنند که قبلا نیز با این صحنه مواجه شده اند. نام این حالت خواب، دژاوو می باشد که معمولا برای خانم ها بیشتر از مردان اتفاق می افتد.

در رابطه با تعبیر خواب زرشک و برخی جزئیات مربوط به این خواب نیز معبران مطرح اسلامی دیدگاه های را بیان کرده اند که در ادامه می توانید با این دیدگاه ها آشنا شوید.

منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب درخت زرشک ببیند به این صورت که زرشک به درخت است این خواب نشان از هیجان دارد به خصوص سرخی زرشک در خواب مشهود باشد.

چنانچه زرشک را از درخت بچیند و آن را بخورد به معنا غم و اندوه می باشد. به خصوص اگر زرشکی که در خواب می خورد ترش باشد و ترش بودن زرشک را در خواب احساس کند.

چیدن زرشک از روی درخت نشان از آن دارد که کاری را شروع می کنید ولی از نتیجه آن ناراحت می شوید.

دیدن زرشک پلو در خواب نیز نشان از نعمتی دارد که نصیب فرد می شود البته این نعمت مایه ناراحتی فرد خواهد بود.

تعبیر خواب زرشک

محمد ابن سیرین

دیدن زرشک در عالم خواب نشان از غم و ناراحتی می باشد.

چنانچه در خواب زرشک را از درخت بچیند، به این معنا است که با مردی خسیس دچار خصومت می گردد.

چنانچه در خواب در حال خوردن زرشک باشد به معنای غم و اندوه می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *