دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی تبلت سامسونگ s4 و بررسی نقاط قوت و ضعف این تبلت محبوب

  • محسن محمدی
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

شرکت سامسونگ با ارائه تبلت سامسونگ s4 به بازار توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی آن از لحاظ مختلف بپردازیم.

امروزه با توجه به گسترش انواع دستگاه های هوشمند از قبیل گوشی موبایل، تبلت های مختلف و … شاهد رشد و افزایش کیفیت این دستگاه های متنوع می باشیم. به یکی از این دستگاه های تولید شده می توان تبلت سامسونگ s4 اشاره کرد. این دستگاه با توجه به ویژگی های ظاهری و فنی که در خود دارد توانسته است جایگاه مناسبی را در دل هواداران پیدا کند. ما در این مقاله قصد داریم به ویژگی های مختلف این دستگاه هوشمند اشاره ای داشته باشیم تا افراد علاقه مند که تمایل دارند از این دستگاه هوشمند استفاده کنند پیش از خرید از آگاهی کافی نسبت به آن بهره ببرند. تا در صورت نیاز و تمایل به خرید آن اقدام کنند. لذا از شما نیز دعوت می شود تا با دیگر خوانندگان این مطلب همراه شده و از مطالب این صفحه استفاده کامل را ببرید.

تبلت سامسونگ s4 و بررسی ویژگی های ظاهری و فنی آن

تبلت سامسونگ s4

در گام ابتدایی این بررسی به ظاهر این نوع از تبلت ها پرداخته ایم.

طراحی ظاهری تبلت سامسونگ s4

این تبلت که یکی از قدرت مند ترین های این دستگاه ها به شمار می آید را شرکت سامسونگ با به کار گیری فریمی فلزی توانسته است ظاهری مقاوم به آن ببخشد. در بخش پشتی تبلت سامسونگ s4 از پنل شیشه ای استفاده شده است. و در بخش جلویی از یک صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی سوپر آمولد استفاده شده است. با توجه به استفاده کردن در زمان های گذشته نیز از این که شرکت سامسونگ از این نمایشگر زیبا برای این تبلت استفاده کرده است جای هیچ گونه تعجبی وجود ندارد.

ویژگی های ظاهری تبلت سامسونگ s4

ذکر این نکته نیز الزامی است که در این تبلت از هیچ گونه سنسور اثر انگشتی استفاده نشده است. اما سیستم باز گشایی قفل این دستگاه از ترکیب اسکنر عنبیه چشم و تشخیص چهره استفاده می کند. در ادامه شما می تواند با تبلت های جدید سامسونگ دارای عنبیه چشم هستند نیز آشنا شوید.

  •  آرون گروپس

قابلیت های چند رسانه ای

تبلت سامسونگ s4

سامسونگ از یک اسپیکر چهار گانه با لوگوی “Tuned by AKG” در بخش پشتی برای این دستگاه استفاده کرده است. نکته مهمتر در طراحی تبلت سامسونگ s4 استفاده این شرکت از حالت دکس بدون نیاز به مانیتور اکسترنال است. با توجه به اطلاعات موجود برقراری اتصال نمایشگر خارجی با دکس و استفاده از تبلت به عنوان صفحه نمایش ثانویه امکان پذیر می باشد.

دوربین های کارآمد

این که شما نیز از دوربین یک تبلت ۱۰ اینچی چه استفاده های می توانید انجام دهید به خودتان برمی گردد. ولی نکته قابل ذکر این جاست که شما برای گفت و گو های تصویری در فضای مجازی قطعا به دوربین سلفی این دستگاه نیازمند می باشید. و همچنین شما برای به اشتراک گذاری آنچه در حال تماشای آن هستید می باید از دوربین پشتی آن نیز استفاده کافی را ببرید. از این رو وجود دوربین های کارآمد در این دستگاه نقش حیاتی را ایفا می کنند.

انواع تبلت های سامسونگ در بازار

با تمام آنچه در رابطه با کارایی دوربین گفته شد باید به شما بگوییم که سامسونگ در ساخت تبلت سامسونگ s4 از یک دوربین ۱۳ مگا پیکسل برای بخش پشتی دوربین اصلی استفاده کرده است. همچنین این دستگاه هوشمند از یک دوربین سلفی با کیفیت ۸ مگا پیکسل نیر بهره می برد.

در پایان شما می توانید با این موضوع که تبلت یا گوشی کدام یک برای شما بهتر است آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *