دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی روناک یونسی و عکس های دونفره جذاب با همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب ازآرگا، بیوگرافی روناک یونسی بازیگر کشورمان و عکس های جدید وی در کنار همسرش محسن میری بازیگر و مدلینگ ایرانی را مشاهده می کنید.

روناک یونسی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در ۲۹ دی ۱۳۵۹ در تهران متولد شده است. او دارای دیپلم گرافیک، فوق دیپلم عکاسی و لیسانس طراحی صنعتی می باشد، در ادامه بیوگرافی روناک یونسی و عکس های متنوع و جدید وی را مشاهده می کنید..

بیوگرافی روناک یونسی + تصاویر وی و همسرش

روناک یونسی بازیگر محبوب کشورمان در خانواده ای شش نفره در تهران به دنیا آمد. وی فرزند اول خانواده و دارای سه خواهر می باشد. به گفته خودش در کودکی شیطون بود اما به دلیل خوب بودن درسهایش در مدرسه معمولا از خطاهایش چشم پوشی می شد.

بیوگرافی روناک یونسی

وی بازیگری را اولین بار در سال ۱۳۸۵، در سن ۲۶ سالگی و با بازی در فیلم سینمایی «گرگ و میش» ساخته قاسم جعفری تجربه کرد، گویا به پیشنهاد یکی از دوستانش و علی رغم میل باطنی اش عکس خود را برای یک فیلم ارسال کرده بود و در حالی که هیچ انتظاری نداشت، با وی تماس گرفتند و برای تست بازیگری دعوتش کردند، به این ترتیب دوران بازیگری وی آغاز شد.

سرگذشت روناک یونسی

سپس در سال ۱۳۸۶ با نقش آفرینی در سریال «زمین آسمانی» وارد تلویزیون شد، اما بازی وی در سریال موفق «رستگاران» به کارگردانی سیروش مقدم در نقش خجسته و در کنار بازیگران همچون آتیلا پسیانی، پوریا پورسرخ، لیندا کیانی، صبا کمالی، عاطفه نوری و … بسیار دیده شد. وی قبل از آن و در دومین تجربه حضور خود در تلویزیون در سریال گل های گرمسیری به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور ایفاگر نقش مرضیه بود.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی قبل از بازیگری و در دوران دانشگاه به مدت دو سال در  دبستان پسرانه، معلم خطاطی و نقاشی بوده است، وی در این باره می گوید؛ «بهترین سال ها و زیباترین احساسات را در آن دوره تجربه کردم» و به گفته خودش اگر بازیگر نمی شد، ترجیح می داد معلم شود.

بیوگرافی خواندنی روناک یونسی

روناک یونسی اخیرا در حرفه بازیگری بسیار کم کار شده و بیشتر وقتش را در کنار خانواده و به عنوان مربی در باشگاه بدنسازی شان می گذراند. ضمن اینکه وی مدیریت رستورانی ایتالیایی به نام کوکوبانا واقع در مرکز تجاری کیش را برعهده دارد. او یکی از شرکا و مدیر رستوران می باشد.

بیوگرافی جالب روناک یونسی

ازدواج وی

روناک یونسی متاهل است و دو پسر به نام های مهرسام و مهراز دارد. وی در سال ۱۳۹۱ با محسن میری مدل مشهور ایرانی ازدواج کرد، یونسی قبل از آشنایی و ازدواج با همسرش یک ازدواج ناموفق داشت که خیلی زود به جدایی ختم شد.

بیوگرافی روناک یونسی

وی در مورد چگونگی آشنایی با همسرش می گوید؛ “ما در سریال «سقوط آزاد» با یکدیگر همکاری داشتیم که همانجا با هم آشنا شدیم. این آشنایی تبدیل به آشنایی خانوادگی و در نهایت ازدواج ما شد.”

بیوگرافی کامل روناک یونسی

محسن میری مدلینگ مشهور ایرانی که بازیگری را نیز تجربه کرده است، به عنوان مربی تناسب اندام (فیتنس) در خارج و داخل ایران فعالیت می کند و همسرش نیز چند سالی است با گرفتن مدرک در این رشته به عنوان مربی فعالیت می کند.

بیوگرافی از روناک یونسی

حال که با بیوگرافی روناک یونسی آشنا شدید، می توانید مجموعه ای از عکس های وی در ژست های مختلف که برای این مطلب گردآوری شده است را ملاحظه نمایید.

بیوگرافی و تصاویر روناک یونسیعکس جدید روناک یونسیزندگی نامه و تصاویر روناک یونسیعکس خانوادگی روناک یونسی  بیوگرافی روناک یونسیروناک یونسی و همسرش در جشن تولد پوریا پورسرخ

زندگی نوشته روناک یونسیعکس روناک یونسی در کنار بازیگران مشهور

بیوگرافی روناک یونسیعکس اینستاگرامی روناک یونسی

زندگینامه روناک یونسیسلفی نرگس محمدی و روناک یونسی

بیوگرافی و زندگینامه روناک یونسیعکس حدیث میر امینی در کنار روناک یونسی و پسرش

بیوگرافی روناک یونسی+عکسامیر مقاره در جشن تولد پسر روناک یونسی

بیوگرافی روناک یونسیعکسی از جشن تولد همسر روناک یونسی    بیوگرافی متفاوت روناک یونسیعکس آتلیه ای روناک یونسی در کنار همسر و پسرش  بیوگرافی روناک یونسیسلفی زمستانی روناک یونسی

بیوگرافی درباره روناک یونسیعکس و بیوگرافی روناک یونسی

بیوگرافی جذاب روناک یونسیروناک یونسی و خواهرش

بیوگرافی جدید روناک یونسیعکس جشن کریسمس روناک یونسی و خانواده اش

بیوگرافی روناک یونسی

فیلم شناسی روناک یونسی

فیلم های سینمایی

روز روشن (۱۳۹۱)، عقاب صحرا (۱۳۹۱)، کوچه ملی (۱۳۸۹)، به هدف شلیک کن (۱۳۸۷)، منفی هجده (۱۳۸۶)، ارتفاع ۶/۴۵ (۱۳۸۵)، گرگ و میش (۱۳۸۵)، بومرنگ

زندگی نامه و تصاویری از روناک یونسی

مجموعه های تلویزیونی

آخرین بازی (۱۳۹۳)، برابر با اصل (۱۳۹۳)، نیلی تر از مهتاب (۱۳۹۳)، سقوط آزاد (۱۳۹۰)، موج و صخره (۱۳۸۹)، خانه بی پرنده (۱۳۸۹)، رستگاران (۱۳۸۸)، گل های گرمسیری (۱۳۸۷)، زمین آسمانی (۱۳۸۶)، آسپرین (۱۳۹۵، شبکه نمایش خانگی)

زندگی نوشته درباره روناک یونسی

این مطلب را به بیوگرافی روناک یونسی بازیگر مشهور و توانمند تلویزیون و سینما اختصاص داده ایم که امیدواریم مورد رضایت علاقمندان و دوستداران وی قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین اخبار و تصاویر بازیگران داخلی و خارجی مورد علاقه خود می توانید بر روی لینک عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *