دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تبلت یا گوشی ؟ کدام یک بیشتر به دردتان می خورد؟

  • محسن محمدی
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

امروزه با توجه به گستردگی دستگاه های دیجیتال اعم از انواع تبلت یا گوشی بسیاری از افراد ممکن است میان خرید این دو وسیله سردرگم باشند که کدام یک از این دو می تواند برای آنها مفیدتر واقع شوند.

با توجه به وجود انواع دستگاه های هوشمند به ماند تبلت یا گوشی و بسیاری دیگر از آنها گاهی انسان دچار سردرگمی می شود که کدام یک می تواند برای وی مناسب تر باشد. با توجه به این که فاکتور های مهمی برای خرید هر یک از آنها می تواند برای افراد تاثیر گذار باشد در خریدن آن ما در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم تا افرادی که قصد خرید دستگاه هوشمند را دارند با خواندن این مقاله بتوانند ویژگی های مثبت هر یک از این دستگاه ها را پیدا کرده و متناسب با نیاز خود آنها را خرید نمایند. و مورد استفاده خود قرار دهند تا بهترین کارایی را برای آنها داشته باشد. پس از شما نیز دعوت می شود تا با دیگر خوانندگان این مطلب همراه شده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

تبلت یا گوشی کدام یک برای خرید مناسب تر می باشند؟

تبلت یا گوشی

نکته قابل توجه این است که اگر شما توانایی خرید هر یک از دو دستگاه را دارید می توانید با خریدن هر دوی آنها خیال خود را راحت کرده و در مواقع لزوم از هر یک از آنها استفاده کافی را ببرید. اما امروزه با توجه به نوع قیمت گذاری هر یک از این وسیله های پر کاربرد افراد کمتری می توانند به خرید هر دو این دستگاه های هوشمند اقدام کنند. پس این مسئله ما را بر آن داشت که به تفاوت های انواع دستگاه های هوشمند تلبت یا گوشی بپردازیم.

تفاوت تبلت و گوشی

همانطور که می دانید مسائل مختلفی برای تفاوت ایجاد کردن بین این دو دستگاه وجود دارند اما مهمترین مسائل در هنگام خرید آنها این است که از خود بپرسید این دستگاه قرار است برای چه کاری استفاده شود؟ این دستگاه برای چه کسی خریداری می شود؟ چه میزان هزینه قرار است صرف خرید این دستگاه شود؟

بارزترین تفاوت میان تبلت با گوشی میزان اندازه صفحه نمایشی است که دارند هر چند با وجود تکنولوژی های جدید انواع گوشی های مختلفی تولید شده اند که از لحاظ صفحه نمایش نیز هم اندازه انواع تبلت های مختلف می باشند.

پیدا کردن هدف از خرید تبلت یا گوشی

تبلت یا گوشی

  •  آرون گروپس

اگر شما هدف از خریدن این دستگاه را برای مرور صفحات وب، خواندن کتاب، تماشای فیلم و … دارید می توانید از انواع تبلت ها برای این کار استفاده کنید هر چند با انواع مدل های مختلف گوشی نیز می شود این کار را انجام داد اما به لطف صفحه نمایش بزرگ تر تبلت استفاده از آن راحت تر می باشد.

مدت زمان استفاده از دستگاه

اگر شما نیاز دارید که این دستگاه های مختلف را برای مدت طولانی در دست بگیرید باید به این نکته توجه کنید که تبلت ها با توجه به اندازه ای که دارند ممکن است برای شما اذیت ایجاد کنند چرا که به سختی می توان آنها را در جیب قرار داد.

استفاده از انواع پیام رسان ها

کدام یک بهتر است تبلت یا گوشی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به میزان زیادی از انواع پیام رسانها استفاده می کنید به شما پیشنهاد می شود که از گوشی های هوشمند برای این کار استفاده کنید چرا که کار با آنها راحت تر از انواع تبلت خواهد بود.

در پایان شما می توانید با تبلت اقتصادی ۱۰.۵ اینچی سامسونگ آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *