دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی ویژگی های خودرو آریو s300 و ارزش خرید محصول مونتاژی سایپا

  • محسن محمدی
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

شرکت سایپا یکی دیگر از خودرو های خود را که نام اصلی آن زوتی Z300 می باشد با عنوان آریو s300 مونتاژ کرده و روانه بازار کرده است. در بررسی خودرو آریو s300 به انواع ویژگی های این خودرو خواهیم پرداخت.

شرکت سایپا خودرویی را در حال مونتاژ کردن است که به نام آریو S300 روانه بازار کرده است. این خودرو که در میان محصولات شرکت زوتیه با کد Z300 شناخته می شود. در طراحی مدل جدید تری با نام Z360 در خط تولید این شرکت قرار گرفته است. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی خودرو آریو s300 بپردازیم. تا بتوانیم اطلاعات کافی و لازم را برای آن دسته از خریداران این مدل از خودرو های چینی گرد آوریم تا آنها با آگاهی کامل نسبت به خرید آن اقدام کنند. شما نیز اگر قصد خرید این مدل از خودرو های سایپا را دارید می توانید در ادامه مطلب با سایر خوانندگان همراه شوید.

بررسی خودرو آریو s300 و نکات مثبت و منفی آن

بررسی خودرو آریو s300

در زیر به بررسی بخش های مهمی از این خودرو پرداخته ایم.

طراحی ظاهر و بدنه

از لحاظ ظاهری باید گفت که خودرو آریو s300 کاملا شبیه تویوتا طراحی شده است. توجه داشته باشید که سازندگان این خودرو طرح تویوتا را به طور کاملا شبیه و بدون هیچ گونه تغییری روی این خودرو پیاده کرده اند. برخلاف ظاهر ساده کاپوت جلو سپر آن دارای انحنای کوچکی است که کاملا با چراغ اصلی آن هماهنگی دارد. این خودرو دارای کشیدگی و طولی به اندازه ۴.۵ متر است که نسبت به قیمت آن می تواند به صرفه باشد. این سادگی نمای جلوی آریو در نمای طرفین آن نیز لحاظ شده است.

سایپا و تولیدات آن

در نمای پشتی باید بگوییم که با داشتن شیب ملایم شیشه عقب درب صندوق عقب این خودرو کوچکتر به نظر می آید. در بررسی خودرو آریو s300 از لحاظ ابعاد باید بگوییم که این خودرو دارای طولی به اندازه ۴۵۶۵ میلی متر و عرض ۱۷۶۶ میلی متر و ارتفاع ۱۴۸۶ میلی متر می باشد که فاصله محور های آن ۲۷۰۰ میلی متر می باشد.

طراحی داخلی و کابین در بررسی خودرو آریو

بررسی خودرو آریو s300s300

بر خلاف آنچه که از بیرون این خودرو به ذهن می رسد وقتی داخل کابین این ماشین می شوید با پلاستیک سخت و خاکستری رنگ داشبورد مواجه می شوید. که از لحاظ کیفی نمی توان به آن نمره قابل قبولی داد. علاوه بر مدل ساده داشبورد فرمان و اطراف آن نیز از مدل ساده ای بهره می برد. خریداران ایرانی که از این خودرو استفاده می کنند اغلب به دنبال فضای کافی است که این خودرو دارد. توجه داشته باشید که هر چند امکانات خاصی برای سرنشینان عقب طراحی نشده است ولی می توان گفت که از نظر فضا این افراد می توانند به راحتی جا به جا شوند.

  •  آرون گروپس

آپشن های رفاهی

خودرو آریو

حداقل امکاناتی که این مدل از خودرو های آریو دارد عبارتند از: رینگ های ۱۵ اینچ با لاستیک های ۱۹۵.۶۵، گیربکس دستی ۶ سرعته، ترمز های دیسکی عقب و جلو، فرمان هیدرولیک، شیشه بالابر برقی برای چهار سرنشین، گرم کن شیشه عقب، چراغ مه شکن، کلید ضد سرقت و چراغ های ال ای دی عقب.

جمع بندی

در پایان امیدواریم آنچه مورد بحث قرار گرفت مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در بررسی خودرو آریو s300 در اختیار شما قرار داده باشیم. همچنین شما می توانید معایب سراتو مونتاژ را بهتر بشناسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *