دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی حمیرا ریاضی و عکس های دونفره با همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
  • ۰

این بخش از مجله آرگا را به معرفی بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر موفق کشورمان و عکس های دونفره وی با همسرش علی اسیوند اختصاص داده ایم، برای آشنایی بیشتر با این هنرپیشه ایرانی در ادامه همراه ما شوید.

در این مطلب، بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر شناخته شده سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی را می خوانید. وی متولد ۲۸ خرداد ۱۳۴۶ در تهران و فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های زیبا و نیز دارای فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر می باشد.

بیوگرافی حمیرا ریاضی به همراه تصاویر وی در کنار همسر و دخترش

حمیرا ریاضی هم اکنون ۵۲ سال دارد. وی همسر علی اسیوند بازیگر شناخته شده کشورمان است و سالهاست به همراه همسرش در عرصه بازیگری فعالیت می کند.

بیوگرافی حمیرا ریاضی

او فعالیت خود در تئاتر را از سال ۱۳۶۹ و بعد از ورود به دانشگاه آغاز کرد، بعد از آن به تلویزیون و سینما راه پیدا کرد و از آن زمان تا کنون در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی زیادی ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی حمیرا ریاضی

حمیرا ریاضی در سال ۱۳۷۸ با علی اسیوند ازدواج کرد و ثمره این ازدواج دختری به نام یاسمین می باشد. آنها قبل از ازدواجشان در چند مجموعه تلویزیونی در کنار یکدیگر بازی کرده بودند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جالب است بدانید که خانم ریاضی و آقای اسیوند به مدت ۱۰ سال همدیگر را دوست داشتند، اما به دلیل مخالفت پدر و مادر خانم ریاضی این ازدواج صورت نمی گرفت و پدر ایشان با شغل بازیگری داماد مشکل داشت، آنها حتی در سریال پهلوانان نمی میرند نیز همبازی بودند و در این سریال نیز آقای اسیوند نقش خواستگار ایشان را بازی می کرد.

علی اسیوند متولد ۱ آذر ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان و دارای لیسانس بازیگری و فوق لیسانس تئاتر از دانشکده تربیت مدرس تهران می باشد. وی فعالیت خود را با بازیگری، دستیار کارگردان، دستیار تهیه در صدا و سیمای ایران شروع کرد و اولین بازی او در سال ۱۳۶۲ و با فیلم «بازداشتگاه» اتفاق افتاد.

بیوگرافی از حمیرا ریاضیجدیدترین کار حمیرا ریاضی بازی در مجموعه تلویزیونی بوی باران (عروس تاریکی) به کارگردانی محمود معظمی در تقش یک وکیل می باشد که هم اکنون از شبکه یک سیما در حال پخش است. وی در این سریال با بازیگرانی همچون نرگس محمدی، مهدی سلوکی، سید مهرداد ضیایی، رویا نونهالی، رضا کیانیان، شمسی فضل اللهی و … همبازی است.

بیوگرافی متفاوت حمیرا ریاضی

اکنون بعد از خواندن زندگینامه حمیرا ریاضی ، دعوت می نماییم از مجموعه تصاویر وی و نیز عکس های دونفره با همسرش دیدن نمایید.

زندگینامه جدید حمیرا ریاضیعکس آتلیه ای حمیرا ریاضی

سرگذشت حمیرا ریاضی    عکس جذاب حمیرا ریاضی

زندگینامه حمیرا ریاضیتیپ متفاوت حمیرا ریاضی

بیوگرافی و زندگینامه حمیرا ریاضیعکس حمیرا ریاضی با لباسی زیبا

بیوگرافی حمیرا ریاضیعکس دونفره حمیرا ریاضی و علی اسیوند

بیوگرافی کامل حمیرا ریاضیحمیرا ریاضی و دخترش

بیوگرافی درباره حمیرا ریاضی  عکسی از حمیرا ریاضی

بیوگرافی حمیرا ریاضیحمیرا ریاضی و علی اسیوند

بیوگرافی متفاوت حمیرا ریاضیعکس و بیوگرافی حمیرا ریاضی

بیوگرافی حمیرا ریاضیعکس عاشقانه حمیرا ریاضی در کنار همسرش

بیوگرافی خواندنی حمیرا ریاضیعلی اسیوند و حمیرا ریاضی در جشن حافظ

بیوگرافی جذاب حمیرا ریاضیعکس حمیرا ریاضی و دخترش یاسمین

بیوگرافی جالب حمیرا ریاضیعکس حمیرا ریاضی در کنار همسرش

بیوگرافی حمیرا ریاضیعکس جشن تولد حمیرا ریاضی

بیوگرافی حمیرا ریاضی

فیلم شناسی حمیرا ریاضی

فیلم های سینمایی

شرفناز (۱۳۹۳)، شیرین (۱۳۸۶)، نغمه (۱۳۸۰)، رنگ شب (۱۳۷۹)، زیر پوست شهر (۱۳۷۹)، مثلث آبی (۱۳۷۸)، هفت سنگ (۱۳۷۶)، بازی با مرگ (۱۳۷۴)، ساز ستاره (۱۳۷۳)

بیوگرافی جدید حمیرا ریاضی

مجموعه های تلویزیونی

بوی باران (۱۳۹۶)، وضعیت سفید (۱۳۹۰)، کلانتر ۳ (۱۳۸۸)، حلقه سبز (۱۳۸۶)، بچه های هور (۱۳۸۴)، طلسم شدگان (۱۳۸۲)، باران عشق (۱۳۸۱)، نو عروس (۱۳۸۱)، دختران (۱۳۷۹)، کاشانه (۱۳۷۸)، عید آن سال ها (۱۳۷۷)، روزگار جوانی (۱۳۷۷)، گل من گلی (۱۳۷۶)، هفت سنگ (۱۳۷۶)، آژانس دوستی (۱۳۷۶)، پهلوانان نمی میرند (۱۳۷۴)، بازی با مرگ (۱۳۷۴)، مزد ترس (۱۳۷۱)

زندگینامه متفاوت حمیرا ریاضی

تئاتر ها

اسفندیار، مهر گیاه، لیرشاه، ایلیات، چند و چون به چاه رفتن چوپان، بهرام چوبینه، هانچو

بیوگرافی حمیرا ریاضی

دلایل کم کاری حمیرا ریاضی

این روز ها بسیاری از بازیگران توانمند و موفق سالهای نه چندان دور سینما و تلویزیون به دور از دنیای هنر زندگی می کنند و یا بسیار کم کار شده اند، خانم حمیرا ریاضی از جمله این بازیگران محبوب است که در انتخاب نقش هایش سخت گیری زیادی دارد و برای وی بازی در نقش های متفاوت به هر چیز دیگری اولویت دارد. وی معتقد است؛” برای هر بازیگر دیده شدن در هر فیلمی اتفاق می افتد اما مهم این است که کجا و چگونه دیده شوید”. این بازیگر در ادامه می گوید : “من با دیده شدن به هر قیمتی مخالفم ، این مسئله را نباید فراموش کرد که شرایط ایده آل ذهنی با آنچه واقعا اتفاق می افتد گاهی فاصله بعیدی دارد.”

عکس های جدید از حمیرا ریاضی

در این بخش، می توانید جدیدترین تصاویر شخصی این بازیگر دوست داشتنی و بی حاشیه سینما و تلویزیون کشورمان در کنار همسر و دخترش و نیز عکسهای وی در مراسم های سینمایی مختلف را ملاحظه نمایید.

عکسهای حمیرا ریاضی سرگذشت حمیرا ریاضی شرح حال زندگی حمیرا ریاضی تصاویر حمیرا ریاضی زندگی نوشته درمورد حمیرا ریاضی زندگی نوشته درباره حمیرا ریاضی عکس و بیوگرافی حمیرا ریاضی زندگی نوشته متفاوت حمیرا ریاضی زندگی نوشته خواندنی حمیرا ریاضی جدیدترین بیوگرافی حمیرا ریاضی زندگی نوشته جذاب حمیرا ریاضی زندگی نوشته جالب حمیرا ریاضی زندگی نوشته جدید حمیرا ریاضی زندگی نوشته حمیرا ریاضی بیوگرافی حمیرا ریاضی+تصاویر

در این مطلب بیوگرافی حمیرا ریاضی بازیگر ایرانی را مطالعه نمودید، در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین تصاویر و حواشی پیرامون زندگی بازیگران داخلی و خارجی می توانید به بخش عکس بازیگران رجوع کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *