دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بررسی گوشی سامسونگ a70 و شناخت ویژگی های مثبت و منفی آن

  • محسن محمدی
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

گوشی سامسونگ a70 میان رده ای از این شرکت است که می توان آن را ترکیبی از همه گوشی های باکیفیت این شرکت دانست. ما در این مقاله به بررسی برخی ویژگی های مهم گوشی سامسونگ a70 خواهیم پرداخت.

گوشی سامسونگ a70 یکی دیگر از بهترین محصولات شرکت سامسونگ می باشد که با رباییدن گوی سبقت از دیگر همنوعان خود توانسته است جایگاه مناسبی را در دل کاربران گوشی های همراه برای خود باز کند. این مدل از گوشی که در چهار رنگ مشکی، آبی، مرجانی و سفید تولید شده است دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. که ما سعی داریم در این مقاله به برخی از مهمترین آنها بپردازیم تا افرادی که قصد خرید این مدل از گوشی های سامسونگ را دارند بتوانند از این اطلاعات استفاده کافی را ببرند و با خواندن آنها نیاز خود را برای خرید این مدل از گوشی برطرف سازند.

گوشی سامسونگ a70 و مهمترین ویژگی های آن

گوشی های مختلف سامسونگ

این که یک گوشی خوب را از چه نظر هایی باید مورد بررسی قرار داد در زیر آورده شده است که شما می توانید با مطالعه آنها اطلاعات خود را نسبت به گوشی سامسونگ a70 زیادتر کنید همچنین شما قبلا با گوشی و دوربین ۶۴ مگا پیکسلی در گلکسی a70s آشنا شده اید .

ویژگی های ظاهری

گوشی سامسونگ a70

یکی از مهمترین نقاط قوت این مدل از گوشی حاشیه های بسیار باریک آن می باشد در صورتی که داشتن ضخامت زیاد نسبت به دیگر رقبا از کیفت آن کاسته شده است. این مدل از گوشی نیز همانند مدل سامسونگ گلکسی A50 هیچ گونه جایگاه فیزیکی برای سنسور اثر انگشت قرار داده نشده است. بلکه با استفاده از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش این امکان را برای کاربران قرار داده است که بتوانند از این ویژگی استفاده لازم را ببرند.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ a70

مهمترین ویژگی های گوشی سامسونگ a70

  •  آرون گروپس

این تولید شرکت سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس طراحی شده است. همچنین پنل به کار رفته در این مدل از گوشی از نوع سوپر آمولد  می باشد. که دارای محافظ صفحه نمایش از نوع گوریلا گلس نسخه ۳ است که توانسته مقاومت بالایی را در مقایسه با سایر هم رده های خود در برابر بسیاری از تنشها از خود نشان دهد. پنل به کار رفته در محصولات سامسونگ برگ برنده ای برای این شرکت در قبال با سایر گوشی های شرکت های دیگر می باشد.

دوربین

گوشی سامسونگ a70

دوربین گوشی سامسونگ a70 یکی از قسمتهایی است که می تواند هر علاقه مند به خرید انواع گوشی را برای خرید این مدل از گوشی مجاب نماید. دوربین به کار رفته در این گوشی از مدل سه گانه می باشد که دارای لنز های با کیفیت ۳۲ و ۸ و ۵ مگا پیکسل است که به صورت عمودی در پشت این گوشی قرار گرفته شده است. این گوشی نیز همانند بسیاری از رقیبان خود دارای دوربین سلفی می باشد که دارای کیفیت بسیار بالا ۳۲ مگا پیکسل است. که برای ثبت خاطره های مختلف می توان از آن بهره گرفت.

باتری گوشی سامسونگ a70

این گوشی نیز همانند دیگر محصولات شرکت سامسونگ از باتری با کیفیت بالا بهره می برد. ظرفیت باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یونی می باشد. که از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی نیز بهره مند است. همچنان که از ظرفیت باتری این گوشی پیداست شما می توانید مدت طولانی را از این گوشی بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *