دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام و رفع خطاهای مختلف آن

  • محسن محمدی
  • ۶ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

امروزه با توجه به این که بسیاری از افراد برای دریافت اخبار و دیگر کارهای خود از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و … استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم به نحوه حل مشکل ورود به اینستاگرام بپردازیم. و ساده ترین راه را برای حل این مشکل پیدا کنیم.

اگر شما نیز از آن دسته افراید هستید که از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و … استفاده می کنید. قطعا در هنگام ورود به این نرم افزار ها با مشکلاتی برخورد کرده اید. که برای یافتن راه حل و رفع آن ها اقداماتی را انجام داده اید که ممکن است برخی از آن ها به سرانجام نرسیده باشند و باعث کلافگی شما شده باشند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع مشکلاتی که در هنگام لاگین کردن یا ورود به نرم افزار اینستاگرام گریبانگیر شما می شود بپردازیم. تا بتوانیم به مشکلات احتمالی که ممکن است هر فردی با آن روبرو شود پاسخ دهیم. پس با حل مشکل ورود به اینستاگرام با ما همراه باشید.

آموزش حل مشکل ورود به اینستاگرام به زبانی ساده

حل مشکل ورود به اینستاگرام

اگر شما با هر سطح معلوماتی درباره انواع نرم افزار هایی مانند اینستاگرام هستید می توانید با خواندن آموزش های زیر نسبت به نحوه حل مشکل ورود به اینستاگرام اقدام کنید. در هنگام ورود به اینستاگرام ممکن است خطاهایی برای شما رخ دهند که ما در ابتدا به لیست کردن این خطا ها و در ادامه به نحوه رفع آن می پردازیم.

خطای An unknown network error has occurred

حل مشکل ورود به اینستاگرام

این خطا به این معنی است که علل ناشناخته ای در ورود به نرم افزار اینستاگرام رخ داده است. با توجه به این که این خطا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ما در زیر به رفع نمونه ای از آن می پردازیم.

پاک کردن دیتا و کش اینساگرام

راهنمای ورود به اینستاگرام

در برخی مواقع دلیل وقوع این خطا پر شدن حافظه کش و دیتای اینستاگرام است. که برای حل این مشکل به مسیری که گفته می شود بروید تا بتوانید حافظه کش گوشی خود را پاک کنید . به مسیر  settings رفته سپس مدیریت برنامه ها را پیدا کنید  و در این قسمت برنامه اینستاگرام را انتخاب کنید و حافظه کش برنامه را پاک کنید. برای این کار گزینه های Clear cache  و Clear data را انتخاب کنید.

تنظیمات ساعت و تاریخ گوشی

برخی از نرم افزار های گوشی مانند اینستاگرام به تاریخ و ساعت گوشی حساس بوده و در صورتی که در این دو مورد مشکلی وجود داشته باشد نرم افزار دچار مشکل خواهد شد. پس برای رفع احتمالی این مشکل ساعت و تاریخ گوشی خود را مجددا تنظیم کنید.

  •  آرون گروپس

خطای Too many users have been registered on this device

راهنمای مشکلات ورود به اینستاگرام

این پیغام که مشکل تعداد عضویت در اینستاگرام را خبر می دهد هنگامی ایجاد می شود که قصد ساخت اکانت جدیدی را دارید که در ادامه به نحوه حل آن می پردازیم.

آی دی گوشی خود را تغییر دهید

اگر گوشی شما قابلیت روت شدن را دارد می توانید از طریق یکی از نرم افزار هایی که این کار را برای شما انجام می دهند اقدام به روت کردن گوشی خود نمایید. تا با تغییر آی دی گوشی اندرویدی خود اینستاگرام شما را به عنوان دستگاه جدید شناسایی کند و از ایجاد این خطا جلوگیری نماید.

اقدام به ایجاد اکانت از طریق سایت اینستاگرام

در صورتی که راه حل قبلی پاسخ گو نباشد می توانید از طریق این راه نیز اقدام کنید به این صورت که : از آنجایی که سایت اینستاگرام محدودیت های گوشی را نداشته شما می توانید اقدام به ساخت اکانت خود از طریق سایت اینستاگرام کنید.

حل مشکل ورود به اینستاگرام برای خطای Your account has been disabled for violating our terms

 

حل مشکل ورود به اینستاگرام
این خطا که بیشتر برای کاربران اندورید ایجاد می شود زمانی ظاهر می شود که شما قوانین اینستاگرام را نقض کرده باشید که در زیر به نحوه حل این مشکل پرداخته ایم.

بازگشت به تنظیمات کارخانه

شما می توانید با زدن دکمه بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی خود اقدام به حل کردن این مشکل نمایید. توجه داشته باشید که این راه می تواند به عنوان آخرین راه برای شما کارساز باشد.

نرم افزار را پاک کنید

شما می توانید آخرین ورژن نرم افزار اینستاگرام را از سایت آن دانلود کرده و پس از حذف کامل نسخه قبلی آن را نصب نمایید. بلکه خطای داده شده را برطرف کند. همچنین شما برای حذف اکانت تلگرام طلایی و یا دیلیت اکانت اینستاگرام خود می توانید آموزش های ما را مطالعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *