دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی دهه فجر جدید با ایده های متنوع و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۶ دی ۱۳۹۴
  • ۰

جدیدترین مدل های کاردستی دهه فجر و ایده هایی زیبا و متنوع برای ساخت کاردستی کودکان برای دهه فجر و ۲۲ بهمن را در این مطلب مشاهده می فرمایید و با روش های ساخت کاردستی جدید برای دهه فجر آشنا می شوید.

مطمئنا همه دانش آموزان در زمینه ساخت کاردستی مخصوص ایام فجر و ۲۲ بهمن تجربه دارند و مربیان عزیز و والدین گرامی نیز در این راه به بچه ها کمک نموده اند. کاردستی های متنوعی با این موضوع ساخته شده است که در این مطلب بخشی از آنها را گردآوری نموده ایم و قصد داریم ضمن معرفی آنها، شما را با ایده های جدید و متنوع برای ساختی کاردستی های جدید و زیبا برای ایام فجر آشنا نماییم. در ادامه می توانید مدل های متنوع و زیبای این سبک کاردستی را ملاحظه نمایید.

تصاویر جدید و زیبای کاردستی دهه فجر و ۲۲ بهمن :

مدل های مختلف کاردستی ۲۲ بهمن و ایام فجر را می توانید به کودکان آموزش دهید و یا از آنها بخواهید در حد تصور خود از جریانات مربوط به دوران انقلاب نقاشی کشیده و یا کاردستی بسازند. انواع مختلف کاردستی با کاغذ و مقوا زیبا و متنوعی را برای این روزهای مهم و زیبا می توان تهیه نمود که ساخت گل های لاله کاغذی و مقوایی که نماد شهید و شهادت می باشد یکی از این سبک کاردستی هاست که در ادامه نمونه هایی از آن را ملاحظه می فرمایید.

کاردستی دهه فجرکاردستی جدید دهه فجرگل لاله کاغذیکاردستی جدید گل لاله برای کودکانکاردستیمدل کاردستی های دهه فجر

از کودکان بخواهید نقاشی هایی با این موضوع بکشند و یا طرح های مختلفی را ایجاد نمایند، سپس آنها را روی مقوای بزرگتری بچسبانید و از این طریق روزنامه دیواری ۲۲ بهمن و ایام فجر را تهیه نمایید که یکی از پرکاربرد ترین مدل های روزنامه دیواری می باشد. در ادامه چند مدل نقاشی و طراحی در رابطه با بیست و دو بهمن را مشاهده می فرمایید که هنر دست کودکان و دانش آموزان می باشد.

روزنامه دیواری دهه فجرکاردستی پیروزی انقلابساخت کاردستی دهه فجرعکس کاردستی جدید انقلاب

 هر یک از کاردستی های ایام فجر یا ۲۲ بهمن می توانند انتخاب مناسب و ایده آلی برای شما باشند. فقط توجه داشته باشید که برای نتیجه گیری بهتر از ساخت اینگونه کاردستی ها می توانید از طرح کبوتر سفید، هواپیما، گل های مختلف و دیگر طرح ها که همگی نمادی زیبا از بازگشت امام خمینی به وطن، پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ماه است و ساخت کاردستی با این نمادها بسیار زیبا و با معنا می باشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاردستی برای دهه فجرکارت تبریک دهه فجرکاردستی خلاقانه جدیدکاردستی دهه فجرساخت کاردستی جدید دهه فجر

یکی از پرطرفدارترین ایده ها برای ساخت کاردستی ایام فجر استفاده از طرح پرچم ایران است که می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و با الگوبرداری از آن کاردستی های زیبایی برای این ایام تهیه نمایید. در ادامه چند کاردستی با طرح پرچم را ملاحظه می فرمایید که هر یک ایده جالبی برای ساخت کاردستی ساده و زیبا توسط شما است.

کاردستی 22 بهمنکاردستی پرچم دهه فجرکاردستی برای پیروزی انقلابمدل کاردستی 22 بهمن جدیدمدل کاردستی با مقوا

با جدیدترین طرح ها و مدل های متنوع کاردستی دهه فجر آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های شیک و زیبا بتوانید کاردستی های جذاب و جالبی برای ایام فجر تهیه نمایید. در صورت تمایل به بخش کاردستی مراجعه نمایید و با دیگر کاردستی ها با موضوعات مختلف و متنوع و همچنین نحوه ساخت آنها آشنا شوید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *