دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استخرهای مشهد میزبان برای روزهای گرم

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

بارگاه هشتمین امام شیعه، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در مشهد باعث شده سالانه بیش از ۲۷ میلیون زائر ایرانی و خارجی به مهمترین قطب گردشگری مذهبی ایران سفر کنند. مشهد نیز به واسطه جمعیت زیاد ساکنین و همچنین حضور گردشگران و زائران در این سال‌ها توسعه چشمگیری داشته و اماکن رفاهی و تفریحی زیادی در کنار هتل های مشهد ساخته شده است.

فصل تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها جزو فصل‌های شلوغ و پر تراکم مشهد است. البته آب و هوای مناسب سفر به مشهد هم اواخر بهار و تابستان است؛ چرا که در زمستان آب و هوای سرد و خشکی دارد و کمی اذیت کننده است.

هدف اصلی بیشتر مسافران و گردشگران به شهر مشهد، زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) است. در سال‌های اخیر امکانات و مکان‌های تفریحی زیادی برای استفاده مردم مشهد و به خصوص مسافران و زائران ساخته شده است. گرمای هوا در تابستان باعث شده پارک‌های آبی و استخرهای مشهد محبوبیت زیادی در بین مسافران پیدا کند.

مشهد به واسطه داشتن چهار پارک آبی بزرگ و مجهز، رتبه اول را در بین شهرهای خاورمیانه به خود اختصاص داده است. این امر باعث شده بسیاری از مسافران و گردشگرانی که مشهد را برای سفر انتخاب می‌کنند، در برنامه خود استفاده از این پارک‌های آبی را جای دهند.

پرس‌وجو و استقبال زیاد مسافران از مجموعه‌های آبی موجب شده بلیط استخر مشهد و پارک‌های آبی این شهر را در بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های شهر بفروشند.

تخفیفان مشهد این فرصت را برای مردم مشهد و مسافرانی که به این شهر سفر کرده‌اند فراهم نموده تا بتوانند بلیط استخرها و پارک‌های آبی مشهد را با تخفیف و به صورت اینترنتی خرید کنند.

تخفیف استخرهای مشهد

تفریح در مشهد

باید به این نکته توجه داشته باشید که برای لذت بردن و استفاده از تمامی وسایل این پارک‌های آبی و استخرهای تفریحی باید زمان زیادی رو اختصاص بدید. این مجموعه‌ها اغلب به صورت سانس آزاد هستند و در آن‌ها انواع کافی‌شاپ و رستوران وجود دارد تا افراد و علاقه‌مندان بتوانند یک روز از صبح تا عصر و حتی شب را در این مجموعه‌های سرگرم‌کننده و مفرح سپری کنند.

وجود تعداد زیاد استخرهای تفریحی و چهار مجموعه پارک آبی در مشهد باعث شده حتی در ایام شلوغ و پیک مسافر هم این مکان‌های تفریحی خیلی شلوغ نشوند.

مجموعه‌های سرزمین موج‌های آبی، پارک ساحلی آفتاب مشهد، پارک آبی ایرانیان مشهد و سرزمین موج‌های خروشان از جمله معروفت‌ترین پارک‎‌های آبی و همچنین استخر آبی هشتم، اندیشه، کارگران، سجاد، ارمغان و صدف جزو استخرهای معروف و تمیز مشهد هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *