دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فراری ۶۱۲ مدل شوتینگ بریک با طراحی بزرگ تر عرضه می شود!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

 یکی از مهم ترین محصولات شرکت فراری، فراری ۶۱۲ می باشد. این مدل جزء خودروهای چهار نفره در نظر گرفته می شود اما طبق روال قبلی محبوبیت کمتری نسبت به مدل های دو نفره دارد. 

سازنده‌ی خودروهای سفارشی در کشور هلند، وندنبرینک نام دارد. به تازگی این شرکت هلندی مدل  فراری ۶۱۲ اسکاگلیتی شوتینگ‌بریک را معرفی کرده است.

نتایج کار بر روی این پروژه مثبت بوده و باعث تولید خودروی زیبا شده است. فراری ۶۱۲ زیباست اما مدل شوتینگ بریک این خودرو با صندوق عقبی بزرگ تر دیده می شود.

این صندوق عقب از نوع انحنا دار بوده و از نظر زوایای سقف و صندوق شبیه به پورشه پانامرا اسپرت توریزمو می باشد. با این طراحی، فضای بیشتری در اختیار سرنشینان عقب قرار خواهد گرفت.

فراری 612 مدل شوتینگ بریک

فراری ۶۱۲ با موتور ۵.۷ لیتری عرضه شده و به V12 تنفس طبیعی مجهز است. نیروی تولیدی این موتور برابر با ۵۴۰ اسب بخار می باشد. البته اطلاعات دیگری از این خودروی تولیدی به ثبت نرسیده است.

فراری 612 مدل شوتینگ بریک

طراحی این خودرو باعث شده که سرنشینان در هنگام نشستن احساس راحتی داشته باشند. مسلماً این خودرو برای کسانی که اهمیت زیادی به جادار بودن و زیبایی خودرو می دهند، گزینه ای مناسب و ایده آل به نظر می رسد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *